Tisuće ljudi ostaju bez vozačke dozvole samo zato što se liječnici boje kazne!
Od 2803 obavijesti lani upućenih policiji o nesposobnosti za upravljanje vozilom zbog trajnog zdravstvenog stanja, liječnici su pogriješili u 1332 slučaja
Komentari 26
Ovakav prijedlog zakona mogu izmisliti samo zombiji iz HDZ a. Oni inače vide svijet oko sebe na specijalan način. Navodno narodnjačka stranka centra zapravo potpuno se otuđila od vlastitog naroda.
Naravno - gripa i migrena su glavni razlozi za zakon! Kao i u mnogim drugim europskim državama.
Alkohol je najveći problem. Ljudi sebe natankaju bez mjere i sjednu za volan. I droga. Zar nema neke statistike koliko je alkoholiziranih i drogiranih osoba uništilo tuđe zdravlje i živote, a koliko pod lijekovima ili nekim bolestima? A na nekim lijekovima piše da se ne smije onda upravljati vozilima. Čak i onima bez recepta. Drugo je ako je nekome takav lijek 24 sata u krvi, a vozi. Ja one koje poznam, a imaju migrenu, ti ne idu nikamo iz kuće nego leže u zamračenoj prostoriji. I sa gripom, tko uopće vozi?
Svi zaobilaze pravo pitanje. Gdje je statistika koje to osobe rade najviše nesreća, pogotovo sa smrtnim posljedicama. Odgovor je svima jasan, od 18-35. Takvi ne koriste još normabele, praksitene, ali koriste nešto drugo, drogu i alkohol. I umjesto da se takvima posveti pažnja, kresat će se dozvole o onima koji piju lijekove protiv alergije. i sadas će opet procvast crno tržište, a isto tako takvi ljekovi će se pisat onima koji ne voze, ili pak otići kod privatnog doktora. A što je sa lajanjem na telefone u vožnji. Pa toga ima hrpa. totalno zabranit i povećat kazne bar 10 puta.
Liječenje migrene ovisi o učestalosti i jačini bolova. Kod umjerenih bolova koji se javljaju rijetko mogu se dati nesteroidni protuupalni lijekovi (voltaren, neofen i sl.). LeRoy i Morse utvrdili su 58%-tno povećanje vjerojatnosti za sudjelovanje u prometnoj nesreći kod vozača koji su uzimali lijekove iz skupine nesteroidnih protuupalnih lijekova u usporedbi s vozačima koji te lijekove nisu koristili
Bolje da se koncentriramo na kulturu vožnje koja je na nivou Afrike.
Znaci u skoro 50% slucajeva su ljecnici pogrijesili kada su dojavom trebali sacuvati nevine gradjane od naprimjer drogiranih ili stosta vozaca. Koliko je evakuacija zbog dojavljene bombe bilo nepotrebnih i pogresnih? Rekao bih 100%? Onda bi se trebalo prestati sa obje prakse. Tamo se grijesi u skoro 50% slucajeva, vamo cak u 100%.
Ljudi neće ići kod liječnika, lijekove neće dobivati na recept, nego će ih nabavljati na crnom tržištu. Novim se zakonom zapravo pogoduje dilerima jer ljudi neće htjeti lijek dobiti legalnim putem na recept, pa će porasti potražnja za lijekovima s crnog tržišta. Dileri trljaju ruke.
Napokon,dosadili su Bogu i čovjeku na cesti.vozex30 km na sat u zoni od 70 km. Isto tako trebalo bi oduzmati dozvolu za upotrebu mobitela dok voziš i podupirati kazne za vožnju bez pojasa.
Pa naravno da DA.
Treba nesposobne,bolesne,drogirane i pijane osobe isključiti iz prometa,a doprinosi sigurnosti i zaštiti okoliša.
Dali će osim epileptičara, tlakaša, šečeraša i oni slini PTSP-ovci, koji uzimaju razno razne lijekove također doći pod udar ovog zakona. Možda prije donošenja ovog zakona najprije treba kao u Njemačkoj svaki 6 mjeseci vršiti reviziju invaliditeta na temelju te "bolesti", na kojoj se u Hrvatskoj ostvaruju mnogobrojni benefiti.
Da je mup bio prisutan na dionici po kojoj se provezao vozac koji se zabio u nap kucice da li netko mogao reci da mup radi svoj posao ali ne moze bas sve kontrolirati..koliko je patrola mupa bilo na dionicii lekenik sisak prije prometne?vjerujem da ni jedna..zasto vjerovatno su bili u postaji...ili su negdje spavali..koliko su takvih i slicnih primjera možemo nabrojati ..bezbroj..ok mup ne radi svoj posao i to je sada i sve vise izgledno ..medutim mup osim sto se ne brine o nicemu radi tudi posao naime mup je zakodavno tijelo ..mup predalaze zakone umjesto sa ih po svojoj definiciji izvrsava..kome nije jasna trioba vlasti u hrv neka se vrati u srednju skolu
Ma daj. Pa zna se da su mnoge dijagnoze izmišljene zbog povlastica, a ne da bi glasači gubili vozačke.
To su glupe teorije protivnika reda i pobornika bez zakonja. Sigurno da lijecnici primarne zastite najbolje znaju, dali je neki pacijent zdrastveno u stanju upravljati vozilom. I s obzirom na skoro kolektivnu neodgovornost vozaca, prijavljivanjem takvih pacijenata koji zdrastveno nisuu sposobni upravljati vozilom je nazalost jedini nacin, da se smanji smrt na kotacima.
Koliko ljudi u Njemačkoj vozi sa 80 i više godina?Mislite da i oni nisu bolesni?Jesu ali se mladi prema njima odnose s više poštovanja a i kultura je za nas samo misaona imenica.Nećemo na balkan sa drugima a nismo ništa bolji od njih.Priznajmo.
Neće - samo zbog psihijatrijskih dijagnoza. PTSP.
Broj počitelja ovakih nesreća je statističi beznačajan, dok je broj samoubojstava i ubojstava koje čine osobe koje ne uzimaju terapiju statistički značajan. Što će se dogoditi. Osobe neće uzimati terapiju da bi mogle voziti i onda će raditi puno ozbiljnija kaznena djela.
Izmjene i dopune Zakona o sigurnosti prometa na cestama zvuce razumno. Cemu sva ova histerija?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovo je sramotan i loš prijedlog radi kojeg će ljudi manje ići doktoru, izgubiti će se odnos povjerenja između doktora i pacijenta, ljudi će biti još bolesniji. Nesreće se događaju zbog alkohola, brzine, mobitela, a vrlo mali dio zbog neke bolesti. Jer onaj koga boli teško, taj će vrlo teško sjesti za volan. Hdz kao da želi izgubiti izbore s velikom razlikom, pa ide s ovako lošim idejama ili ove neke priče o referendumu. To govorim kao simpatizer Hdz-a.