'Liječenje obiteljskog stabla' nespojivo je s učenjem Crkve
Karizmatski pokret i obnova u Duhu prisutni su kako u Crkvi u svijetu tako i na našim prostorima. On donosi mnogo duhovnih plodova u promicanju nove evangelizacije, ali se pojavljuju i kontroverzna pitanja na koja treba odgovoriti iz perspektive dogmatske i pastoralne teologije kao i zdrave psihologije.
Komentari 16
Odličan tekst, trebalo bi više ovakvih. Zadnjih godina poplava samozvanih karizmatika. Gledam samo jednog dana, hoće i naš poštar promjenit profesiju...:)
Karizmatski pokreti su samo dokaz da se glavno stablo katolicizma načeto elitizmom, monopolom, sebeljubljem i samosvrhovitošću , ljulja, glavinja i posrće pred izazovima.
mogu li nabrojati te duhovne plodove ? osim novaca koji oni ubiru od nas.
Braco sa Srebrnjaka osjeća se ugroženim da ga se ne ekskomunicira kao heretika.
Ne mogu spavati nakon ovog članka.
Napokon jasan stav i poruka odaslani vjernicima gladnim spektakularnih događanja. Hodanje od jednog do drugog karizmatičara sa potrebom čuda ozdravljenja je lutanje u besmislu. Vjeru i prisutnost Božju doživljavati kao kviska za zdravlje je znak za uzbunu kod župnika kojii bi trebali o tome zboriti. Bog nije došao i utjelovio se radi bilo kakvog zdravlja.
Tko o čemu, ovi o pi...rijama.
Sumnjivi su mi karizmatici, ne mogu si pomoći. Vidim NWO u njihovom djelovanju. Ne smatram da približavaju Bogu, nego udaljuju. Znam ljude koji vjeru poćinju shvaćati kao magiju. Živcira me to. Nitko i ništa nije jači od Boga ili bliži Bogu. Niti, pored molitve, postoji neki bolji način da te Bog čuje.
Je li dogmatska teologija egzaktna znanost kao i dogmatski marksizam?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Mobilizacija za križarsku vojnu...