Milanović: Taj most nije besmislica, ali njegova gradnja nije ozbiljno planirana
Ususret otvaranju Pelješkog mosta u izdanju Večernjeg lista izašlo je specijalno izdanje o tom remek-djelu graditeljstva. U specijalu čitajte kako je Hrvatska ostala bez Neuma i nastanak ideje o povezivanju mostom, zašto su propali prijašnji pokušaji gradnje, protivljenje BIH i doprinos Europske unije, kako se odvijala gradnja.
Komentari 29
Slucajno ili ne ali cinjenice govore da je SDP oduvijek bio protiv svih najbitnijih odluka koje su od izuzetnog znacaja za drzavu i HR narod.Ne bih rekao bas da je to tek onak slucajno.
Bravo za most! Kad se radi o spajanju hrvatskog teritorija ne moze se govoriti o isplativosti. Od vitalnog je znacaja za Hrvatsku da je njen teritorij spojen.
Na svu srecu most ce biti uskoro sluzbeno otvoren, izgleda prekrasno. Na svu zalost Milanovica, Cacica, Jovanovica, Ostojica, Beuka i ostalih komunjara.
Upadljivo je kako su na različite načine apsolutno protiv Peljškog mosta bili uglavni oni iz postkomunističkih redova koji uglavnom Hrvatsku kao samostalnu nisu htjeli. No svaki od tih si danas pokušava na neki način odrezati šajbicu svog doprinosa da danass most postoji. Da nije bilo Andreja Plenkovića i HDZ-a, te prošle i ove Vlade Republike Hrvatske s Plenkovićem na čelu mosta niti danas ne bi bilo. To su činjenice kao i sama činjenica da je Pelješki mot tu i da će za nekoliko dana biti predan uporabi.
uvažene i cjenjene kolege su primjetile da je jedan dio, rekao bih veći, bivših društveno političkih djelatnika apriori protiv bilo kakvih strateških i gospodarskih projekata u hrvatskoj! sjetimo se samo kad je pokojni prvi predsjednikRH najavio probijanje tunela sv.rok i gradnju autoceste. neimari su se sprdali, govoreći da će poslužit za uzgajanje gljiva! zalosno, i neshvatljivo!
Protiv države, protiv mosta, protiv aviona, protiv LNG terminala, itd... Jako dobro se vidi obrazac... Pratiti dalje protiv čega su drugovi sad, pa će sve biti jasno...
Ni sada ne može reći,POGRIJEŠIO SAM,žao mi je, opet nastavljaju pametovati.
Prilikom raskida ugovora o gradnji mosta propalo je nepovratno 350 milijuna kuna koja su bila investirana u tu gradnju. I trebalo je krenuti ponovo, sve iz početka.
Nije cudno da citav SDP, a pogotovo njihov bivsi, a po osjecajima jos uvijek i sadasnji predsjednik Milanovic pate od amnezije, a sto je i neki nacin razumljivo kad se zna kakvu prljavu prroslost imaju, ali se cudim medijima ii svima koji su na predsjednickim izborima dali svoj glas. Medijima se cudim manje, jer njihov pedigre su Tito i njegovo "demokratska" vladavina. Nna tom, od SDP-a, a posebno od Milanovica nikad zeljenom mostu su drugovi manje vise spiskali bez veze cetvrt mrd. Kn i nikom nista. Kreatori tog dezastra, Milanovic, Grcic i Jurcic su predjednik drzave i od medija priznati strucnjaci bez mrlje na svom imenu. I onda su ti isti stopiranjem svih investicionih projekata i raskidanja ugovora za gradnju mosta u principu unistili i perjanice hrvatske gradjevinske industrije, Viadukt, Hydru i Konstruktor. I to je sve kod medija prolazilo ispod radara, sto vise s vremenom su propast tih firmi pripisali odgovornosti HDZ-a. I sto sada. Most je zahvaljujuci Plenkovicu i HDZ-ovoj vladi izgradjen, Hrvatska je nakon 300 godina konacno usprkos SDP-ove sabotaze spojena. A stete koju su napravili stetocine iz SDP-A poput miliardi garancija Uljaniku i 3. Maju bez ikakvog pokrica, bezvezne arbitraze protiv MOL-A, skupe sanacije koje su specijalisti iz SDP-A manje vise strancima poklonili pa i tih bezveznih troskova oko raskidanja ugovora za gradnju mosta, prelaze sumu od skoro miliardu Eura, koju je platio i placa jos uvijek hrvatski porezni obveznik.
Ti si ivijek bio protiv mosta i ja te ne bi niti zvao ma otvorenje. Ti i takvi idite za Dbk preko koridora kroz BiH.
Da se SDP-ovce pitalo mi danas niti Hrvatsku ne bi imali.
Daj se vise zgasi
Uono vrime ni bilo Plenkija i EU kad se Plenki pojavia tad se sve minja i plati veliku vecinu EU ili 85% eto ostatak je na HR.
Zoki izvedi jedan jamping sa vrha masta ,pa reci"Most je sigurani od Patrije".
Kukurikači - sve stručnjak do stručnjaka.
Ima logike da je isao nekakav model autoceste kroz Neum upravo zbog zaleđa u kojem zive vecinom Hrvati koji su na ovaj nacin "odsjeceni", inace svaki normalan Hrvat se veseli Peljeskom mostu, ostaje gorak okus da ga nismo bili u stanju sami napraviti, SDP previse nesposoban, HDZ bi nas s Zuzulima i ekipom doveo u bankrot s gradnjom..
U ono vrijeme nije bilo novca ,a vjerujem ni građevinske operative za takav projekt.Najlakše je sada nakon što je EU natiskala eure,davati kritike tadašnjoj garnituri.Da nije natiskanih eura i Kineza ne bi bilo ni mosta.A tiskanje eura ćemo svi platiti kroz obezvrijeđeni rad i mirovine.
I što sad most spaja dva sela i tako će ostati dovijeka..EBRD financira dokumentaciju Jadransko-jonska autoceste kroz BiH...što ćemo sada,znači mostom neće ići nikakav međunarodni promet...most će biti kao tvornica Glinice u Obrovcu..
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nikad nam nećete oprostiti ni zaboraviti to što smo obranili,oslobodili i ustrojili modernu i nezavisnu Hrvatsku! I nikad nećete prestati sa pokušajima da naudite hrvatskom narodu i Hrvatskoj! Živjela Hrvatska!