Dvije osobe poginule u sudaru autobusa i automobila na A1
Vozač autobusa zbog šoka je završio u gospićkoj bolnici. Nije vozio pijan.
Komentari 17
zlo mi je od ovih koji voze toliko brzo da ne mogu reagirati pa su poslije u šoku!
Kaže u drugim novinama da su iz autobusa gledali kako im se opel corsa \"približava\" dok je u stvari bio zaustavljen na auocesti (možda kvar?) Pitam se da nije vozač autobusa mogao preči na drugu traku? Nije bio pijan, alii je bio \"nešto,\" za ovako razvalit auto. Zar prof. vozači nemogu imat neku marginu za reakcije u neobičnim situacijama. Mislim več na kilometar, s ovakvom vidljivošću vidiš na autocesti da auto stoji.
Cudne okolnosti. Pa valjda je vozac vidio da mu auto usporava i mogao se prestrojiti i upaliti sva 4 zmigavca.
Iz ostalih izvora Automobil je stajao na zaustavnom traku Vrlo je moguće da je vozać,autobusa mobitelirao ili slao sms-ove Autobus vozio prebrzo Istraga će pokazati
Kad čitam ove komentare, ispada kao da se mnogi od vas nisu nikada vozili po autocesti! Prvo pogledajte isprekidanu liniju - ne radi se o nikakvom ZAUSTAVNOM traku, nego o otcjepnom traku prije samoga čvorišta - izlaza. za Gospić. Maloo dalje na fotkama vidi se i nadvožnjak preko autoceste. Autobus je vozio prema Rijeci, i trebao je proći baš tim izlaznim trakom. Vozač Opela se zaustavio na mjestu gdje to nije dozvoljeno, i to na način da je stao napola u prometnom traku, napola u otcjepnom traku. Da ga je autobus pokušao zaobići, prevrnuo bi se, i posljedice bi bile još tragičnije.
kao prvo,autobus ima ogranicenje,neznam kako se to zove,ali ne moze voziti vise od 100(provjereno),drugo,bila je magla,a ovi u opelu su vozili 30 !tragedija je tregedija.zasto se nesto desilo,zasto ja itd.Zao mi je poginulih i sucut njihovim obiteljima,ali iskreno zao mii je i vozaca,jer sto on prozivljava nedaj Boze nikome,e naravno i djece koja su fala Bogu prosla neozljedena!Cesta je cesta!Svega se desava i onaj tko se bavi takvom vrstom posla da vozi ili obican sudionik u prometu \"mora biti svjestan svih mogucnosti\",molit Boga da zastiti njih i ostale suvozace da sretno stignu na svoj cilj!poz
sad će poginuli biti krivi ,a krivac će i dalje ubijati po cesti,pogledajte sasmo te kamikaze u autobusima jure i 130 sa autobusima ,pritom drže mobitel u ruci ili razgovaraju sa ženskom osobom koju su smjestili iza ili pored sebe,tragedije su neminovne,danas vozačku za kočijaša autobusa svatko može dobiti bio on sposoban ili ne ,
Prometni vjestaci ce lako doci do zakljucka sto se ovdje dogodilo. Gospodi koja olako dijele optuzbe i krive vozaca autobusa, samo vam zelim reci nekoliko stvari, prema izjavama ocevidaca automobil je bio ZAUSTAVLJEN na autocesti, dakle samim tim je vec u prekrsaju. Ako je vozilo u kvaru, potrebno je ukljuciti sve pokazivace smjera i napustiti vozilo, te postaviti trokut za upozorenje 100 m iza vozila. Kako ovdje vozac opela nije upozorio nadolazece sudionike u prometu da je u kvaru, odn. da je zaustavljen, potpuno je jasno da je svojim nepromisljenim i protuzakonitim postupkom direktan krivac za ovu nesrecu. Inace moderni autobusi su opremljeni sa elektronickom blokadom motora i ne mogu razviti brzinu vecu od 90 ili 100 km/h. Uostalom vrlo se lako moze ustanoviti brzina kretanja autobusa jer je opremljen sa tahografom, pa se da lako iscitati sa tahografskog listica i brzina, i trajanje voznje, duljina odmora itd. Jos jedna stvar gospodo, u Njemackoj, Austriji,Svicarskoj, a vjerujem i u vecini zapadnoeuropskih zemalja je takodjer kaznjivo voziti SPORO po autocesti!
Basel-pa sto onda da su stajali na cesti.dali je vozač autobusa držao dovoljno odstojanje i kako je mogao ne primjetiti na vreme da se tako brzo približava autu ispred njega
podgora14@ Kakav dovoljan razmak spominjes, ako poznajes prometne propise, a ocito je da ih ne poznajes, na autocesti nije dozvoljeno ZAUSTAVLJANJE, parkiranje, osim, naravno, ako je vozilo u kvaru. Ako je brzina kretanja iz bilo kojeg razloga znatno niza odd dozvoljene brzine kretanja na autocesti, ako dolazi do naglog smanjivanja brzine( kocenje ) potrebno je ukljuciti sve pokazivace smjera, upravo da se upozori nadolazece sudionike u prometu. Dakle ako je vozac opela zaustavio svoje vozilo na autocesti i nije signalizirao da je zaustavljen,on je iskljucivi krivac za prometnu nezgodu, u kojoj je, nazalost, i sam postao zrtvom. Prije nego komentiras prouci malo prometne propise, da izbjegnes sutra opravdati nekoga tko se odluci provozati autocestom u rikverc! Pozzz!
Basel....slazem se s vama!jos jednom sucut obitelji poginulih,i eto,osobno molim za vozaca autobusa!Covik od toga zivi,a svi kojima je to kruh nije lako i osobno nebi nikad mogla radit takav posa....ogromna odgovornost!
ukljucio je i satnik Pavkovic sva cetiri,pa je osta bez obe noge.ko zna zbog cega su nesretnici stali i mozda bas taj tren im se nesto autu desilo.ovi sa busom koliko god brzo da je vozio,morao je ocijeniti da se prebrzo priblizava autu .pa ne moze se voziti 100 na sat iza nekog koji isto toliko vozi i biti 15-20 metara iza.vozac busa ovo je mora primjetiti puno prije
je podgora 14,sve to stoji,ali bus ne moze bas tako brzo i naglo zakocit ko mali autić!
Podgora 14@ Samo da se osvrnem na tvoj komentar, uporno pises da je vozac autobusa kriv. Ako procitas jos jednom svoj komentar shvatit ces koliko si nebuloza napisao. Dakle, ako netko vozi 100 km/h iza nekog vozila koji se krece istom brzinom, nikada se nece smanjiti razmak izmedju vozila, pa bio on i samo 15 ili 20 metara!! U ovom slucaju autobus je naletio na vec zaustavljeno vozilo, koje nije imalo ukljucene stop lampe, niti je signaliziralo sa svim pokazivacima smjera da se krece sporo odn da je zaustavljeno. Na autoputevima je najveci problem kada se vozilo krece znatno sporije ili kada je kao u ovom slucaju zaustavljeno, tada dolazi do naleta vozila jer je jako tesko, u nekim slucajevima i nemoguce procijeniti da vozilo stoji dok nije vec kasno. Moja pretpostavka, buduci da je vozilo bilo zaustavljeno blizu odvojka prema izlazu sa autoceste, jest ta da je vozac bio nesiguran da li treba izaci sa autoceste , ili nastaviti voznju , naravno da je to samo moja pretpostavka, i da ce cinjenice koje su se dogodile u ovoj prometnoj nezgodi utvrditi prometni vjestaci. I samo za kraj, kao sto je i Nazareth napisala, nije isto zaustaviti osobni automobil i zaustaviti autobus ili kamion.
u pravu si da se nece nikad smanjiti razmak,ako oba drze istu brzinu.ja samo kazem da se ne postuje to odstojanje i sto ako ovaj ispred iz bilo kojeg razloga stane na kocnicu,onaj iza od 20-30 m ce se u sekundi zabiti u njega.o tome pricam i nisam spomenijo da je vozac busa izraziti krivac i znam da nije isti zaustaviti bus i kamion kao auto,ali onda mozemo tako opravdati vozaca kamiona za onaj stravican sudar u tunelu,ko je tamo kriv?opet oni sto su stajali ili vozili sporije?-ja samo kazem i mislim da je ovdje vozac busa morao bolje procijeniti situaciju.to je samo moje misljenj,a ne opuzba
Podgora14@ U redu, ti imas svoje misljenje, koje ja ne dijelim. Sudar u tunelu Ledenik, je potpuno drugacija prica od ove, u tunelima postoji promjenjljiva prometna signalizacija, tamo je vozac kamiona bio upozoren da je ispred njega zastoj i da je na snazi nize ogranicenje brzine. U slucaju ove nezgode koja se dogodila izmedju autobusa i opela, ne postoji nikakav sistem upozorenja koji je vozacu autobusa mogao ukazati da je opel zaustavljen, te da je potrebno rapidno smanjiti brzinu. Ovo nije prvi slucaj naleta na vozilo koje se krece sporo, odn koje je zaustavljeno. Upravo iz tog razloga na autocestama NIJE DOZVOLJENO ZAUSTAVLJANJE,PARKIRANJE, voznja unatrag i polukruzno okretanje. Autoceste su u pravilu najsigurnije prometnice, ali se na njima, zbog brzina koje se razvijaju uglavnom dogadjaju prometne nezgode sa tezim posljedicama,samo sto su one rjedje nego na cestama nizih razreda. Samo da je vozac opela postovao propise ova nezgoda se je mogla izbjeci. Jedan od propisa koji je trebao posovati je i taj da upozori nadolazece sudionike u prometu da mu je vozilo zaustavljeno i da se ne krece!!! I jos jedna bitna stavka, vozac kamiona, sve do nedavno, je mogao biti bilo tko sa navrsenih 18 godina zivota i polozenom C kategorijom. Za vozaca autobusa je uvijek trebalo imati najmanje 21 godinu zivota i tri godine posjedovanja C kategorije. Vozaci autobusa, za razliku od vozaca kamiona, prolaze redovne lijecnicke preglede svakih 5 godina. I za kraj, moje misljenje je da je krivac za ovu prometnu nezgodu upravo poginuli vozac Opela.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To je tako kada se vozačke dozvole izdaju svakakavima pa i dotičnom vozačku Corse. Old drivers no survivors.