'Lepoglavska spojnica vrijedna 4,4 milijardi kuna je megalomanski projekt i ne rješava blokadu'
Tvrdi da predloženi projekt nije najpovoljnija varijanta za povezivanje ovog dijela Hrvatske sa Zagrebom, kako to tvrde predlagači
Komentari 5
Nerentabilna pruga , kao sredstvo placanja za odrzavanje vecine u saboru , tko to putuje raditi iz Cakovca i Varazdina u Zagreb ?? Jedina rentabilana pruga je Rijeka Koprivnica , te Zagreb Tovarnik , ostale pruge su za staro zeljezo
Nije megalomanski projekt, jer kada se uloži 4,4 milijarde kuna, siguro se od toga barem 30% može prodati u staro željezo ako kojim slučajem prihodi padu, pa pruge koje se ne koriste neka se demontiraju i prodaju u staro željezo te bi se od tog novca namirili bonusi za upravu HŽ-a!
Malo cik cak prugica po Zagorju? Jer Krapina i Lepoglava su na "zapadu" a Bedex i Zabok na "istoku" županije.... S tim da već postoje veze iz Novog Golubovca (prek Lepoglave, vidi vidi) do Varaždina, i iz Krapine (pruga koja ide dalje od Krapine za Zloveniju) do Zaboka.... Naravno, njima je u interesu čim više love mrknut!
ono kad međimurci govore kako nek varaždinski i zagorci grade ceste i pruge... samo se njih čekalo za komentar. kad bi gledali ekonomsku računicu, ni jedna pruga u državi nije rentabilna. kad bi htjeli iz varaždina do zagreba brže, preko novog marofa, trebalo bi puno toga napraviti, izgraditi tunele, jer postojeće krivine, zavoji, ne omogućavaju velike brzine, plus da bi trebalo ukinuti puno tih stajališta i kvazi kolodvora, nema smisla stajati svakih 10 km. a onda...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ta sporna nova poveznica od Lepoglave do Bedekovčine je jedan veliki promašaj kojeg ćemo skupo platiti. Ne samo novčano (odlaskom EU fondova u neke druge države), nego i vremenski.