Iz hrvatskog, matematike i engleskog zaključili im 2, a na višoj razini mature dobili 5!
U Hrvatskoj objektivno ocjenjivanje uglavnom u javnim raspravama počiva na učenicima koji jesu ili nisu zaslužili odličan kao jedinu referentnu ocjenu pa u moru ili u poplavi odlikaša na marginama ostaju djeca koja su doista zakinuta
Komentari 17
Radi se o tome da je odstupanje minimalno ako je riječ o svega tri posto. Ocjenjivanje nije egzaktna znanost, zaboga. A ti koji su imali dvojke vjerojatno su se zafrkavali cijele godine, ako su znali da žele nešto studirati, mogli su se bar malo uozbiljiti kad su već maturanti. Ali ne, nego profesor nije shvatio njihovu genijalnost. Ovaj članak kao da je napisao upravo jedan takav neshvaćeni...
Od svih tema koje muče školstvo, novinarka je izabrala, najmanje važnu!
95% učenika ima prosjek 5.0. pa pričajmo o pravilnoj raspodjeli i Gaussovoj krivulji. I onda djeca i roditelji se nauče da sve mogu dobiti kroz pritisak...zašto i ne bi? Tako se stvara generacija nesposobna za samostalan život i snalaženje u ikakvim životnim situacijama, a koja smatra da je "zakinuta" za nešto u životu i da joj pripada puno više od onoga što zasluži vlastitim radom i trudom.
Ti ucenici kojima je na kraju zakljucena dvojka su oni koji su isli na produznu nastavu, jer su morali odraditi kompletan nastavni program. I onda su se i pripremili za maturu za taj predmet. Znam dvojicu koji su u moje vrijeme isto tako isli na produznu iz matematike, dobili dvojku, i onda bez ikakvog problema upisali strojatstvo ili imali skoro 100% rijesen test iz matematike.
Ovo me podsjeća na moj slučaj od prije pedeset godina iz Ustava. Do pred kraj školske godine nismo bili ispitivani, a onda smo za zaključnu ocjenu pisali kontrolni. Umjesto barem četvorke, kao jedini u školi, pao sam na popravni!? Na prvo pitanje, odgovorio sam protupitanjem: Zašto ste me srušili? Odgovor je bio: Morao sam nekoga. Tako je sada, u poplavi petica, netko morao dobiti dvojku. Gotovo zaboravih, profesor je u to vrijeme gradio kuću. Ja sam bio jedini koji mu nije pomogao miješati maltu.
Ja sam se zakačio s par profesorica u prvom razredu srednje, i nisu puštale sve do kraja školovanja, bez obzira jesam li znao ili ne znao gradivo, nisu mi nikad htjele dati više od 2. Naravno da sam rasturio na prijemnom i magistrirao poslije sa višim prosjekom od srednje škole. Frustrirane babetine
Isto kao i sve drugo u Hrvatskoj
Toga je.bilo o bit će.pa tako.i po sistemu stare mature.Npr netko tko je bio prosječan učenik dobro je napisao prijemni za 5 ,pridodale su se i ocjene iz pojedinih predmeta iz srednje i upisao je fakultet.
Tri posto ih dobije ocjenu na maturi različitu od one iz razreda. Koja drama.
Sredila nam Vokićka školstvo.
Stvar je vrlo jasna ocjena je rezultat ne samo znanja već redovitog učenja.Ucenici koji su kampanjci odnosno uče tjedan dana prije ispita i onda dobiju 2. Ovaj se samo pripremio dobro za maturu i rasturio.A zašto nije bio toliko uporan i prije?
Jedini pravi lijek je da pošalješ mail u školu.
sve je to lako provjeriti, znači oni koji su podbacili na maturi jednaki su onima koji su briljirali unatoč svojoj ocjeni , pogledati u koju školu i koji su to profesori imenim i prezimenom kojima oni pripadaju i zahtjevati od ravnatelja da riješe problem. nitko se neće time baviti jer profesora ionako fali pa bolje ikakav nego nikakav.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"U Hrvatskoj objektivno ocjenjivanje uglavnom u javnim raspravama počiva na učenicima koji jesu ili nisu zaslužili odličan kao jedinu referentnu ocjenu pa u moru ili u poplavi odlikaša na marginama ostaju djeca koja su doista zakinuta" - Oni koji imaju 5 i znaju za 5 nisu kako vi kažete DOISTA zakinuti u sustavu gdje većina onih koji ne znaju za 5 imaju 5? Vi novinari ste bistri ko proljev.