Lidl predstavlja suradnju s omiljenim hrvatskim pedijatrom Milivojem Jovančevićem
Lidl Hrvatska je pokrenuo suradnju svog brenda Lupilu s istaknutim hrvatskim pedijatrom, prof. dr. sc. Milivojem Jovančevićem, novim zaštitnim licem kampanje naziva „Sve što beba treba“. Ovom je prigodom predstavljena prva od ukupno 12 epizoda u kojima će prof. dr. sc. Jovančević govoriti o raznim edukativnim temama vezanim za rast i razvoj djece, a u fokusu otvarajuće teme ovog edukativnog serijala je njega kože.
Komentari 2
ST
i još gorije jovančevič, ha haha vi smrdislavi ste nenadmašivi hahahaha
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Super pedijatar! Sretno je dijete koje se uspije upisati kod njega. Nazalost ima groznih pedijatara, ne znam kako su uopce dosli do diplome i posla. Nikakvog ugodnog pristupa ni prema roditeljima ni djeci. Kad ce USKOK procesljat i tu bransu zajedno sa uciteljima i odgajeteljima na drzavnom proracunu.