Ekskluzivno: Večernji na Pelješcu, pogledajte nove ceste koje poput avionske piste vode na most!
Prošli smo trasu 25 kilometara od magistrale na kopnu do postojeće pelješke ceste kod Prapratnog .Najužurbanije gradilište u Hrvatskoj zasigurno je trenutačno ono na pristupnim cestama Pelješkom mostu. Preduvjet za puštanje u promet mosta koji spaja Hrvatsku je završetak 25 kilometara pristupnih cesta od magistrale na kopnu do postojeće pelješke ceste kod Prapratnog. Večernji list je prošao trasu tih pristupnih cesta, koje su dobrom dijelom već i asfaltirane te smo se uvjerili da se na Pelješcu radi punom parom.
Komentari 36
Orijunaši se jutros ranije ustali i dohvatili tipokovnice..... Patite
Da nam nije Milanovića i drugova iz SDP i Možemo, ništa od mosta =D
Gledao sam nedavno emisiju o stanju Hrvatskih željeznica.Pa to je prestrašno !!!! Butkoviću pokrenite se i ubrzajte radove.
Još autoput Žuta Lokva - Rijeka.
govori se da prijelaz budu naplaćivali 100 kuna u jednom smjeru, tak dugo dok se most ne isplati
Nadam se da nisu te nove ceste naćićkane s šahtovima!
Izgleda prekrasno. No vratimo se u realnost i zapitajmo se tko će se po toj cesti voziti? Hrvatska je potpisala dokument da su fosilna goriva samo prijelazno rješenje za automobile. Do 2030 bi tu trebala biti i neka punionica za bogate vlasnika el. automobila, a za sirotinju štala sa zamjenom konja.
nekad davno hrvatski inženjeri su gradili mostove, brane, ceste po cijelom svijetu. danas, zahvaljujući kriminalnoj organizaciji, plaćamo kinezima da nam grade mostove. vjerodostojno!!!
Treba priznati čitav projekt vezan za Pelješac je OK, ali da netko ili neka partija to pripisuje sebi je mizerno . EU je ta koja financira , a zasluga je najviše Dubrovčana jer su pravili pritisak i htjeli se riješitii BiH graničnog prelaza. Veselim se putovanju BREGANA - DUBROVNIK .
ko pri zdravoj pameti kopno s kopnom spaja mostom??
Vidimo samo avionske piste po nebu, duge bijele kemijske tragove pune otrova koji se rasprsuju u maglicu i zaklanjaju nam sunce i D-vitamin!
Jedino što smo kao država dobro napravili, su autoputevi,unatoč nikakvom gospodarstvu.
Hvalite me usta moja za kašnjenje a nakon šest mjeseci i prvog sunca za šahtove i kolotrage ćemo kriviti?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Završetkom Pelješkog mosta i ceste, završetkom Istarskog ipsilona, zatim spajanje autocestom Siska sa Zagrebom i dovršetkom brze ceste do Bjelovara Hrvatska prometno zaokružuje cestovnu infrastrukturu. Sve će to biti gotovo u mandatu ove vlade.