Gdje su nestali teretni vlakovi: Željeznica je bila krvotok industrije, a danas je sve manje tračnica
Godinama je željeznica "racionalizirala" svoju mrežu što je značilo nestanak na tisuće tvorničkih priključaka. Sad i politika podupire povratak robe na šine, ali to je veoma ambiciozan pothvat
Komentari 6
Hrvatski se veli - tračnice !
zahvaljujući HDZeovskoj politicui lopovluka , rasula i korumpiranosti
Prijevoznički (kamionski) lobi je prejak. Kroz Austriju ideš kamionom na vlak, a kod nas rastovare vlak da nakrcaju kamion. Nedaj bože da kupiš kamion i probaš sâm. Nikad božje ture za tebe. Šalju te u Njemačku a nema robe za nazad. Sve se odvija unutar poznaničko-rodijački i cehovsko-političarskih krugova u kojima jesi ili nisi. Neka propada željeznica, propao je i riječni prijevoz. Potom, vozač dobiva plaću od 7500 kn na račun i još 5 tisućaka na ručice. To znači "plaćanje na ruke", siva ekonomija....
Prodali nasi rodoljubi za kunu
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Direktori HŽ Infrastrukture, Carga i Putničkog prijevoza imaju ogromne menadžerske ugovore i nitko ih nikada nije pitao za rezultate poslovanja. Samo razmišljaju kako dobiti što veće državne subvenvije, te izmisliti poslove na kojima mogu ubrati dobre provizije. Da su tržišno orijentirane firme pad prometa bi im bio temelj za određivanje njihove (ne)uspješnosti, smanjenja plaća i brzih smjena s funkcija.