Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Kako nam je bolnica u Vinogradskoj dokazala da je ljudski faktor najvažniji

Ako ne mogu utjecati na lošu infrastrukturu i duge liste čekanja, mogu uložiti u kadar

Komentari 6

BB
branko.baricic
08:51 28.10.2017.

vinogradska je za pozelit.doktori i sestre su strucni i usluzni.hvala im.

VL
DU
Deleted user
00:33 28.10.2017.

Ne znam je li provedena anketa ograničena isključivo na bolnicu u Vinogradskoj ili se odnosi i na ostale sastavnice KBC Sestara milosrdnica, točnije Kliniku za traumatologiju u Draškovićevoj, ali sa ovom drugom ustanovom imam krajnje negativno iskustvo koje je završilo smrću čovjeka čiji je jedini "grijeh" bio taj da se pojavio na prethodno zakazanoj kontroli na državni blagdan. Liječnik, mladi arogantni specijalizant, dočekao je pacijenta dobrodošlicom: "što ste došli na praznik?" Ovaj gaf bi bio zaboravljen da je liječnik obavio svoj posao kvalitetno i profesionalno. No nažalost nije. Ljutit i frustriran što, zamislite, mora raditi na blagdan (za što je, pretpostavljam, i dodatno plaćen) nije ni pogledao pacijenta koji je stajao pred njim te je napravio katastrofalan previd koji je pacijenta koštao života. Pa se postavlja pitanje, je li liječnik to naučio na spomenutom tečaju komunikacije? Je li to ta "topla ljudska riječ" koju novinarka spominje u članku? Je li to "ulaganje u kadar"? Ako jeste - radi se o totalno promašenoj investiciji i molim upravu Bolnice da nas poštedi ovakve vrste "ljudske topline" i "humanosti" te sredstva utrošena na ovakve bezvezarije radije utroši u korisnije svrhe.

VL
CH
Changi
07:55 28.10.2017.

Da, Ljudi u Vinogradskoj su odlični stručnjaci i empatični prema pacijentima. Mislim na liječnike, sestre itd...ali babe koje rade na prijemnim salterima su katastrofa...

VL
PU
paul-umpe
20:58 14.12.2017.

Nedaj Boze nikome Vinogradske bolnice pogotovo Dr Zovaku.Tip je toliko pacijenata unistio.Skupa smo radili.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.