87 posto srednjoškolaca dobilo bi jedva dvojku iz - zaključivanja
Od Ministarstva smo tražili podatke o uspješnosti učenika (u godini prije i u godini provedbe eksperimenta), no odgovorili su da ćemo odgovore dobiti nakon završetka školske godine. Koje? Nisu rekli...
Komentari 24
Sretni su roditelji čija djeca su završila školu i neće ih dotaći bolesni projekt ministarke Divjak. taj naziv škola za život je toliko glup, kao da mi koji smo završili školu nismo učili za život, svaka škola je za život, no ovaj eksperiment koji se provodi je u cilju izpiranja mozga djeci i naturanja stavova koji nisu prirodni Hrvatskom Narodu i namjerno se od djece pravi amorfna masa, a rezultati mature pokazuju pravi rezultat. Sigurno će na idućoj maturi biti trivijalna pitanja u stilu koliko je 1+1 kako bi svi mogli odgovoriti i tada će ce Divjakuša ponositi rezultatom. Što prije se vrati nazad na prijašnji program rezultati će biti bolji, a ove "plaćenike" kao što su Divjak, Jokić itd. odmaći od reforme jer oni znaju što im je cilj....
Reforme služe reformatorima, a ne djeci. Vojska uhljeba i neradnika nekako mora opravdati svoje postojanje pa već dva desetljeća izmišljaju toplu vodu, iako su zapadna društva niknula na pravnim, tehnološkim i znanstvenim dostignućima koja su ostvarili ljudi prošli iz jednostavnih obrazovnih sustava. Ovo što se danas radi je indoktrinacija, zatupljivanje i zaglupljivanje djece, a sve poradi financijskih, ideoloških i inih interesa koji pak se skrivaju iza zvučnih fraza i naziva kako bi zavarali javnost.
Malo jaca reforma kada ni sami donositelji prijedloga i reformi nisu usuglaseni kod odgovora na najjednostavnija pitanja nastavnika na strucnim skupovima. Da se nesto treba mijenjati,treba međutim ne ovako s brda s dola..ovakva reforma se ne moze provesti preko noci kao sto se pokusava.
Sam naziv...skola za zivot...je besmislen....a od te reforme nema nista....puno larme a za nis....
Jesenti milu bigulicu, ako smo sve dobro razumjeli, počinje škola opasna za život. Na sreću, trajat će samo jednu školsku godinu jer nakon toga ministarska gospoja Divjak dr. Blažica odlazi u povijesnu ropotarnicu. Mašala.
1. dio -.... Draga djeco i mladezi. Bez obzira na sve igre bez granica sa hr skolstvom, slusajte vase ucitelje, nastavnike i profesore, ucite i radite. Sve se more kad se hoce. Ko nece uvijek sebi najde izgovor. Prije svegaga ucite prirodne predmete - kemiju, biologiju, fiziku i matematiku koliko god vam uzasna bila, kao i tehnicki te informatiku. I naravno, strane jezike. Uz engleski, njemacki, francuski (zbog Kanade) pokusajte obratiti paznju i na skandinavske jezike. I tako nastavite i na fakultetima. Samo tako možete racunati na poslove u Austriji, Njemackoj, Svicarskoj, zapadnoj Europi, Skandinaviji, Kanadi,,,,,,,, i ostalim zemljama koje ce kad vi budete skole zavrsili, u svemu dobrom naveliko prestici Hrvatsku. Time ujedno i na njihove place i standard kao njihov, ili barem slican njihovom. U suprotnom, ako se budete zezali sa ucenjem i radom, i necete slusati vase ucitelje nastavnike i profesore, sami sebe cete osuditi na strasnu kaznu.. Osudit cete se na zivot do smrti u Hrvatskoj, ovakvoj kakva je sada i kakva ce jos duuuuu......go biti. Osudit čete se na zivot u Hrvatskoj sa hrvatskim, (NIKAKVIM ili tomu sličnima), placama i mirovinama. ........kraj u nastavku ispod.....
Poštovana ministrice, da bi ste reformirali školstvo na kvalitetan način, trebali ste sjesti u klupe učitelja od prvog razreda osnovne škole, te iz prve ruke vidjeti probleme, stvarne probleme, a ne one probleme koje Vi želite vidjeti. Ankete koje provoditete po školama nisu objektivne, jer su imenom potpisane, i u strahu za svoj posao, ljudi pišu ono što želite čuti. Dakle, kurikul je najmanji problem školstva, kao i digitalizacija nastave. Problemi koje ne vidite ili ne želite vidjeti ili ih Vi ne smatrate problemom su: učenici s poteškoćama u razredu, kojih svake godine ima sve više te njihovi asistenti i administracija za njih, radni uvjeti, te mame i tate koje na sve moguće načine žele uvjeriti učitelja da baš on ima njihovo genijalno dijete...koje učitelj mora naučiti da ono nije bog među ostalima, koji roditeljima mora objasniti da se moraju kvalitetno bavit djetetom kod kuće, a ne mu tutnuti mobitel u ruke dok oni vise po društvenim mrežama te ocjene djece na kraju šk god prikazuju kao osobnu statisfakciju koja je produkt mučenja učitelja ponajviše prijetnjama... Sat traje 45 min. Nemoguće je, gospođo ministrice, u toliko malo vremena, obraditi nastavnu jedinicu, kada morate u razredu djetetu koje ima ADHD, drugom koji u toj istoj skupini ima autizam, i ostalim malim bogovima koji nisu nikad čuli za riječ NE prije škole, baviti se kvalitetno nastavom. Nemoguće je. Dok podilazite roditelju, na uštrb nastavnika, NIKAD SE NIŠTA PROMIJENITI NEĆE.
Kako to ? Kako to ?
Ako se misli škola za život u Hrvatskoj, onda bi trebali i adekvatne predavače zaposliti, iako i u obrazovnom sustavu se nađe dosta takvih ali on isu specijalizirani samo za određena područja zipa, kako neodgovorno i nikako raditi a primatimati istu (ili i veću) plaću) od onog koji odgovorno radi, kako prijaviti boravište što dalje od radnog mjesta da se dobiju što veći putni troškovi , kako stalno plakati da si potplaćen ne bi li dobio veću plaću, kako uzeti bolovanje kad ti se ne radi, kako ispoljiti bahatost , kako podilaziti onima koji su iz imućnih i utjecajnih obitelji .. itd. Ali, djecu treb apripremati i za druga područja tipa, kako uzeti mito/dati mito, kako dobro slagati, kako prebaciti odgovornost na drugog , kako se spojiti sa utjecajnim ljudima preko kojih moežš do neke vrijednosti za male novce , kako se laktati i podvaljivati ne bili što brže napredovao itd itd, na taj način se djeca s epripremaju za život. Može s evidjeti i da nam IQ nacije pada, ali zato raste emocionalna inteligencija kod mladih u vidu bahatosti, oholosti, pohlepe, lopovluka, poltronstva, laganja,m hvalisavosti .... sve one vrijednosti koje gomila smeća oduvijek cijeni a zadnjih 20-ak godina su posebno na cijeni
Ako se misli škola za život u Hrvatskoj, onda bi trebali i adekvatne predavače zaposliti, iako i u obrazovnom sustavu se nađe dosta takvih ali on isu specijalizirani samo za određena područja zipa, kako neodgovorno i nikako raditi a primatimati istu (ili i veću) plaću) od onog koji odgovorno radi, kako prijaviti boravište što dalje od radnog mjesta da se dobiju što veći putni troškovi , kako stalno plakati da si potplaćen ne bi li dobio veću plaću, kako uzeti bolovanje kad ti se ne radi, kako ispoljiti bahatost , kako podilaziti onima koji su iz imućnih i utjecajnih obitelji .. itd. Ali, djecu treb apripremati i za druga područja tipa, kako uzeti mito/dati mito, kako dobro slagati, kako prebaciti odgovornost na drugog , kako se spojiti sa utjecajnim ljudima preko kojih moežš do neke vrijednosti za male novce , kako se laktati i podvaljivati ne bili što brže napredovao itd itd, na taj način se djeca s epripremaju za život. Može s evidjeti i da nam IQ nacije pada, ali zato raste emocionalna inteligencija kod mladih u vidu bahatosti, oholosti, pohlepe, lopovluka, poltronstva, laganja,m hvalisavosti .... sve one vrijednosti koje gomila smeća oduvijek cijeni a zadnjih 20-ak godina su posebno na cijeni
organizacija HDZ/HNS/SDSS/Saucha ..uništavaju sve čega se prime
Mišljenja sam da bi za bolji uspjeh školstva trebalo zamijeniti veliku količinu nastavnika/učitelja no tu je onda pitanje gdje uzeti druge, bolje. Sama promjena programa neće donijeti boljitak ni djeci ni njihovom znanju. A ni nastavnicima koji se na svom poslu muče naprosto iz razloga jer su nekad fulali u izboru životnog zanimanja.
Bravo, prst gore za mijenjanje sustava, dica više ne provode za knjigama vrime kao mi nekada, sada su jubitoi izvor znanja... vidjeti čijih profesora i učitelja su djeca bila na maturi najlošija i takvima uručiti otkaz mijenjati uhljebima iz prosvjetee kolektivne ugovore. također nagraditi profesore čija su dica bila najbolja na maturi (znači može se) i eto vam reforma!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ego ministrice je važniji od učenika i učitelja