Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Stručnost, ne strančarenje
Povratak na članak

Hrvatskim autocestama treba bolje upravljati

- Većina obaveza dospijeva u sljedećih nekoliko godina, pa je potrebno vratiti dio trošarine za gorivo operaterima autocesta kako bi im se pomoglo otplatiti najveći dio glavnice dugova - riječi su Grubišić Šebe.

Komentari 9

PR
pravica
10:01 30.10.2014.

Sve što tvrdi uvažena ekonomska stručnjakinja je najvećim dijelom prihvatljivo i opravdano (moje skromno mišljenje), međutim nije to ništa novo niti nepoznato. Neću komentirati i predlagati način rješavanja dugova jer se za to ne smatram kompetentnim, ali hoću nešto rećii o upravljanju ovim tvrtkama. Činjenica je da upravljanje nije dobro i da ga je nužno podignuti na višu razinu, za što postoji veliki prostor kao i ljudi koji to znaju napraviti. Problem je u ovoj zemlji taj što se u upravljanje petlja politika koja to ne dozvoljava. Primjer HAC-a to najbolje potvrđuje, jer u HAC-u već godinama politiku vodi sindikat, koji se žestoko bori protiv restrukturiranja štiteći nerad i nezakonitosti (neću spominjati imena jer mi to nije cilj, ali primjera je bezbroj). Političare (najvećim dijelom) ne interesiraju nacionalni, širi društveni interesi nego su usmjereni na ostvarenje usko stranačkih interesa. Jesmo li konačno dotaknuli dno i krećemo li nekim novim putem koji vodi u svjetliju budućnost pokazat će vrijeme. Velika pobjeda organizatora prikupljanja potpisa protiv monetizacije ostvarena uz pomoć hrvatskoga naroda će zaista i biti velika ali samo ako se spomenuto restrukturiranje zaista i provede. U protivnom u pravu će biti oni koji su tvrdili da je ovo bila obrana „naplatnih kućica“ i interesa koji se iz njih izvlači. Odgovor neće trebati dugo čekati

VL
Avatar upitnik.pita
upitnik.pita
09:20 30.10.2014.

...svim državnim i javnim ustranovama treba bolje upravljati...

VL
IV
ivanbradvic
12:42 30.10.2014.

ja mislim da ih treba poklonit HNSu oni prste od znanja a ionako samo njihovi clanovi tamo rade pa je firma prakticki njihova samo nek se to uvede i u trgovacki sud... uzas... dno dna... tako nam i treba birali smo dobili smo... stranka koja ima 2 % nam kroji sudbinu i nekolicina nesposobnjakovica s predznakom SDP

VL
Avatar upitnik.pita
upitnik.pita
09:22 30.10.2014.

Pitanje 7: Koje kvalifikacije treba imati onaj koji se javlja za upravljanje nekom ustanovom ili je ministar ili je njegov pomoćnik... ili je....? Treba li navedeni kandidat predstaviti svoj plan i program rada? Tko bi trebao evaluirati isti? Na koji rok bi se trebala postavljati uprava u ustanovama? Kada će se nagrađivati uspješno vođenje i upravljanje? Treba li onoga tko uspješno vodi neki sustav ostaviti da isti vodi sve dok je uspješan? Na koji način evaluirati uspješnost? Trebali se omogućiti provođenje i realizacija pojedinih projekata (srednjoročni i dugoročni projekti)? Kada će se prestati imenovati voditelji ustanova na osnovi političke pripadnosti te da osnovi kriterij postane stručnost, sposobnost, plan i program?

VL
ZH
zag.holding@mafija
11:10 30.10.2014.

da skratimo cijelu pricu na dvije rijeci,kao usprerdbu uzmimo da ste posjedujete nekretinu koja u sadasnjim uvjetima nije recimo isplatima,a vrijeme i financije ce se poboljsati kad tad i ne isplati se prodavati,tj kredit hac ce kroz godine kopnit i tada cemo imati cestu bez kredita u rukama stranaca!!to je isplativo??ne nije a milanovic sve te svoje teoreticare ekonomije može poslati na burzu,bolje bi mu ekonomiju vodila kumica s placa

VL
ST
stefj
09:30 30.10.2014.

Kod nas očito država, tj. političke strukture nisu sposobne nečim kvalitetno upravljati. Pa pogledajte INA-u, bila je pred bankrotom i prodana je u zadnji tren. Pogledajte HEP, da im nisu 30% povisili cijenu struje, raspao bi se, a i ovako ne stoji dobro, jer sva lova ide na plaće, nema investicija, čak nema niti kvalitetnog održavanja infrastrukture. Navedene firme su monopolisti, a uništene su, zamislite onda u kakvom su stanju Đuro Đaković ili čak i jedna Petrokemija... Politički uhljebi dođu vam poput karcinoma koji izjeda zdravo tkivo i nepopravljivo uništava sve na putu. Tako je i u autocestama, te je privatizacija možda i jedini način da se to dovede u red. Ako ostane u državnim rukama, zaboravite. Neki podržavaju uvođenje vinjeta, no tko će otpustiti 5000 ljudi ako se iste uvedu?

VL
AR
arhandjeogabrijel
12:40 30.10.2014.

Još 8000 uhljeba, povećanje plaća i trošarina na benzin od barem 60 lipa po litri. Sad kad HDZ dođe na vlast još 5000 uhljeba. A korito sve praznije, a prasci rokću.

VL
TH
than
10:42 30.10.2014.

Mozete vi reprogramirati to do besvijesti, ali bez promjene onih koji ce to voditi i bez otkaza tu nema srece. Oni bi sada prebacili novce od trosarina na autoceste. U tom slucaju taj novac ce nedostajati tamo gdje ce sese uzeti. Drzava novca nema i dobijamo sto ? Ili novi kredit ili poskupljenje goriva i cestarina, neki novi porez i tako to. E sada da su to nase ceste, ali po cemu su nase ? Otplatili ih nismo, zaposliti se tamo ionako ne mozes bez dobre veze. Dakle, ceste su od one manjine koja se tamo uhljebila i sve dok se to ne razbije tu nema srece.

VL
AM
amato
09:48 30.10.2014.

Naslov nam otkriva što do sada nismo znali ! Dalmatina i druge autoceste koje još nisu, treba dati u koncesiju, kako bi njima upravljao netko tko to zna. Naša država, naše vlasti su imale priliku da to učine u proteklihh petnaestak godina. Priliku nismo iskoristili i sada bi trebao biti kraj. Inače postajemo neodrživa država. Referendumom se ne bi smijalo odlučivati o čisto ekonomskim i stručnim stvarima. Ne podcjenjujem nikoga, ali malo je naših građana koji to razumiju i u stanju su donijeti racionalnu odluku. Referendum je dobar za vlast kao alibi, da se sakriju iza njega kako bi onda mogli reći - pa tako ste htjeli. Gledano pragmatično ovoj Vladi je bolje da ceste ne idu u koncesiju, jer time izbjegava puno posla oko toga i to posla s velikim i dugoročnim posljedicama. To što oni hoće da se ceste daju u koncesiju ja čitam kao pozitivno jer pokazuje da oni stvarno hoće nešto učiniti za ovaj narod. Nešto u korist građana. A ako narod to neće, hoće da ga se iscrpljuje beskonačno, da se preko cesta plaćaju izborne kampanje, da se u cestama zapošljavaju razni Buljubašići i sve ostalo. što na kraju rezultira novim zaduživanjem - neka mu bude.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.