Na što je mislio projektant? Do nove ceste ne mogu autom
Iz gradske uprave umjesto odgovora obećanje da “nitko neće biti nezadovoljan” iako se događa upravo suprotno
Komentari 13
Kome rade tu cestu ako stanari nemogu ni van ni u dvoriste ? Mislim ,stvarno nekoga treba za muda objesiti !
..u hrvatskoj se investicije otvaraju samo radi mogućnosti krađa ...sve ostalo je manje važno jer ionako struka više ne radi svoj posao
Svi ti "projektanti" i "izvođači" posvuda vole dizati u zrak ceste i nogostupe. Živim u gradu u kojem npr. je razina dvorišta jedne kuće prije Domovinskog rata bila u nuli s cestom, a sad je na -1 metar ispod nogostupa i ceste. A takvih sam situacija nažalost vidio od Makarske pa sve do Županje...
Fotografije od prije 50 godina pokazuju da je ta cesta tada bila u razini našeg dvorišta, a svaki su je idući radovi izdizali. Sada je to podignuto čak metar ... !!!!!!
Projektant gradi za buducnost.Mislio je na to da ce mjestani sigurno u jednom kratkom roku od 10 godina dobiti trotoar pa ce svi biti zadovoljni i sretni,ha,ha,ha.
standardno je. pokradu se novci, narod tko sljivi
Rodjo Inc.
Čudimo se, hrvatska komora inžinjera i arhitekata je samo još jedna od komora smišljena za reketarenje. U ovom slučaju vjerojatno se radi o "kućnom podobnom projektantu" naručioca /možemo samo pretpostaviti koga, treba samo vidjeti tko je investitor. Uz časne izuzetke,, ljudi vjerodostojni da budu projektanti uglavnom nisu u mogućnosti plaćati ovaj reket/članarinu i izmišljeno sakupljanje bodova kao potvrda stalnog obrazovanja a u stvarnosti dodatni reket. Zato se i događaju ovakvi slučajevi, nije jedini.
Što se niste, prije izbora, javili Bandiću.Sve bi on to rješio.
Opet glasajte kao mutavi za HDZ i SDP koji svoju djecu preko veze zapošljavaju u svakakve ustanove. Između ostalog i kao projejtante, hahaha
Nemojte uvijek automatski kriviti projektanta. Projektant nije gl.up čovjek, nego projektira prema zadanim parametrima. Postoje dvije opcije: da se postojeći sloj ukloni i zbrine/odveze ili da se preko postojećeg sloja jednostavno navuče novi sloj. Novi sloj asfalta je ca. 7-10 cm. A sad vi pogodite, za koju će se varijantu odlučiti općina/grad kao naručitelj radova, s obzirom na troškove prve i druge varijante, osobito pred izbore kada treba privući glasače i s one druge ulice koja također čeka obnovu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
ovo je moguće samo kod nas!sramota!