Zašto se tako malo škola prijavilo za eksperiment cjelodnevne škole?
Godinama radimo u jednoj smjeni, ali nismo se prijavili jer ne želimo izgubiti satnicu informatike, kaže Sanja Posavec
Komentari 14
Ne vidim nikakve prednosti eksperimentalnog programa ni za učenike ni za riditelje, a ravnatelje i nastavnike se pokušava privući novcima. Čini mi se da je to opet jedan nedovoljno promišljen program .
Djecu se u skoli mora pripremati za ono sto im dolazi sa godinama.Trebaju uciti i kuhati i strikati i peglati i sivati,a bome i informatiku.Svicarci vec dugo imaju cjelodnevnu nastavu i djeca u Svicarskoj ne nose svaki dan teske torbe na ledima,a uce sve gore navedeno uz obavezne predmete.Sve urade u skoli tako da doma imaju vise vremena za svoje aktivnosti.
Današnja djeca bez struje ne funkcioniraju. Najinteresantije je kada ide na mobitel pogledati kakvo je vrijeme vani umjesto da pogleda kroz prozor govori sve koliko smo se odmakli od sebe!
Važno je i jedno i drugo.
Nije dobro da se zbog loših uvjeta smjenskog rada u nekim školama ukida ili smanjuje informatika, ako se krene u novi reformirani program. Informatika je omiljeni predmet svima potreban. Osnove informatičke pismenosti su važne za kasniji dugi život. Treba popraviti uvjete rada u školi koliko se to može i dati puni program reforme.
Teško je promijeniti navike. Niti je Ministarstvo naviklo planirati nastavu koja izlazi iz kalupa niti su škole spremne mijenjati kalupe. A djeca? Koja djeca?
Kontradiktorne informacije. "Sve svoje obveze će odraditi u školi" i "naravno, učenje, lektira i ..." ostaju da se odrade kod kuće"; značajke programa B da će se slobodne aktivnosti organizirati u školi i ovdje "ostaje im da slobodne aktivnosti organiziraju nakon cjelodnevnog boravka".) !?) Da li je stvarno predviđeno učenje štrikanja, šivanja, kuhanja i popravaka u kući? Štrikanje i šivanje su gubljenje vremena na prevaziđene vještine, kuhanje je plemenita vještina koja doprinosi samoorganizaciji i samodostatnosti pojedinca i obitelji, osobnoj relaksaciji, kreativnosti i očuvanju zdravlja, a popravljanje stvari, moguće i instaliranje doprinosi tehničkim znanjima i priprema one koji će u srednjim školama specijalizirati pojedina zanatska zanimanja (neće svi biti programeri! tržište rada pokazuje kolika glad vlada za majstorima raznih profila, a njihova životna iskustva kako je lukrativno baviti se njima). Davno su prošla vremena dominacije fakultetski obrazovanih u snovima o poželjnim zanimanjima, mladi vole prečace do financijske samostalnosti (brda love čim brže, manje odgovornosti). Društvo ne može opstati isključivo na STEM zanimanjima, svaka čast IT-u i AI-u.
Malo ih se prijavilo, jer nastavnici i dalje žele ići doma prije 12.30. Osim toga, tu je i financijski motiv za neke od njih.. Ako bi djeca imala dodatnu nastavu, ne bi ih roditelji morali slati na skupe instrukcije.
To su samo dodatne obveze učiteljima, problemi roditeljima, a i samoj djeci. U svim tim promjenama u školstvu, ništa nikad nije išlo na bolje, samo puste priče i zagorčavanje života svima.
Cjelodnevna nastava je cista glupost Kao i skolska prehrana ...itd
Bolje djecu upisati u HDZ nego na fakultet! Svakodnevnim primjerima to potvrđujemo kao i onaj slučaj sa ravnateljicom i učiteljicom koja je bila djleatnik obrazovanja 2020,2021 da bi 2023 dobila otkaz jer se djete lokalnog HDZ-ovca našlu u skandalu, odnosno ponašalo se kako se ponaša doma.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Štrikati i kuhati jer nakon atomske bombe računala neće raditi.