U komunikaciji i marketingu postoje različiti oblici društvenih pritisaka. Društveni pritisak, među ostalim, posebno se očituje u ovo pozno doba godine kada je važno kupiti dar kako bismo razveselili svoje ukućane. Činjenica je da gotovo nitko ne može odoljeti tom komercijalnom nagonu za kupnjom. Slična stvar događa se i u razdoblju Valentinova u kojem ne trebate mnogo eksperimentirati s kupnjom poklona romantičnim partnerima, već samo slijedite nametnute trendove.
Fizička posjećenost se smanjuje
ANALIZA
Hoće li online šoping-manifestacije dovesti do ukidanja fizičkih dućana
Ako se po Black Fridayu Nova godina prepoznaje, tradicionalne će trgovine u nekom trenutku izgubiti računice, a predviđanja govore da nas u sljedećih pet godina čekaju brojna zatvaranja
Komentara 9
BL
Neće,jer ti hlaće ili majicu ili cipele,preko interneta ne možeš probati i vidijeti dali ti odgovaraju ne samo brojem,več i bojom i krojem.
EZ
Neće nestati tradicionalne prodavaonice ali reducirati će se broj ovisno o veličini grada. Mnoge se stvari ne mogu kupiti bez probe.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ove stare ofucane traperice na slici bi trebali zabadava djeliti!