Matematiku predavala loše i nezanimljivo pa dijelila jedinice
Nema strukture, motivirajuće najave tema, dobro odabranih zadataka
Komentari 13
Sve dok se ne uvede mala matura, neće se doći do objektivnog ocjenjivanja! A famozni Pravilnik o ocjenjivanju služi samo kao alibi za neučenje
Zaključak: Nastavnici podijelite ocjene kakve tko želi i izbjeći ćete ovakvu situaciju da vas optužuju za nesposobnost i baš vas briga za znanje učenika. Sramota!
agava.........ti likovi koji su zalutali na mjesta predavača znanja đacima, završili su isto tako fakultete na koje su zalutali predavaći znanja studentima. To je samo udvajanje loših predznanja.
Prije svega nema strukture u glavama dijela nezainteresiranih, bahatih i lijenih učenika. Vidjeti istraživanje PISA. Nema strukture u MZOS-u. Nema strukture u glavama i dušama nekih nastavnika koji olako dijele ocjene u osnovnoj školi i ne trude se motivirati učenike. Loša ocjena je pokazatelj da učenik nije savladao dobro gradivo. Uzrok?? Ni najbolji nastavnik od lijenog učenika ne može učiniti ništa - pogotovo kada 'nitko ne smije pasti'. I takvi jadnici dođu u srednju i šokiraju se što nemaju dovoljno predznanje niti radne navike. !!!
Kad podijeliš svima dvice onda si najbolji, a u stvari si zahebo učenike.
Izgleda da danas profesori trebaju dubiti na glavi da bi "nastava bila zanimljiva".
O kvaliteti znanja matematike sadašnjih srednjoškolaca pogledajte istraživanje PISA-e (rađena prije 2 godina za 15-togodišnjake). Rezultat je da su naši učenici u prosijeku matematički nepismeni. !!
Stare navike : Samo profesor zna a svi ucenici jedinice, jer nije sposoban ni jedno dijete nauciti matematiku u razredu !
Tužno je kako današnji novinari nisu u stanju napisati dobro ime s kojom su razgovarali. Odmah mi vjerodostojnost cijelog članka postaje upitna.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
U našim školama ima brdo likova koji su zalutali u profesiju. Dobro je poznato da učenici iz određenih škola permanentno imaju problema s određenim predmetima. To najčešće matematika, fizika, kemija i strani jezik.Nikoga u ministarstvu ne zanimaju ti problemi, aa kamoli da ih pokuša riješiti. Još uvijek možete susresti one profesore koji učenicima govore: Ja znam za pet, a ti samo za ispod toga.Metodika nastave matematike, fizike i kemije je s početka dvadesetog stoljeća, nezanimljiva, štura i ne potiče učenika na razmišljanje, a o primjeni naučenog da ne govorimo. Kako je moguće da kod nekih profesora cijeli razred ima negativnu ocjenu, jer po zakonu vjerojatnosti većina je prosječno intelektualno razvijena?