NORMALIZACIJA GOVORNIH USLUGA

HT otklonio poteškoće u mobilnoj mreži: 'Još jednom se iskreno ispričavamo'

Zagreb:  Nova zgrada HT-a
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/3
05.02.2025.
u 16:47
Poslušaj ovaj članak
00:00 / 00:00

Usluge niti u jednom trenutku nisu bile u potpunom prekidu, napominje Hrvatski Telekom

Nakon poteškoća u mobilnoj mreži, Hrvatski Telekom objavio je kako je u tijeku potpuna normalizacija govornih usluga. "želimo Vas informirati kako su otklonjene poteškoće u mobilnoj mreži te je u tijeku potpuna normalizacija govornih usluga. Zbog poteškoća je privremeno bilo otežano ostvarivanje poziva prema mrežama drugih operatora i u jednom trenutku prema našoj korisničkoj podršci. Uzrok je brzo identificiran i u najkraćem roku smo otklonili poteškoće uz normalizaciju usluga oko 15 i 30 sati. Usluge niti u jednom trenutku nisu bile u potpunom prekidu. Pristup mobilnom internetu cijelo vrijeme funkcionira nesmetano, kao i pozivi putem platformi poput WhatsAppa. Još jednom se iskreno ispričavamo zbog neugodnosti i zahvaljujemo na razumijevanju", navodi Hrvatski Telekom.

Podsjetimo, čitatelji su nam ranije danas javili kako su imali problema s uspostavom poziva. "Ne mogu nikoga nazvati. Zovem svoje doma već neko vrijeme i nikako ne mogu uspostaviti poziv", požalila nam se čitateljica. Osim problema s pozivima unutar HT mreže, čitatelji su isticali da ni oni koji koriste druge operatere ne mogu dobiti korisnike Hrvatskog Telekoma. 

"Bilježimo poteškoće u ostvarivanju poziva prema mrežama drugih operatora te pri uspostavi poziva prema našoj korisničkoj službi. Dok radimo na otklonu poteškoća, dostupni smo vam ovdje i na chatu na webu i u aplikaciji. Ispričavamo se zbog neugodnosti", poručili su prije nekoliko sati na Facebooku iz HT-a.

GALERIJA Od olupina srušenih aviona do misterioznih krugova u Rusiji: Ove su neobične prizore snimili Googleovi sateliti

Zagreb:  Nova zgrada HT-a
1/23

Ključne riječi

Komentara 3

ZD
ZDRU
17:28 05.02.2025.

Bolje od isprike bi bilo da se sve račune za fiksne usluge u veljači umanji za 1/28.(3.57%)

Avatar Madafakr
Madafakr
17:39 05.02.2025.

Iskreno se ispričavaju..a šta bi trebali se neiskreno ispričati?

ZA
zagabria4
17:22 05.02.2025.

Nije istina da nisu bile u prekidu, nisi mogao dobiti brojeve pisalo je broj je nekompletan. Jedna od najlošijih usluga u Hrvatskoj, godinama zavlače manje naseljene krajeve sa katastrofalno lošim Internetom iako je sada zakonski minimum 14 MB/s oni daju često ispod 4 i nikom ništa. Popravci traju tjednima da bi sve opet bilo po starom

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije