Izbjegli havariju: More ih je valjalo, vozila se nabijala jedno na drugo
Petoro putnika zatražilo je liječničku pomoć. Pušteni su kućama, nitko nije ozbiljnije ozlijeđen
Komentari 14
Jadransko more nekad zna biti opasnije od Atlatnika i Pacifika .
Jedino objašnjenje je da je barba imao neki deal sa splitskim autolimarima!? Za isplovit preko Jadrana znajući prognozu orkansko jugo i more 5 na 6 treba imati c***s ki lubenice.Na Visu je noćas puhalo 133 km/h jugo i mogu samo zamisliti kako je izgledao taj hodočasnički rodeo posred Jadrana kad je bilo "Drž te gaće!" i posada i putnici. Jadni Talijani išli na hodočašće u Međugorje, a mogli su već vidit svog Boga i na pol puta...
Sa tim brodom sam se vozio 90. od Pescare do Splita i već onda sam imao dojam da je to olupina!Taj brod je već jedno 30 godina amortiziran i trebao bi u rezalište!
Bilo bi dobro da novinar zna da se brod ne zove Marco nego Marko
Bog salje poruke svaki dan,trazi obracenje ali nitko ne slusa.Kako je krenulo na svim paralelama i meridijanima,moglo bi se uskoro obistiniti ono sto je pisano u Svetom Pismu,da ce zivi zavidjeti mrtvima.Svijet je dosao do vrhunca ludila i ne zeli se mijenjati,ali promijeniti ce se jednom kada od straha svi padnu na koljena.
Pa nije Marko Polo barka da mu smeta 5 bofora juga koliko je bilo u Anconi kadu su isplovili. Njima je crkla jedna makina pa im se brod od valova naginjao na stranu.
Čula se negdje informacija da se nagnuo za još 3 stupnja da bi se prevrnuo. Dobro su prošli ljudi, a to forsiranje da se Jadran po svaku cijenu prijeđe i po olujnom jugu može biti preskupo.
mislim da netko poput kapetana Pola, treba odgovarati za ovakvo kriminalno ponašanje, gdje je ugrozio živote.. stvarno u zemlji bez zakona svako misli da može..ionako je lišo..
Kakvih komentara. Pa covjek je isplovio na 5 bofora sto je nista za brod te velicine. Vjerojatno je na pola Jadrana to naraslo na 8 sto isto nije nesto pa je racunao da mu je lakse doci do Splita nego se vracati. Naravno za nekoga tko to nije prosao je izrazito neugodno, jer mislis da ce se brod svakog trena potopiti, sto se naravno nece dogoditi. Pravi strah je kad se nalazis na zapovjednom mostu na sredini oceana pa kad brod uranja pramcem u dno vala, a gore visina vrha vala jedno tri puta visa od nas. Ali na to se brzo naviknes jer se nista u biti posebno ne dogadja. Naravno nije ugodno.
Koliko znam trajekti imaju u podu svakih dva metra udubine sa kukama za koje se zakaće gurtne ili lanci za fiksiranje auta u slučaju da se očekuje nemirno more i jaće valjanje! Zar posada ovog broda to nije znala?
Najprije ako vec komentirate ovakve clanke onda ne osudjujte posadu broda za bilo kakve propuste jer ocito niste upoznati sa pomorstvom i brodovima. Pogotovo spoemenute "kriminalno ponasanje kaptana". Usput receno, na tom brodu je bilo sigurno bar dovje kapetana, ali samo jedan zapovjednik. Kad bi se brodovi tako lako prevrtali kako se to cini nekima tu, onda bi se svakih nekoliko dana (bar u tim periodima pogotovo zimi) culo da se je na Atlnatniku ili Pacifiku neki brod prevrnuo. Tako, ta 3 stupnja koja su tu spomenuta je obicna glupost i nitko to ne moze reci. Vezano za vracanje u luku polaska, znate li vi gospodo sto znaci okretaj za 180 stupnjeva na takvom moru i koje bi posljedice takvog okreta bile? ocito je da ne znate nit nitko to ocekuje od nekog tko nije pomorac (tocnije navigator koji bi trebao taj manevar izvrsiti). Ne znaci razumjeti se u brod i znati sto je brod ako se brod vidi u luci ili eventualno napravi nekoliko putovanja sa brodom.
Zapovjednik je kriv i točka. Za ovo bi sigurno trebao snosit posljedice jer je ugrozio brod,posadu i putnike. Ako se dva tri dana prije i pred samim isplovljenjem iz luke daju upozorenja za orkansko jugo, onda prijatelju ne smiješ isploviti, pogotovo jer se radi o putničkom brodu - ro/ro brodu.
Zapovjednik je uvijek "kriv" i snosi posljedice ako se ustanovi krivnja, to je jasno. Ali sigurno je jedno, da je dobro procijenio da li moze il ne moze isploviti a na racun prognoza koje dobiva na brod ucestalije nego se dobivaju na obali. Cinjenica da je nekoliko automobila bilo osteceno dovoljno govori o tome da je covijek strucan i da zna navigati, jer da ne zna, na takvom moru bi steta bilo znatno veca. I to je dokaz da ljudi ni brod nisu dovedeni u opasnost. Onaj tko plovi zna da se brzina kojom se krecu fronte i te kako moze promijeniti, bilo ubrzati ili usporiti. Kao sto je napisao gospodin (nekoliko komentara ispod), nije ugodno kad brod valja i posrce, ali ima i ona stara uzrecica " i fratri bi navigali da je uvik bonaca", brodovi mraju ploviti i plove, a ostavimo struci da ocijeni da li je zapovjednik pogrijesio pa ce i snositi posljedice i ne osudjujmo ljude na osnovu novinskih clanaka ili misljenja ljudi koji nemaju veze sa brodovima i pomorstvom.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Svi su na nadolazeće nevrijeme bili upozoreni putem meteoroloških službi stoga nije jasno zašto su u te kritične dane išli na more kao i u cestovni promet..!?..Dobro je slušati vremenske prognoze i prilagođavati njima neke svoje postupke.