Nakon poteškoća u mobilnoj mreži, Hrvatski Telekom objavio je kako je u tijeku potpuna normalizacija govornih usluga. "želimo Vas informirati kako su otklonjene poteškoće u mobilnoj mreži te je u tijeku potpuna normalizacija govornih usluga. Zbog poteškoća je privremeno bilo otežano ostvarivanje poziva prema mrežama drugih operatora i u jednom trenutku prema našoj korisničkoj podršci. Uzrok je brzo identificiran i u najkraćem roku smo otklonili poteškoće uz normalizaciju usluga oko 15 i 30 sati. Usluge niti u jednom trenutku nisu bile u potpunom prekidu. Pristup mobilnom internetu cijelo vrijeme funkcionira nesmetano, kao i pozivi putem platformi poput WhatsAppa. Još jednom se iskreno ispričavamo zbog neugodnosti i zahvaljujemo na razumijevanju", navodi Hrvatski Telekom.
Podsjetimo, čitatelji su nam ranije danas javili kako su imali problema s uspostavom poziva. "Ne mogu nikoga nazvati. Zovem svoje doma već neko vrijeme i nikako ne mogu uspostaviti poziv", požalila nam se čitateljica. Osim problema s pozivima unutar HT mreže, čitatelji su isticali da ni oni koji koriste druge operatere ne mogu dobiti korisnike Hrvatskog Telekoma.
"Bilježimo poteškoće u ostvarivanju poziva prema mrežama drugih operatora te pri uspostavi poziva prema našoj korisničkoj službi. Dok radimo na otklonu poteškoća, dostupni smo vam ovdje i na chatu na webu i u aplikaciji. Ispričavamo se zbog neugodnosti", poručili su prije nekoliko sati na Facebooku iz HT-a.
GALERIJA Od olupina srušenih aviona do misterioznih krugova u Rusiji: Ove su neobične prizore snimili Googleovi sateliti
Bolje od isprike bi bilo da se sve račune za fiksne usluge u veljači umanji za 1/28.(3.57%)