Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Hrvatski telekom

HT: Frka je morao platiti neosporni dio računa

telefon
Arhiva VL
01.04.2010.
u 10:02

Anti Frki iz Sali na Dugom otoku je još prije pet mjeseci HT isključio čvrstu telefonsku liniju jer je odbio podmiriti račun u iznosu od oko 1730 kuna.

ZADAR -  Operateru usluga s dodanom vrijednosti (radi se o operaterima usluga s pozivnim brojem 060, op.a.) proslijeđen je prigovor korisnika, stoji, između ostaloga, u odgovoru Hrvatskog telekoma na naš upit da se očituje o slučaju Ante Frke iz Sali na Dugom otoku. Njemu je još prije pet mjeseci HT isključio čvrstu telefonsku liniju jer je odbio podmiriti račun u iznosu od oko 1730 kuna, od čega se oko 1500 kuna odnosi na neuspješne pozive prema broju 060 koje nije ostvario, već je u slušalici samo čuo zvuk zauzeća linije, nakon čega bi se linija prekinula. U HT-u navode i kako operater usluga s pozivnim brojem 060 treba donijeti odluku o prigovoru te im istu i dostaviti kako bi mogli postupiti po odluci.

Da podsjetimo, inspektori Agencije za poštu i elektroničke komunikacije ustvrdili su prošle godine kako su operateri usluga s dodanom vrijednošću, tj. operateri s pozivnim brojem 060, prevarili brojne građane koji su nazivajući na te brojeve u slušalicama čuli zvuk sličan zauzeću linije. HT također u svojem odgovoru prvi put navodi i kako je korisnik Ante Frka bio dužan platiti neosporni dio računa (radi se o iznosu od oko 230 kuna, op.a) koji mu je, kažu, na računu bio jasno naveden, a zbog čega su mu onemogućili uspostavljanje odlaznih i dolaznih poziva dok ne podmiri svoje neosporne obveze. Naime, iako je Frka HT-u u roku poslao pismeni prigovor na iznimno visok račun te je i osobno, kako nam je rekao, u HT-ovom centru u Zadru pokušao objasniti cijeli slučaj, ni u pismenom odgovoru te tvrtke, niti u razgovoru sa šalterskom službenicom nije mu napomenuto da može platiti samo neosporni dio računa te za ostatak iznosa čekati konačno rješenje. Odgovor HT-a prenosimo u cijelosti:

"Korisnik je HT-u podnio prigovor za račun ispostavljen za korištenje usluga treće strane odnosno operatora usluga s dodanom vrijednosti.
 
Prema Pravilniku o načinima i uvjetu obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga koje izdaje HAKOM definirano je da korisnik prigovor na sporni iznos zaduženja ili kvalitetu elektroničke komunikacijske usluge podnosi operatoru javnih komunikacijskih usluga koji provodi administrativnu i tehničku provjeru. Ukoliko nije bio administrativne ili tehničke pogreške prigovor koji se odnosi na usluge s dodanom vrijednosti se, kako je definirano Pravilnikom, prosljeđuje operatoru usluge s dodanom vrijednosti.
Operator usluga s dodanom vrijednosti donosi odluku o prigovoru te istu dostavlja korisniku i operatoru javnih komunikacijskih usluga koji će postupiti po odluci.
 
Budući da smo u HT-u provjerom utvrdili da administrativne i tehničke nepravilnosti prilikom izdavanja računa nije bilo, prigovor smo zajedno s pripadajućim dijelom ispisa poziva i izvješćem o detaljnoj tehničkoj provjeri, a u skladu s Pravilnikom, proslijedili operatoru usluge s dodanom vrijednosti. O navedenom smo, naravno, obavijestili korisnika. Također, korisnik je, dok je postupak rješavanja prigovora u tijeku, bio dužan platiti neosporni dio računa koji mu je na računu jasno naveden. Budući da neosporni dio računa nije podmiren, korisniku smo bili onemogućili uspostavljanje odlaznih i dolaznih poziva dok ne podmiri svoje neosporne obveze.
Naglašavamo, dakle, da je korisnikov prigovor proslijeđen operatoru usluga s dodanom vrijednosti koji prigovor treba riješiti i korisniku poslati odgovor zajedno s uputom o daljnjem postupanju.

Prema navodima iz Pravilnika, korisnik po završenom postupku prigovora ima mogućnost podnošenja zahtjeva za rješavanje spora pred HAKOM-om te se može obratiti i inspektorima Ministarstva mora, prometa i infrastrukture."
 
Odjel za odnose s javnošću
T-Hrvatski Telekom

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije