Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 228
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
sudar kraj križevaca
Povratak na članak

FOTO Putnički vlak naletio na teretni - ozlijeđene tri osobe!

Doznajemo da su išli u istom smjeru te da se putnički zaletio u teretni vlak koji je iz nepoznatih razloga stajao na mjestu

Komentari 8

FA
Fabijan
19:56 17.12.2012.

sabotaža, sve ih treba u zatvor. ja sam prije par dana putovao vlakom za slavoniju, nikada se nije desilo da je poslovni vlak podravka putovao do koprivnice kao putnočki što je oteglo putovanje sat vremena a u jednom od kupea blokirana vrata na otvoreno tako da su se putnici smrzavali.

VL
Avatar sultan46
sultan46
22:27 18.12.2012.

Odkuda putnici u teretnom vlaku ???

VL
PO
polde
18:55 17.12.2012.

To na slici se desilo prije mijesec dana na stanici Vižmarje ( kod Ljubljane ).

VL
AN
ankicascreiber
19:20 17.12.2012.

zeljeznica je tehnologija iz 19 stoljeca, kod nas ni ta tehnologija izgleda ne radi..

VL
YA
yaxx
19:36 17.12.2012.

Bilo je pitanje dana kad će se to dogoditi. :( HŽ je ko ruski rulet. nikad neznaš kad će nešto poći po zlu!!

VL
MA
maximinimax
21:39 17.12.2012.

Što se još treba dogoditi da se počne praviti red? Ministre, što čekaš?

VL
VI
Vito
06:59 18.12.2012.

Doznajemo da su išli u istom smjeru te da se putnički zaletio u teretni vlak koji je iz nepoznatih razloga stajao na mjestu Dajte ne pišite budalaštine. Vlak mora stati na crveni signal Dva, tri crvena signala za redom su su upaljena prije nego slijedeći vlak smije krenuti po istim tračnicama. Ako je "zablokirao" prvi vlak, onda onaj iza njega ne smije krenuti, jer mu je crveno.

VL
VI
Vito
07:10 18.12.2012.

Neću o nesreći, nego o zanimljivosti radova obnove pruge na dionici Koprivnica - Križevci Radove je naručio i potpisao ugovore hdz Prošle godine u ljetnim mjesecima je ta dionica morala biti gotova i obnovljena. Radove su morali napraviti Austrijanci. Vidljivoivo je da se nešto radi. No, i dalje vlak na toj dionici vozi usporeno, kao prije obnove Uz to, ova vlast najavljuje dvokolosječnu prugu prema Mađarskoj. Kad se vozite vlakomiz Dugog Sela prema Koprivnici, uopće nigdje ne možete vidjeti niti da se priprema teren za drugi kolosjek Još u vrijeme Austrougarske Carska željeznica je otkupila po, najmanje, 25m s obje strane kolosjeka Tako da "imovinsko pravni poslovi" ne mogu smetati u izgradnji drugog kolosjeka između bilo kojeg hrvatskog područja po kojem su postavljene tračnice preje više od 110 godina. Podsjećam - u Hrvatskoj je nezaposleno preko 340.000 osoba U Hrvatkoj između slovenije i srbije ima manje od 340.000 metara U bivšoj državi su nezaposleni išli na radne akcije i tako razvijali državu, gradili tračnice, prometnice, nasipe Danas? Čak se i birtijaši spremaju na nerad.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.