Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 124
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
\"sKOTKAjte se\"

Kotka na tržište izlazi sa svojim novim odijelima

Kotka
Matija Topolovec/PIXSELL
23.04.2012.
u 09:08

Riječ je o markama svečanih odijela Marty, Tedy, Bery i Ceremonija koja su potvrđena oznakom \"Hrvatska kvaliteta\"

Pod motom “sKOTKAjte se”, Kotka Krapina izlazi na tržište s novim modnim brendovima. Radi se o markama svečanih muških odijela Marty, Tedy, Bery i Ceremonija. Tu kvaliteta oznakom "Hrvatske kvalitete" potvrdili su  članovi komisije s Tekstilno-tehnološkog fakulteta i iz Hrvatske gospodarske komore.

 Poznati po kvaliteti

– Na našem tržištu Kotka je otprije poznata po kvaliteti, a vidljiv je i napredak tehnologije. Ovakav način rada i sustav upravljanja može garantirati poslove i za svjetsko tržište, a ne samo za zahtjevno europsko – rekao je mr. Mirsad Avdagić, član Hrvatskog društva za kvalitetu. U Kotki je bio i predstavnik europske modne kuće Ahlers za koju Kotka godišnje proizvede 80 tisuća odijela marke Baldesserini i Pierre Cardin. Proizvodni pogon opremljen je novim  automatskim strojem za krojenje, njemačke marke Bulmen, vrijednim 200 tisuća eura, od čega je Hrvatska banka za obnovu i razvoj financirala 60 posto, a Privredna banka 40 posto. Za dodatnu opremu stroja još je uloženo 45 tisuća eura, rekao je Ivica Cerovečki, direktor Kotke. Potvrđenost hrvatske kvalitete od stručnjaka bila je prigoda da događaju nazoče i Vladimir Kraljević, vlasnik licencije za Miss Universe, u pratnji nove hrvatske misice Elizabete Burg. Kraljević je inače dugogodišnji  vjerni promotor Kotkinih odijela u svijetu hrvatske muške mode. – Kako bismo opstali na tržištu, moramo ulagati  u promociju – ističe Ivica Cerovečki, predsjednik uprave Kotke, pa se u suradnji s Kraljevićem dogovara i susret predstavnika Kotke s Donaldom Trumpom koji uskoro dolazi u Hrvatsku.

 Proširenje mreže

– Nove modne marke namijenjene su mlađim poslovnim muškarcima, onima koji vole klasiku te se odijela za mature, promocije i vjenčanja već nalaze na hrvatskom tržištu na 19 lokacija. Kako bismo olakšali plasman brendova, planiramo i trgovačku mrežu u mjestima gdje Kotka nije prisutna. U zadnje dvije godine Kotka je ostvarila pozitivan rezultat, što nam jamči financijsku stabilnost, očuvanje radnih mjesta, ali i  vlastiti obrtni kapital – istaknuo je Cerovečki.  

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije