Mediji prestaju biti udarna tema i samim medijima poslije trostrukog udara koji su pretrpjeli u ovome stoljeću i utjecali na pobjednički moral i na povlašteni socijalni status profesije. Prvo je tehnološka revolucija napravila pravi dar-mar i porušila klasičnu piramidu prema kojoj je odraslom građaninu dan počinjao čitanjem novina, a završavao gledanjem televizijskog dnevnika. Onda je demokracija unijela novi nered, "pustili lažima da obilaze svijet prije nego što istina obuje cipele" i proizvela pesimističko raspoloženje da je Orwell "na putu da pobijedi". Na koncu, tržište je, u ime laži o jednakim šansama, dalo za pravo vlastima i vlasnicima da vode uređivačku politiku. U globalu, mediji su u prvoj četvrtini 21. stoljeća više izgubili na moći nego što su dobili na važnosti. U prošlom stoljeću mogli su rušiti predsjednika najjače države; sad jedva stoje na nogama i sve teže sastavljaju kraj s krajem, čak i kad su u vlasništvu multimilijardera.