Jelovnici s Titanica prodani za rekordnih 100 tisuća funti
Jelovnik za prvi obrok koji je trebao biti serviran na brodu prodan je za rekordnih 64 tisuća funti
Komentari 14
abakus Ok,. ti misliš tako. Ja mislim da je razbojnik (pljačkaš s oružjem u ruci) oteo od još većeg rabojnika. A oteti otimaču nije grijeh. I sad, zamislimo da sam ja taj razbojnik koji u pljački oteo novac. Bi li. Bi li bi se ja za to djelo ikad pokajala? Ne bi. Jer ne mislim da je grijeh. Ti misliš da je. Neka si u pravu. Dakle, ja bi završila u paklu jer se ne mogu pokajati za grijeh. Jer ne vidim da je otimanje novaca od pohlepnih bankara grijeh.
abakus Ne radi se o bankama. Radi se o tome da svaki čovjek ima svoje mjerilo što je grijeh. I ako za nešto ne smatra da je grijeh ne može se pokajati. Novac u banci je novac štediša, ali jei je i osiguran. Pa štediše neće ostati bez novca koji je otuđen oružanom pljačkom. Kad bolje razmislim, mislim da neće ostati ni banke, ostati će osiguravajuće kuće. Banke su osigurane kod osiguravajućih društava. Ali opet naglašavam - bit je u tome što razni ljudi imaju razne poglede na to što je grijeh. Ponekad je situacija jednostavna, kao u primjeru što si ga ti naveo, ali život je kompliciran i puno puta nije lako razlučiti.
Pa mogu razni ljudi imati pogled na to što jest a što nije grijeh kakav god hoće. Ipak postoji jedna jasna podjela na to što jest grijeh a što nije i SVAKI čovjek to osjeća u sebi. Samo što ondaa ljudi traže izgovore za grijah koji čine. Stoga su i ti razni pogledi kojima netko nešto što jest grijeh proglašava ispravnim samo izgovori. I ništa drugo. Jasno je da ti neće nitko priznati da je riječ o izgovoru kad to ne želi priznati ni samome sebi, ali to ne mijenja činjenicu da u sebi zna što je napravio i da upravo zato i traži izgovore.
Inače ni novac osiguravajućih kuća nije njihov, već ga one uzimaju od malih korisnika kojima će jednostavno podići cijenu police osiguranja ako su u minusu.
Patuljčice Idem na jedan roditeljski sastanak sada. Javit ću se kad se vratim.
Bizarno...
Stvar je u tome, Patuljčice, što ovdje ne griješimo ni ti ni ja. Ti činiš koliko možeš i što smatraš da je ispravno. Ja gledam širu sliku i činim isto, ali na drugi način. Moje je mišljanje da je ova vrsta pomoći koju ti daješ neučinkovita. Ali iza nje stoji dobra namjera i stoga nema grijeha na tebi. Ova je tema vrlo široka. Volio bih da pročitaš komnetare koje sam napisao kod Milošića na njegovoj prethodnoj temi.
abakus Ok. Ajmo drugi primjer. Krađa. Ti si svoj primjer krađe napisao - evo ti mog: Znamo kakve su banke, da su to gramzive institucije koje se bogate poduđujući novac onima kojima treba. Pohlepne su i okrutne pa će, onogaonoga tko ne može vraćati novac, istjerati iz njegove kuće na koju su stavili hipoteku i to skupa sa obitelji. Netko opljačka banku. Može kazati - samo sam uzeo onima koji su uzeli nekom drugom, oni su svoj novac zaradili na tuđoj nesreći.
abakus Nije važno tko pljačka banke. Pitanje je - je li ta pljačka grijeh ili nije. Grijeh je ukrasti novac siromašnoj susjedi, tu će se svi složiti. Međutim je li grijeh ukrasti novac od pohlepnih bankara? Netko će kazati -e kazati - je, grijeh je. Svaka krađa je grijeh, pa i ta. Drugi će kazati - ne nije grijeh, pohlepni su, zaslužili su kaznu, neka vide kako je to ......
Važno je tko krade. Ako ukrade čovjek jer mu ništa drugo nije preostalo (a ne iz nekog izgovora tipa: pohlepni su, kaznit ćemo ih!) i jer su i on i njegova obitelj gladni, onda ja to ne smatram krađom. Samo takvi neće okrasti banku, već će pokušati uzeti kruh u dućanu. Krađa banke rezultira daleko većom svotom novca od one koja je potrebna za puno preživljavanje. Plus toga kako su banke zaštićene mora se izvesti oružjem i uz prijetnju, a može završiti i time da netko bude ozlijeđen ili čak da smrtno strada. Iz tih razloga krađa banke jest grijeh.
ispravak: ...za puKo preživljavanje
Da je to baš tako jednostavno, Patuljčice, onda bi i banke zakonom bile označene kao otimači i bile bi zatvorene a uprava kažnjena zatvorom. U svakom slučaju, ako ti oružjem otimaš, i to više od onoga što ti treba zaza puko preživljavanje, sama si otimač. Ako je banka kriva zbog otimanja i ti si jednako kriva jer također otimaš. Na kraju krajeva, novac koji se nalazi u banci nije novac banke, već mnoštva štediša koji štede u njoj.
abakus Dakle, osiguravajuće kuće su pohlepne. Jer mogle bi i smanjiti svoju dobit, zar ne? Svaki čovjek osjeća što je grijeh a što nije, ali nije taj osjećaj kod svih ljudi jednako *baždiran*. Ponavljam imaš na stotine primjera. Od ovihd ovih koje sam navela, pa recimo, muslimani koji su odgojeni (baždirani) tako da ne misle da je imati više žena grijeh, pa recimo do nekih naših koji govore da se u obrambenom ratu ne može počiniti zločin .... itd., itd. Abakus, pozdrav, moram i ja ići čitav dan sam na forumu. Čitamo se.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da, samo što banke u pravilu ne pljačkaju mirni ljudi koji su nepravedno našli u teškoj situaciji, već je najčešće riječ o ljudima kriminalnog mentaliteta i ponašanja. I ne pljačkaju zato što su sami žrtve nepravednosti sustava, već zato da bi si priuštili ono za što nemaju namjeru raditi ili da bi se izvukli iz neke situacije u kojoj su se sami kao predatori našli u zamci.