Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 24
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Vlada najavila liberalizaciju
Povratak na članak

Hoće li niže cijene autoškole uzrokovati pad kvalitete usluge i kaos na cestama?

Izmjenama i dopunama Zakona o sigurnosti prometa na cestama, koje Vlada planira u prvom tromjesečju ove godine, autoškole će se osnivati po tržišnim uvjetima, a planira se i ukidanje fiksne tarife nastavnog sata.

Komentari 10

YE
yelahiah
09:20 10.01.2017.

kaos je ovaj clanak....

VL
LA
Latz
09:26 10.01.2017.

Jer neprestano dizanje cijena do poremećenih granica je dovelo do rasta kvalitete? :D :D Kakve su ovo provale....

VL
TH
than
14:09 10.01.2017.

Pa ne znam. Nekada tamo pocetkom 90tih je autoskola kostala 1000 DEM-a. Danas kosta 1000 € . Dakle, autoskola je poskupila duplo, a polaznik je dobio konkretno sto za duplo vise novca ?

VL
AZ
antonio_zg
11:12 10.01.2017.

Modni mačak prometa u Hrvatskoj, gosp Marušić je nedavno imao intervju ( ne znam gdje, ali nije ga teško promašiti, svugdje je) i pad smrtnosti na hrvatskim cestama je opravdao iseljavanjem 'vozno sposobnih' Hrvata u inozemstvo. Sad je opet tu. Dakle, logika kaze: ako se broj smrtnih slucajeva smanjio zbog iseljavanja ljudi onda vise cijene autoskole nisu dovele do nicega osim boljeg stanja tih istih autoskola zbog većih cijena. Ako su vise cijene autoškole dovele, medju ostalim, i do smanjene smrtnosti onda je očito cijena opravdana, a gosp Marušić priča po intervjuima besmislice.

VL
HL
hlibit
08:45 10.01.2017.

..kaj bu ovaj u autoskoli rekel da se rikverc parkiranje nebu delalo jer je pala cijena?...dugo ovakvu glupost nisam cul

VL
BM
bmaja
09:03 10.01.2017.

kaos u prometu nažalost imamo dok cjene nisu pale.Još veći kaos u zdravstvu, u medicini padaju cijene a niko se ne pita di je tu kvaliteta, bitno je što jeftinije.

VL
JO
johnny27
15:18 10.01.2017.

Draga gospodo ja radim kao instruktor vožnje zadnjih 9 godina a prije toga 11 godina kao vozač teretnih vozila.Za one koji nisu upoznati sa zanimanjem instruktora vožnje a takvih je većina,taj posao je vrlo zahtjevan i kompleksan.Nekvalitetna obuka se ponekad pojavljuje pri zapošljavanju mladih osoba bez dovoljno iskustva u prometu bez obzira na njihovu kvalifikaciju koju imaju,i koje su prisiljene raditi po vrlo niskim cijenama rada što pogoduje vlasnicima autoškola.Stoga držim da ova liberalizacija neće donijeti ništa dobro na hrvatske ceste,naprotiv smanjenje cijena će se svaliti na leđa instruktora koji svoje zdravlje neće riskirati za mizerne plaće.Demotivirani instruktori će vjerojatno kompenzaciju tražiti kroz povećan broj sati obuke zbog slabijeg zalaganja istih što na kraju neće dovesti do nikakve uštede,a isto tako mislim da će to osjetiti hrvatska mladež i njihovi roditelji kroz povećanje broja nesreća na cestama

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.