Naslovnica Vijesti Hrvatska

Facebookom kruže lažne nagradne igre: Nemojte davati osobne podatke!

Agencija za zaštitu osobnih podataka upozorava građane da ne otkrivaju svoje osobne podatke na društvenim mrežama
04. rujna 2018. u 10:38 0 komentara 1060 prikaza
Facebook
Foto: Reuters/PIXSELL

Agencija za zaštitu osobnih podataka (AZOP) poslala je upozorenje svim građanima da ne nasjedaju na prevare koje se pojavljuju na društvenoj mreži Facebook, pišu 24 sata.

GDPR – pravni i IT vodič Tiha okupacija 'Zaštita osobnih podataka u svijetu bez privatnosti?! To je licemjerno'

Riječ je o lažnim nagradnim igrama koje često zahtijevaju da građani fotografiraju svoju osobnu iskaznicu ili daju druge osobne podatke.

Priopćenje pročitajte u cijelosti:

"Tijekom kolovoza Agencija za zaštitu osobnih podataka zaprimila je veliki broj upita/predstavki građana koji su koristeći društvenu mrežu Facebook dali svoje osobne podatke kao i fotografije osobnih identifikacijskih dokumenata (osobnih iskaznica) u svrhu provođenja lažnih nagradnih igra putem lažnih Facebook stranica Arena Centra Zagreb, WESTGATE Shopping Cityja, City Centra one, KONZUMA, HUAWEI-a, INA Gas stationa i Lukoila.

GDPR GDPR Osobni su podaci račun u banci, genski podaci, otisak prsta...

Slijedom navedenog Agencija za zaštitu osobnih podataka kao neovisno nadzorno tijelo u području zaštite osobnih podataka preventivno savjetuje građane, u cilju promicanja javne svijesti o postojećim rizicima od moguće zlouporabe osobnih podataka kao i poduzimanja adekvatnih zaštitnih mjera te ističe kako je potreban pojačani oprez u davanju osobnih podataka drugima, osobito putem interneta.

Facebook Dobro je znati Ne želite da vam dođu do osobnih podataka? Ovako se riješite aplikacija na Fejsu!

Mole se građani da s osobitom pažnjom i odgovorno postupaju sa svojim osobnim podacima te da ih ne prosljeđuju nepoznatim osobama kao ni osobama čiji identitet nije moguće prethodno utvrditi. U konkretnim situacijama upućujemo da se prethodno provjere iskazane informacije o nagradnim igrama na internetu/društvenim mrežama prije bilo kakve dostave ili otkrivanja svojih osobnih podataka te da se provjeri vjerodostojnost predmetnih internetskih ili stranica društvenih mreža kao i vjerodostojnost samih nagradnih igara."

>> Pogledajte i kako je jedna baka potjerala kriminalce u Južnoj Africi

POSLOVNA RJEŠENJA
Pogledajte kako je karlovački slatkovodni akvarij postao primjer uspješnog poslovanja

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.