Elektroničke etikete stižu i na police hrvatskih trgovina? Cijene bi se mogle mijenjati više puta u danu, evo o čemu se radi
Kad 'navale' turisti koji u nas se sve više hrane kupuju u trgovinama špecerajem – a zaobilaze preskupe morske restorane – 'toploteke' trgovaca poput Konzuma ili Interspara mogle bi tako znatno podići cijene pečene piletine, pljeskavica, kobasica, krumpirića, salate...
Komentari 15
Znači, stavim proizvod u košaricu i dok stignem na kasu oni promijene cijenu.... u tom slučaju ostavljam košaricu na kasi i izlazim....ja i pedeset drugih pa da vidimo....
Ionako je u Njemačkoj velika Milka recimo na akciji 2 € a kod nas 6-7€.Gule nas a plače manje tri puta a onaj tko ne radi dobi 10x više nego proizvođač.Država isto zbog ogromnih marži ima rekordni dobitak a Švabebe nas obilaze kao Vrag Tamjan.
O čem ovi novinari naprave ovakvu ekskluzivno veliki članak a bit je da se što manje papira troši i da se djelatnik oslobodi mijenjanja cijena,ali ne ,c8jene će se mojenjati milijun puta dnevno samo zbog novinara da imaju kaj posat,a da istraže stvarne plaće i pišu istinu kakvu je to ne
Sjećam se zadnjeg intervjua prije nego je otišao u mirovinu predsjednija HUP Ivana Milolože koji rezignirano i tužno na novinarovog pitanje da usporedi hrvatsko i slovensko gospodarstvo s obzirom da smo se u isto vrijeme odvojili od SFRjota - ustvrdio da smo gospodarski promašili ne samo gol i stranu igrališta protivnika već cijeli stadion…
U svakom slučaju, po običaju kupcima se ne piše dobro.
Živio kapitalizam.Kaj ste mislili da bu samo prijevoz preko aplikacija tako funkcionirao.Struja se odavno tako plaća ako imaš dvotarifno brojilo još se čeka da krene i s gorivom.
Samo deri, glasači HDZa i SDPa koji kreiraju vlast već 35 godina nisu zaslužili bolje.
Ovo je gore nego u logoru
Važno je ovakvimčlancima dizati temperaturu. Joj pak buju nas prevarili, pa taj hadeze, pa kak je drugdje bolje, a cijela ideja, a posebno realizacija uopće nije naša, nego dozlazi "izvana" sa ciljem efikasnijeg poslovanja, a ne prijevare kako neki tumače odmah skačuči na zadnje noge. Naime konkurencija u sektoru trgovine je orgomna i nemilosrdna, te ne dopušta igrice ni pokušaje prijevare.
Sve se bojim da će pri manjoj potražnji smanjivati cijene. Prevare na svakom koraku.
A šta je već danas barcod koji se koristi, ništa drugo nego cijena istog proizvoda po različitim cijenama u različitim trgovinama....znači osnova već postoji samo trgovački lanac treba izmjeniti softver koji će po novom npr. na satnoj osnovi mjenjati cijenu za očitanje barcoda....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Placena priprema terena za manipulaciju zbunjenog kupca koji ne zna cijenu nicega?