Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 177
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
već idući mjesec
Povratak na članak

HŽ kreće u realizaciju trenutačno najvećeg projekta: Moderna pruga za veću konkurentnost luke Rijeka

U rujnu HŽ Infrastruktura objavljuje natječaje za radove na pruzi od Hrvatskog Leskovca do Karlovca. Vrijednost radova najveća je do sada i iznosi 2,3 milijarde kuna

Komentari 62

MA
max
10:04 10.08.2020.

Nakon kineza i turaka bilo bi dobro da sad zaposlimoi plaćamo još neku stranu firmu sa pustim milijardama koje nemamo. Naše kao Viadukt smo ionako sahranili.

VL
DU
Deleted user
10:02 10.08.2020.

Drago mi je da su uspjeli naći novac za ulaganje. Inače im fale sredstva jer treba poplaćati 50% uhljebljenog kadra u HŽ-u. Da se firma privatizira, 50% ljudi bi ostalo bez posla. HŽ je jedan od najvećih mastodonata koji je preživio socijalizam i u kojem sve vrvi od nepotrebnog kadra na čije se plaće troši novac. Nažalost je to tako. Nemam namjere vrijeđati.

VL
SP
sponzor
11:35 10.08.2020.

Sve koji primaju naknadu od Zavoda za zapošljavanje treba poslati na javne radove kao što je izgradnja ove pruge, čišćenje javnih površina, gradnju nasipa, kanala za navodnjavanje itd. Tako će za iste novce biti puno više koristi.

VL
Avatar Gilles Auguste Kremer
Gilles Auguste Kremer
09:44 10.08.2020.

Već vidim razne stručnjake koji će komentirat kako u Francuskoj i Japanu vlak vozi "prosječnom" brzinom od 500 na sat a da tu u Hrvatskoj stavljaju prugu za 160. A inače, pohvale za projekt i da se čim prije napravi ta modernizacija!

VL
TO
tomislav10
10:28 10.08.2020.

Taj HŽ nije normalan. Moderniziraju sve pruge osim one najvažnije, tranzitne, od Dugog Sela do Novske po kojoj se trenutno prometuje max brzinom od 60 km/h! Očito da je Slavonija zadnja rupa na svirali.

VL
CO
cobalt60
11:14 10.08.2020.

Sve dokle naše željeznice na našim prugama nisu u stanju voziti prosječnom brzinu 180 km/h i maksimalnom od 210-230 km/h, nemamo željeznički sustav. U većini razvijenih zemalja svijeta, željeznica je prvi izbor za putnički promet a isto vrijedi i za prijevoz robe, u nerazvijenim je pak državama prvi izbor cestovni promet, autobusi i osobni automobili. Hrvatski je željeznički sustav sustavno zapuštan i uništavan najmanje zadnjih 25g i općenito je na korupciju progutao milijarde kuna a rezultat je prosječna brzina 80-90 km/h, još uvijek neelektrificirana pruga kroz Dalmaciju, užasno loše i nestabilne tračnice kroz Slavoniju, žalosno stanje!

VL
MA
maklin
10:14 10.08.2020.

Da imamo prosjek brzine 250km/h onda bi ljudi mogli ići raditi iz drugih gradova što je slučaj svugdje u svijetu. Ovako radimo novu prugu za opet spore brzine i ne pratimo svjetsku ekonomiju. Trošenje novaca u prazno, sad kad se već troši onda se trebalo napraviti "kako Bog zapovijeda".

VL
DU
Deleted user
13:04 10.08.2020.

PITANJE za HŽ INFRASTRUKTURU: kad ćete okončati radove u kolodvoru Zabok? U vlakove za Zagreb nemoguće je ući, pošto se ne ulazi s izgrađenog perona, već iz šljunka kraj četvrtog kolosijeka, te je visina ulaska u vlakove nepremostiva. Isto tako,, iz vlakova iz pravca Zlatar Bistrice, nemoguće je izaći, jedini način je iskakanje!!! S ostalim kolodvorima na pruzi Zaprešić - Zlatar Bistrica, nema problema, s perona se normalno ulazi i izlazi u/iz vlakove/vlakova. Kao najveći i najprometniji, kolodvor Zabok je sav raskopan, ograđen mrežama, a ne obavljaju se nikakvi radovi. I tako već par mjeseci. Zar nije vrijeme da se ovdje završi s radovima, pa tek onda da se otpočnu radovi na drugim lokacijama? Hvala na odgovoru. Lijepi pozdrav od Vašeg stalnog korisnika prijevoza iz Zaboka

VL
Avatar salko1951
salko1951
10:56 10.08.2020.

Šine od zlata??

VL
MA
markec555555
11:41 10.08.2020.

hz je puno veca rupa od brodogradilista, dajemo im puno vise subvencija, 20 lipa po litri goriva

VL
ZA
zagrebzm
11:10 10.08.2020.

Uzkokodakale se rvatine.

VL
Avatar Asterix
Asterix
11:27 10.08.2020.

Kad vidim o kolikim iznosima po kilometru se radi i koliko sporo i malo se obnavlja, ne vidim nikakvog ekonomskog smisla. Povrat investicije je nemoguća misija. Autoceste su mala beba naspram željeznice.

VL
AD
admzaq
11:41 10.08.2020.

Od kada znam za sebe spominje se konkurentnost riječke luke. Što je najžalosnije što se više para baca u njenu "konkurentnost" sve je manje konkurentna. Izgleda da će postati konkurentna tek kada izmislimo teleportaciju, jer onda neće biti više potrebe za prijevozom tereta.

VL
DR
Dragi74
12:29 10.08.2020.

Mi kao da nismo u europi i nemamo razinu intelekta kao njemci pa nas onda svi i gledaju kao đubrad...hž ili bilo koja druga institucija u RH nema učene ljude da razviju republiku onako kako treba.

VL
TH
thaly16
09:49 10.08.2020.

Obnavljaju prugu da bi strane kompanije mogle vozi po njoj. BOLJE I TO NEGO DA PROPADNE kao ostale stvari u HR.

VL
TS
Tito sveti
09:53 10.08.2020.

Jesu to turci preuzeli zeljeznice i luku rijeka zadar i ostalo Pametnom dosta

VL
CI
ciwiw49812
10:04 10.08.2020.

Supruga oružanih snaga pokrila je dug 96.000 dolara svoga muža samo radeći internetski posao iz svog doma za 8 mjeseci.Više informacija OVDJE.... Livecash.best

VL
PE
penelopea15
09:43 10.08.2020.

Nikakve novce oni nece dobiti iz EU-fondova, iz prostog razloga sto se nazi/fasisticka tvorevina od EU-ropske unije raspala i bankrotirala, i EU fondova vise nema. A oni gore u Briselu sjede BEZ budzeta, sve su im drzave bankrotirale, nemaju ni svojim gradjanima sto dati jesti, a kamoli njima davati novce svojih poreznih obveznika iz budzeta. Dakle postavlja se pitanje odakle sada dolaze ti novci kada oni gore sjede BEZ budzeta? U Americi su ubili suca koji je morao istrazivati tajne racune u Deutsche Banci oko trgovine ljudi, djecom i organima, i to je jedini izvor novaca koji sada imaju, ne vidim odakle drugo bi mogli sisati novac kada su sve drzave na koljenima sa milijunima ljudi sto su ostali na ulici bez posla?

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.