Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 15
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SMRT NA CESTAMA
Povratak na članak

Glavni krivci za više poginulih: Preblage kazne i stari automobili

U Hrvatskoj je lani na cestama život izgubila 331 osoba

Komentari 24

VI
vidum
15:59 04.01.2018.

Baš me zanima koliko žrtava pobiju vozači oldtajmera?

VL
DU
Deleted user
16:17 04.01.2018.

Naravno sve treba svaliti na sirotinju, star vozni park, da Marusicu ali nemaju gradjani za kruh, danas auto nije luksuz vec potreba jer su na selima ukinuli autobuse pa doktoru nekako moraju, nadalje nemaju gradjani svi place kakve imaju na prometnom faksu i nisu u prilici kao neki od tih strucnjaka prodavati diplome da bi dobro zivjeli, jaka je to struka tamo.

VL
DU
Deleted user
17:48 04.01.2018.

Prometni stručnjak Željko Marušić=haha haha,sa prometnog fakulteta=haha,haha.

VL
DU
Deleted user
19:05 04.01.2018.

Kakvi stari automobili, ako su dobro održavani, od volana, kočnica, novih guma, krajnika, kugli itd., mogu biti krivi za nešto? Čak bih rekao da sama njihova starost "garantira" sposobnost vlasnika da je uspio u 15-20 godina voziti bez totalne štete?! Nesreće se dešavaju mladim, pijanim, drogiranim vozačima sa bjesnim motorima, koji mogu 260 Km/h, a maksimalna brzina u Hrvatskoj je 130 km +10%? Zašto se prodaju auti koji nemaju blokadu brzine predviđenu u Hrvatskoj i koji su to mladići ili djevojke koji mogu voziti BMW-e, Ferarie, Mercedese max klase? Odakle im novac da kupe takav auto, na fakultetu? To su jurilice za trke, ne za Hrvatske ceste?! I neka si popije dvije tri pive, gotovo! Kod nas vlada jedan kaos u Vožnji na cestama? Recimo u 100% slučajeva, udarac odostraga u nečiji auto krivac je onaj zadnji, što se već davno tako ne sudi na Zapadu? U mnogo navrata plati kaznu onaj ispred, zbog naglog i bezrazložnog kočenja!?

VL
Avatar sv.ilija
sv.ilija
16:11 04.01.2018.

Jednaku krivicu snosi i policija koja ne radi svoj posao kako treba i uvijek krivicu i odgovornost prebacuje na sve drugo osim na sebe

VL
FE
fefellerunt
20:28 04.01.2018.

Još jednom se vidi zašto treba izdvajati milijarde za "znanje" , odnosno za kojekakve titule renomiranih fakulteta tipa prometa, filozofije, ekonomije, prava i sl. (naravno pod navedenim ne mislim na sve zaposlene i diplomirane na tim fakultetima, nego na diodio "reprezantitivnih" uzoraka, poput ovog marušića) Male kazne su uzrok? Zar kažnjavanje jednog umirovljenika sa 2000 kn ako vozi ćetiri osobe bez pojasa je mala kazna* Pogotovo ako i on sam ima toliku mirovinu? Stari automobili? Pa da ljudi imaju novca, zar ne misli cijenjena veleumna osoba sa titulom doktora nečega da bi kupio novi automobil , a činjenica da mu je vozilo potreba? Druga stvar neka objavi koliko su prometnih nesreća i prekršaja napravili vlasnici vozila starijih od 15 godina , pogotovo prekršaja za kazne veće od 1000 kn, a koliko oni sa vozilima "mlađim" od 5 godina

VL
DU
Deleted user
08:08 05.01.2018.

Koja kretenarija: neka mi vrli "stručnjak" objasni koja je razlika izmedju pijane budale u autu starom 14 godina pri brzini od 160 km/h i te iste pijane budale pri istoj brzini u autu starom 2 godine...

VL
SA
savjest1234
18:15 04.01.2018.

Krivci-divlje pijanice i preseratori na cesti ! Dođite na podravsku magistralu pa da vidite divljake !

VL
RI
Ringo
16:07 04.01.2018.

Turiste nitko ne spominje. Sudjeluju oni u statistici i kao poginuli i kao sudionici. I nisu kazne preblage nego su previsoke.

VL
BI
bizgo
22:59 04.01.2018.

epidemija Sinkope je svemu kriva

VL
Avatar ivica48
ivica48
09:14 05.01.2018.

Ovaj blebeče naprimjer u Njemačkoj je 2016 poginulo u saobračaju 3206 ljudi auta nova ceste u redu kod nas je problem MOBITEL

VL
Avatar kenshi
kenshi
15:12 06.01.2018.

Nevjerojatna tvrdnja da su blage kazne i stari auti krivi za nesreće! Meni se ćini da autor ove tvrdnje ima problem t.j. spoznajni nesklad. Hrvatski vozaći, njih ± 50% se ponašaju za volanom kao da sjede u dnevnom boravku, pričaju i šalju poruke na mobitel, jedu sendviče, šminkaju se, pale cigarete, piju kavu i koje kakve druge stvari koje nemaju veze s sigurnom i odgovornom vožnjom. U kratko, 50% Hrvatskih vozaća neznaju upravljati s automobilom i to je razlog za toliko nesreća pa se nemojte izgovarati na druge stvari.

VL
TH
than
16:06 04.01.2018.

Ali zato nam autoskole dodatno poskupljuju... Kako raste cijena njihovog polaganja tako nam raste i broj poginulih. Maknuti autoskole kao obvezne (tko zeli neka ide, a tko ne zeli neka ga starija osoba (roditelj) poucava - na polaganje ionako svi moraju), a dignuti novcane kazne...

VL
AA
aabbcc
00:44 05.02.2018.

U RH nije star vozni park, stari je u Skandinaviji, drzavama sa mnogo manje prometnih nesreca. Mislim da su u RH lose rijesena prometna pravila, brzine, ceste, raskrsnice, rotora nema ni 2%, sve na uskoj cesti od ducana do biciklistee i pjesaka.....Navike da se malo popije pa vozi uglavnom bar malo brze od dozvoljenog a ne bar malo sporije od dozvoljenog !

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.