Milanovićevi vlakovi do izbora, a pruge za neke druge vlade
Od Rijeke do Mađarske stizat ćemo za 2,5 sata poslije 2020. godine
Komentari 12
Obnova željeznica je zlatna koka, jer 85% troškova investira EU. Dobro ste čuli, 85%. A EU daje novac samo ako je projekt čist kao suza. Tako da je projekt željeznica čista suprotnost ultrakorumpiranog i skupog projekta gradnje autocesta.
To što je netko zasjeo na čelo nekog povjerenstva, i to u predizbornoj godini, ne znači ništa. Jedan jedini projekt, i to izgradnje drugog kolosjeka na relaciji Dugo Selo - Križevci u duljini od nekih 40 km, kasni godinama. Sad se vade priče o pruzi Rijeka - Zagreb o kojima je projekte radila još Sanaderova vlada. Što se u zadnje tri godine napravilo? Jedno veliko ništa. A sad bi se trebalo povjerovati da ćemo u godini dana vidjeti nekakve pomake. I to u situaciji kad Europska komisija predviđa da gospodarskog rasta neće biti, da će deficit proračuna rasti i u ovoj i u sljedećoj godini, i da će vanjsko zaduženje i dalje nastaviti svoj astronomski rast. Ono što će se dogoditi je da će Hrvatska s ovom garniturom bankrotirati čim na svjetskom tržištu porastu trenutačno niske kamate. To bi se moglo dogoditi već sljedeće godine.
Ma kojih 2 i pol sata, do Madjarske bumo za vuru vremena sa komunistickim raketnim vlakom..........
Milanović i njegov napuhani miljenik Dončić djevojačkog prezimena Hajdaš će srediti da se iz Rijeke do Madžarske putuje samo 2,5...............dana!
Za vrijeme ove vlade potpuno obnovljene dionice pruga Velika Gorica-Turopolje,Vinkovci-Tovarnik oba kolosijeka,Borongaj-Dugo selo oba kolosijeka,Đurmanec-Slovenska granica potpuno nova pruga koja je stajala 20 god bez vlakova,dio riječke pruge itd tako da nemojte komentirati da ,,komunisti,, nisu ništa ulagali u željeznicu
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Od Austro-Ugarske nije napravljen pošten kilometar pruge u Hrvatskoj... Ove komunističke propalice nisu u stanju iskopati kubik ugljena za parnjaču, a kamoli modernizirati hrvatsku željeznicu...