Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 205
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Povratak na članak

‘Ležeći policajci’: Špansko-Oranice više neće biti ‘grbavi kvart’

Šest dana nakon članka u Večernjem listu Grad počeo mijenjati nepropisne umjetne izbočine nepropisnim ‘jastucima’, koji po komadu stoje 10.000 kn

Komentari 18

PK
ptica.kos
08:39 09.12.2009.

e da. \"jELAVIĆ JE BIO NEDOSTUPAN\", bolje reći u kampanji je!!! Pitam se što će biti s tim Bandićevim poltronima kad Milanko bude poražen na izborima?! Pretpostavljam da je tekst preuzet iz Zagrebačke kronike (što se u tiskanom izdanju vidi), ali na internetu ne. Stoga, čitatelj iz Babine Grede, Dugobaba, Pertha ili Toronta vjerojatno ne zna gdje je Špansko. Sram ga bilo.

VL
PN
premda_nije
00:03 09.12.2009.

Ma pazi glupog članka! Pa zar se gorepotpisani novinar nije nikad vozio autom, preko tih \"ležećih policajaca\"?! I jedni i drugi isto su go...o! Dakle, da se htjelo nešto napraviti nabavili bi se \"uspornici\", koji zadovoljavaju propise - oni koji prisiljavaju vozače da uspore, a istovremeno ne \"otkidaju kotače\"! Najsmiješnije je (a to stanovnici u Špansko-Oranicama znaju) da postoji u naselju jedan \"trakasti\" uspornik, potpuno drukčiji od ostalih, koji ne udara na amortizere! Ali ne, nećemo takav stavljati jer vjerojatno te kvalitetne ne uvozi firma koja je u dilu s gradskom vlasti! Ovako će se lova potrošiti iz proračuna, na teret svih nas, \"drage volje\" još jednom!

VL
LI
Libela
00:26 09.12.2009.

Ukinite grbe!

VL
Avatar Azriel
Azriel
00:28 09.12.2009.

pa da, premda_nije je u pravu, ovi tzv jastuci su najgori mogući uspornici. Plus toga ako piše ograničenje 40, ova čuda se nesmiju stavljati. A manje ograničenje ionako ne može biti na cestama, osim privremeno.

VL
QU
qube310
02:28 09.12.2009.

Pravno nebih znao koji su gori od ovih... Ove kornjače kako ih gorepotpisani novinar zove \"jastuci\" nisu u skladu ni s jednim od pravilnika koji postoje. Ako je ograničenje 40 onda bi te uspornici trebali usporit na 40 a ne na 4 kmh

VL
IZ
izbrisan
06:22 09.12.2009.

Zasto nema lezecih policajaca u Njemackoj i Austriji?Postoji sva sila kvartova sa oznakama 30 km zona.To je dovoljno.Kosta daleko manje,ali se postuje,jar su kazne drakonske.Izostaju tako i dilovi,pa ne moze nitko jamiti nesto za sebe.....hihihihihihi

VL
IZ
izbrisan
06:37 09.12.2009.

Mnogi znaju kako je to rijeseno u Osijeku,na Vinkovackoj kod Mercatora.Udvojene trake visoke cca 1 cm,ne ostecuju vozila,ali su dovoljno glasne da upozore vozaca.

VL
PK
ptica.kos
07:25 09.12.2009.

U tom je naselju oko 30 ležečih policajaca, a naselje ima svega 10 kratkih ulica. Doslovno na svakih 40 m je policajac. Tvrdi. Jako. E sad, ako će umjesto njih stavit te jastuke koji dođu svaki 10.000 kuna, a zna se da na jedno mjesto idu dva jastuka to je gospodo 600.000 kuna. A dosta ih je četvrtina!!! Samo oni uopće nisu poslali prometne stručnjake na teren pa da daju mišljenje. Kakvi nesposobnjakovići u tom Gradu.

VL
DU
Deleted user
07:41 09.12.2009.

Od svih silnih \"Auto revija\" Vi ste jedini pokrenuli akciju uklanjanja \"grba\" sa cesta, predlažem da pokrenete akciju pokretabnja tužbi za naknadu šteta na automobilima koja su nastala radi nestručno i nepotrebno postavljenih\"grba\"! Ako je zona 30 ili 40 onda bi se preko \"uspornika\" trebalo prolaziti tom brzinom, a kod nas su ono za 8 km/h ili da se postave kamere koje nisu ništa skuplje.

VL
NM
nmladen
08:45 09.12.2009.

Vi ste zaboravili a ležeći policajci su postavljeni nakon prometne nesreće 28.8.2007 na križanju ulice M. Milića i Strgnacove. Ne mogu vam poslati link iz Večernjeg jer su ga obrisali iz arhive kada sam se pozvao na link pa vam šaljem još živi iz jutarnjeg. http://www.jutarnji.hr/semafori-u-spanskom-gdje-je-stradala-djevojka/268366/ i http://www.jutarnji.hr/kobno-raskrizje-nema-uporabnu-dozvolu/266229/ Od te prometne je moje dijete invalid u kolicima. Znam da ležeći policajci kakvi su bili nisu bili adekvatni ali su sigurno usporili promet u naselju jer dobar dio vozača ne zna što znači zona 30. Pozdrav Anin tata.

VL
RA
rackizel
08:51 09.12.2009.

U zakonu lijepo piše - prilagodi brzinu uvjetima na cesti. Svatko tko bi došao i zatražio odštetu dobio bi račun za prebrzu vožnju koja mu je uništila auto. Gradske ulice nisu trkače staze, a upravo tako se vozači na njimaa ponašaju. Ove uske uspornike trebalo je postavljati pod 45° pa da vidiš kako bi se brzo smanjile brzine na normalu. Kažu da je ove godine manje mrtvih u prometnim nesrećama. Normalno, kad su luđaci mrtvi pa više ne mogu ubijati druge. Koliko moram pratiti, jer se nalaze na naslovnicama, svi mrtvi imali su nekoliko stotina prometnih prekršaja. Koliko bi ih imali u USA prije nego bi završili u zatvoru?

VL
RA
rackizel
08:58 09.12.2009.

Trebali bi postaviti senzore brzine. Kad vozilo naleti većom brzinom od dopuštene jednostavno izlete šiljci i probuše mu gume. Kad postoje senzori koji vas upozoravaju kojom se brzinom krećete, jako velikim brojevima, lako ih je moguće priključiti na uređaj kojim bi takvom vozilu bušio gume. svu štetu tada bi plaćao sam, ako preživi, a ako ne sva njegova obitelj. Kao što plaćaju obitelji žrtava takvih prometnih nesreća. U zakon bi trebalo ugraditi - ako si kriv za nečiju invalidnost plaćaj dodatak za lječenje i oporavak sve dok stradala osoba ne ozdravi, makar doživotno. Pa da vidimo tko bi onda vozio pod utjecajem aspirina, a kamoli nečeg jačeg.

VL
TE
tequin
09:03 09.12.2009.

Živim u tom kvartu i ti ležeći policajci me znaju izludit.Za izaći iz kvarta mi treba po pet minuta.Ali. Poznajući kakvi smo ljudi i koliko poštujemo propise,ležećih policajaca je taman koliko treba.U tom istom kvartu malo koji vozač poštiva znak stop,a kamoli ograničenje od 30 ili 40 km/h.Tako je svugdje,a ne samo u POS-u.Oni koji stanuju tamo znaju kako je ekipa,dok nije bilo uspornika,kratila i izbjegavala semafor kod Antunovića i u punoj brzini uletavala u ulicu D.Stipca.Ta ulica je potpuna ravna u dužini cca 800 metara.Da ste samo čuli kako su talenti razvlačili treću i četvrtu.Takvima,naravno,smetaju uspornici.Slažem se da ovi londoneri možda nisu najsretnije rješenje i da ih treba zamjenit.Ali smanjivat ili uklanjat.To se ne slažem.Bolje i londoneri nego da gledam kako mi se u kvartu po noći održava \"street race\". I zajebimo politčku priču.Ona s ovime nema direktne veze.Ti isti londoneri su stavljeni zbog sranja koje se dogodilo.

VL
OB
-obrisani-
10:21 09.12.2009.

09.12.2009. u 08:51h Vito je napisao/la: U zakonu lijepo piše - prilagodi brzinu uvjetima na cesti. Svatko tko bi došao i zatražio odštetu dobio bi račun za prebrzu vožnju koja mu je uništila auto. ================= 0 U zakonu i pravilniku o prometnoj signalizaciji također lijepo piše da se prisilno smirivanje prometa vrši ukod škola, bolnica i slično , te da su označeni posebnim znakovima kojih nema uopće u Gradu Zagrebu, a isto tako i da je zona gdje je promet prisilno smiren regulirana brzina hodu pješaka, a nikako 40 ili 50 na sat, pošto ležeći policajci za tu brzinu ne smiju biti višlji od 3 cm, a isto tako usponska rampa ili prilaz mora biti u umjeru 1:20, ali to u praksi nije tako, pa si ti lijepo prijatelju moj samo izračunaj koliko trpi tvoje vozilo štete silom udara upotrebljavajući formulu F=m*a. Ležeći policajci su apsolutno protuzakonito postavljeni u cijelom Zagrebu

VL
AD
adrian1
10:58 09.12.2009.

prije svega nije normalno da voziš po cesti po \"balvanima\" jer to onda više nije cesta.... ako ih već moraju postavljati radi puno divljaka u prometu onda neka budu barem malo prilagođeni prolasku auta preko njih...Z Zašto ne rade one dugačke betonirane koji su pretpostavljam jeftiniji, usporavaju ali na blaži način??? Osim toga zar u tim gradskim uredima rade samo retardirani pa prvo postavljaju nepropisne uspornike i to po želji svake babe, a onda ih mjenjaju sa opet nepropisnim, a sve na račun građana koji plaćaju najveći prirez u državi! Zašto? Pa ne vidim nijednog razumnog razloga osim da netko napuni račun opetovanim poslovima i provizijama!

VL
OB
-obrisani-
11:26 09.12.2009.

Da bih približio realnost prema nekima koji kažu da su ležeći policajci potrebni iznijeti ću osobni primjer, a imam ih na stotine. Vozim se u auto koji je samo 2 godine star i normalno je da imam i prtljagu, kao i pun rezervoar , pa onako se prilagođavam uvjetima na cesti između parkiranih auta kao da ih je voda naplavila, a znam da je ograničenje 40km/h, odnosno ako nema znaka 50 km/h, ali vozim između 30-40, jer stvarno ne ide brže da ga hebeš, kad odjednom balvan preko cesta visok oko 25 cm, označen s onim tuljkom žuto crno sa strane, a kojeg nema nigdje u nijednom pravilniku o prometnoj signalizaciji i maltene rastrgam auto i ovjes koji valjda ja plaćam, a ne Alan Ordulj koji sjedi na Trgu S. Radića 1. Ajd reko , auto je kratak i mali, pa zato skače kao skakavac izbjegavajući rupe i šahtove, pa sjednem u svoj mercedes s kojim pak postružem s katalizatorom i donjim ovjesom ( najniža točka je 12 cm tvornički) cijeli ležeči milacajac i hebem po spisku onoga i one koji su to odobrili. Ljudi moji za 3 godine vožnje ili mučenja po Zagrebu gdje jednostavno ili moraš biti lud ili pijan da zaobiđeš sva krpanja, radove, rupe, šahtove, ja sam uspio doći na izmjenu svih amortizera i ovjesa, naravno na moj račun, a vijek trajanja bi im barem trebao biti 100 000 km. Dosta mi je toga da se vozim po oranicama i da sam htio onda bih si kupio traktor, a ne da me peru s cestarinama i to dvostruko, a kad razhebem auto onda sam plaćam.

VL
KV
kvakva
12:38 09.12.2009.

Banić i njegova klika i na ležećim policajcima nemilice pljačkaju Zagrepčane i uništavaju im automobile. A neodgovorni i ustrajni u pohlepi za provizijama i drugim kriminalnim prihodima i dalje mogu biti jer država ne djeluje. I slijepcu je jasno da je 90% ležećih policajaca protupropisno, kao i vertikalna signalizacija uz njih. Kako to Bandić i klika mu nekažnjeno mogu postavljati protupropisne ležečnjake? Zašto gradski inspektori šute, zašto šute Kalmeta i njegovi inspektori. Jastuk je također nepropisan, ali on ima prednost jer košta više - 15.000 kuna pa su veće i provizije. Veće su i provizije i drugi kriminalni poslovi i prihodi i u cilindričnim oznakama uz ležeće policajce, pločasta oznaka mnogo je jeftinija, ali je po propisima! Kad Bandić i njegova klika s operativcem nepismenim Jelavićem tako otvoreno pred javnošću demonstriraju svoju nezakonite rabote, kakvo je tek stanje tamo gdje se ne radi o očiglednim stvarima. Pred Bandićem i klikom mu nemoćni su i Bajić i USKOK, a ni Mesić se ništa ne javlja. Bit će da iznad njih ima samo jedan Bog, i to socijaldemokrata Bandić s HDZ iskaznicom br. 2.

VL
JJ
jjonja
17:23 09.12.2009.

Svaki je..ni dan predjem preko 30 puta (izbrojao sam) preko tih grba.To više nije za izdržat.Osim što donose zakone protivne zdravoj pameti,realnosti u kojoj živimo i dragom Bogu, onda donose uredbe koje se kose sa tim zakonim i koje su još ludje, ako je to ikako moguće , a sad vidimo da im se je..e i za te sulude zakone i uredbe i postavljalju te uništivače auta bilo gdje i bilo kakvog oblika protupropisno, protuzakonito i što je najvažnije protivno zdravoj pameti.Smatraju nas za ovce koje ništa nemogu, sjede u svom uredu i smiju se našoj nemoći.Nikakvi naši apeli, logika, zakon i bilo što, bojim se neće pomoć.Jedini spas je da se ovce pretvore u vukove i kažu dosta pi..ka vam ma..ina.Maske na lica, kramp u ruke i sve porazbijat i ležeće i parking automate i aparate za ispisivanje kazni, zapalit pauke .. jednom rječju ko u Grčkoj. Nakon toga pet puta će promislit prije svake odluke i shvatit da nismo mi tu zbog njih da nas oni šišaju nego su oni tu gdje jesu zbog nas i primaju plaću da donesu odluke koje će onima koji ih plaćaju ,a to smo mi, olakšat život a ne pretvorit ga u svakodnevnu patnju i nervozu .

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.