"Doom spending" je pojam koji se još od pandemije širi kao tema društvenim mrežama, a označava potrošačko ponašanje koje karakterizira impulzivno trošenje novca kao način suočavanja s tjeskobom zbog ekonomske nesigurnosti ili osjećaja "nadolazeće propasti." Riječ je o mišljenju ekonomskih stručnjaka, a takvo ponašanje često se povezuje s kupovinom luksuznih predmeta kako bi se postigao privremeni osjećaj kontrole u neizvjesnim okolnostima. Ne koristim riječi poput "nepotrebno" i ne dodajem neku dramu u ovaj proces zato što je nastao da ublaži izazove korisnika u izazovnim situacijama, naravno ako je u okvirima sredstava koje sebi netko može priuštiti. Dakle, kao što kaže fraza – kada ste zabrinuti za ekonomsku perspektivu kupujte kao da ne postoji sutra.
Doom spending ili kako trošiti novac prije nego što propadne svijet?
Black Friday 2024. bit će obilježen nastavkom rasta online kupnje, dominacijom mobilnih uređaja i prodajom na društvenim mrežama. Trgovci koji se prilagode trendovima moći će maksimalno iskoristiti šoping-groznicu
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Smak svita? Vrijeme za mega business 👍