Hrvatska ulaže 2 milijarde kuna: Bušenje druge cijevi Učke počinje iduće godine
Drugu cijev trebaju i Brezovica i Sv. tri kralja, preinake u ukupno 34
Komentari 28
Samo malo Hrvatska ulaže, a koncesiju na istarski y i tunel učku imaju francuzi na 30 god, koji su dužni napraviti drugu cijev i završiti puni profil do Pazina, tko je tu lud.
Svagdje država gradi prometnice samo za Slavoniju nema interesa koja je prometno izolirana i naravno da tamo nitko ne želi ulagati niti živjeti.
Uff, kad bi ja dobio pituranje, poslao bi unuka u mirovinu.🤣
...onda će poslije dati u koncesiju za 3000 kuna......da bi netko u džep stavio 300 kuna...
da li bu prolaz slobodan ili budu rampe postavljene sa naplatnim kućicama , kao onaj prema hercegovini i bosni ? ? ?
Kako to Hrvatska ulaže kad Istrani pričaju da sve sami rade i financiraju. Nije valjda i Istarski Y Hrvatska gradila.
Samo pazite da ga ne farbate nekoliko puta.
hrvatska ulaze ...hrvatska se najprije mora zaduziti da bi ulagala..ali to je interes bina istra..a dobit ide zna se .francuskom koncesionaru....
'evakuacijska svjetla postavljaju na visini koja ne smije biti veća od 1,5 metara i to bi trebalo promijeniti, primjerice u tunelima Sveti Rok i Mala Kapela gdje su sad ta svjetla na visini jednog do 1,2 metra....' ako su na visini od 1,2 metra, to je još uvijek manje od 1,5 metara! ili je autor nešto krivo preveo, ili ne shvaća pojmove 'ne smije biti veće'... pitanje za milijardu i pol kuna glasi tko će platiti drugu cijev učke? koncesionar kojemu država svake godine dobaci 300 mil kuna, jer nema 'planiranih prihoda' ilio država, da bi koncesionar mogao bezbrižno zarađivati, bez ikakvih ulaganja, em nije gradio, em nije ništ od svega radio po pitanju građenja, al eto fino zarađuje. to što je on uložio, je za lepoglavu materijal. i ide na dušu ids-u, koji je uspio svaku hrvatsku vladu prevariti barem jednom u mandatu za najmanje 2 mlrd kuna.
Mogao bi Bandić uz pomoć kumova početi graditi drugu cijev pješačkog tunela pod Sljemenom!
A sad ima para?!
Učka je sagrađena negdje početkom 80- ih.... a nedavno sam išao preko brda (na Poklon) u Istru, nije mi se žurilo, onako iz zafrkancije... ne preporučujem... a opet, kad iz smjera Istre vidiš 5 kilometarsku kolonu pred tunelom.....
Da uzmemo kantu boje i na Učkoj nacrtamo drugu cijev i sliku pošaljem tom birokratu u Brukseles?
Volio bi znati zašto imamo 2 državne tvrtke za auto ceste, HAC i AC Rijeka-Zagreb.
Uh, eto posla Kalmeti. Bit će "farbanja". Hrvatsko pravosuđe mu je na vrijeme obnovilo licencu za tu vrstu djelatnosti!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Obzirom da je Učka napravljena u bivšoj državi i isplaćena, preplaćena 999 puta od 90-ih, trebali bi imati više nego dovoljno sredstava za i za još 4 cijevi, naravno ako opet ne "dadete" nekome u koncesiju na 32 godine, kaoao što je to učinio kredezeov Šarinić u ono vrijeme za šta je uredno sagradio kuću na Ženeskom jezeru, a nije jedini. "Analiza koncesijskog ugovora u dokumentu revizorske kuće BDO dovodi do zaključka da je ovo možda najlošiji ugovor koji je neka hrvatska Vlada potpisala"!!!