Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 19
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
AKTIVIRANJE TURIZMA

HUT: Otvoreni prvi hoteli i kampovi, za spas turizma nužne promotivne kampanje

Dubrovnik: Plaža Banje još uvijek puna kupača
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
1/3
25.05.2020.
u 13:22

Za nastavak otvaranja kapaciteta Ostojić ključnim drži postizanje preciznih dogovora s državama-glavnim emitivnim tržištima o nesmetanom putovanju u Hrvatsku i nazad, a što se, prema najavama ministra turizma, očekuje najkasnije do sredine lipnja.

Proteklog je vikenda krenulo jače aktiviranje turističkih kapaciteta s otvorena 133 hotela i 65 kampova, izvijestila je u ponedjeljak Hrvatska udruga turizma (HUT), koja smatra da je sada nužno što prije pokrenuti ciljane promotivne kampanje na ključnim tržištima. 

"S obzirom na ukupnu situaciju možemo biti zadovoljni prvim turističkim brojkama. Kvalitetna epidemiološka situacija temelj je ostvarivanja rezultata ove godine i tu smo među najboljima u Europi. To trebamo maksimalno iskoristiti u idućem razdoblju, počevši od - danas, jer ništa se neće dogoditi samo po sebi, nego moramo intenzivno početi komunicirati na ključnim tržištima kako bi privukli goste", ističe direktor HUT-a Veljko Ostojić.

Naglašava da se, uz finaliziranje dogovora o jednostavnijem i bržem postupku ulaska turista s ključnih emitivnih tržišta u Hrvatsku, moraju pokrenuti i koordinirane i ciljane promotivne aktivnosti na tim tržištima.

Za nastavak otvaranja kapaciteta Ostojić ključnim drži postizanje preciznih dogovora s državama-glavnim emitivnim tržištima o nesmetanom putovanju u Hrvatsku i nazad, a što se, prema najavama ministra turizma, očekuje najkasnije do sredine lipnja.

Zbog toga se u planu otvaranja turističkih objekata predviđa da će se do kraja svibnja otvoriti kampovi u Istri, Kvarneru i Dalmaciji, kao i dodatni hoteli, dok se u lipnju očekuje potpuno otvaranje većine hotela i svih ostalih turističkih usluga u destinacijama.

"Nužno je stoga što prije pokrenuti ciljane promotivne aktivnosti na ključnim tržištima, i to tako da se koordiniraju aktivnosti privatnog i javnog sektora. Uspješna promocija ključna je za veću potražnju za dolascima i ostvarivanje maksimalno mogućih turističkih rezultata u ovoj izvanrednoj godini", zaključio je Ostojić.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije