Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 130
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Udomljavanje
Povratak na članak

Djeca bez skrbi mlađa od 7 godina više neće u dom

Ministarstvo je socijalnim ustanovama poslalo “masterplan” kojem je cilj smanjiti broj djece u institucijama do 2016. godine

Komentari 18

BT
btw
15:20 19.01.2011.

Šiljka, citiraj mi odredbu zakona po kojoj neudate žene nemaju pravo posvojiti.

VL
Avatar hoblic
hoblic
12:17 19.01.2011.

Ma dajte naši političari, samo pricate i pricate. Ista ploca vec dvije godine .... SUDOVI su usko grlo u ovoj državi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne socijalna služba. Ja i supruga cekamo za udomiti dijete vec godinu i 2 mjeseca jer je slucajj zapeo na sudu..... kakav je to sudac koji dopusti da djete od 9 mjeseci odraste na preko 2 godine u domu zbog proceduralne birokracije, sram vas bilo. I mozda bi se ministarstvo trebalo pozabaviti onakom spisa koji idu na sud kada je u pitanju rjesavanje takvih slučajeva pa da ti \"rozi\" spisi koji nemaju oznaku hitnosti postanu \"crveni\" ili \"crni\" kako bi postali hitni jer je svako dijete svaki dan \"dan\" starije...

VL
UK
Ugo Kajvez
12:36 19.01.2011.

\"Briga moja pređi na drugog\" .......... odnos je ove novokomponovane države prema djeci i starijim i bolesnim ............

VL
MA
Maslova
13:13 19.01.2011.

Treba zakone mijenjati...većina djece u domovima je \"neposvojivo\" zbog idiotskih odredbi da roditelji moraju dijete u domu posjetiti jednom u 3 (tri) mjeseca (!!!) da zadrže roditeljsko pravo (čitaj: to se dijete ne može posvojiti, znači ne može otići u ruke brižnom paru / pojedincu koji će mu pružiti sve potrebno za normalan rast i razvoj, ljubav prvenstveno)...i povećati stručni kadar jer su socijalni radnici, pedagozi, psiholozi i defektolozi preopterećeni brojem korisnika za koje su zaduženi pa efikasnosti u njihovom poslu niti ne može biti... @ hoblic...puno sreće i nadam se da će vam djetešce uskoro doći u vaš topli dom pun ljubavi!

VL
VA
vatra
13:15 19.01.2011.

znam za čovjeka koji je vrlo bogat i imam jake političke veze. on i njegova supruga posvojili su djevojčicu staru svega 2 mjeseca i siguran sam da su mu odlični roditelji. njima ništa ne zamjeram. oni su imali problem i željeli su imati djete i riješili su to na za njih najlakši i najbezbolniji način. neznam koliko ali znam da su platili. zakoni ne valjaju jel upravo se u mutežu najbolje hapa lova. a šta je sa stotinama parova koji nemaju veze i novac? i još bitnije što je sa djecom u domovima. sramota ,sramota, tuga i jad

VL
OB
-obrisani-
13:31 19.01.2011.

nema vece humanosti nego cuvati tudje dete kao svoje. Roditelj je onaj ko ocuva dete i izvede na pravi put. Neka sreca prati te humane ljude kao i hoblic . Oni na najbolji nacin pokazuju sta je ljubav.

VL
VA
vatra
13:36 19.01.2011.

znam još jedan primjer za koji znaju mnogi ali nitko se nije usudio pisati o tome. jedna saborska zastupnica, potpredsjednica jedne sada opozicijske stranke posvojila je djevojčicu. vrlo lijepo . međutim jasno iz aviona da ona na to nije imalala pravo. naime ta političarka nije udana. živi sa mamom i koliko znam homoseksualne je orjentacije. dok stotine oženjenih parova nemogu posvojiti ona je svoju želju za djetetom vrlo brzo i jednostavno rješila.

VL
ZA
Zagorac
14:08 19.01.2011.

Vatra a znamo i mi za taj slucaj saborske zastupnice koja se ne sexa a ima dijete al ona je iz sdp-a a sdp- je postena stranka i kod njih nema korupcije i kriminala!

VL
VA
vatra
14:15 19.01.2011.

@Zagorac znam da znaju mnogi ali nitko nije pisao o tome meni je svejedno iz koje je stranke samo želim pokazati da do djeteta u procesu posvojenja teško možeš doći ako nisi na neki način moćan a vidiš meni i i minuse lupaju. neznam zašto prvo zakon da bi uopće bio zakon mora biti jednak za sve drugo djete treba i mamu i tatu

VL
ŠI
Šiljka
15:03 19.01.2011.

Slažem se da su djetetu potrebna oba roditelja,i zato neudane žene nemaju pravo posvajanja. No, što je s onima koji posvoje u paru pa se raziđu? Mislim da kriteriji nisu u redu , a najmanje jednaki za sve. Ako postojee uvjeti i ako je osoba provjereno u redu, zašto da dijete čeka...nešto...nekoga...neke...kad može odrastati u blagostanju? Nisu svi ljudi jednako stari, mislim biološki, s brojem godina to ponekad nema veze...Ne može se samo tako odrediti dobna granica usvojitelja! Također, ako netko živi s roditeljima, slažem se, to uopće nije kao da živi s mužem/ženom, tj. roditelji, \"baka i djed\" mogu činiti obitelj, ali širu. Djetetu treba i otac radi identifikacije, pogotovo sinovima. Nije fer, jer oni koji si mogu nabaviti dijete (ružno rečeno ali istinito), oni ga i dobiju! Bez obzira na pravosuđe i sve.

VL
BT
btw
15:19 19.01.2011.

Ostavite svoje političke stavove po strani, nebitno je kojoj stranci pripada osoba koja posvoji dijete. Država, koju predstavljaju centri za socijalnu skrb, bi trebala odlučivati u najboljem interesu djeteta. Ukoliko je nadležni centar procijenio da je dotična neudata osoba po svim kriterijima dobra buduća majka, da djetetu može pružiti topao dom, ljubav, brigu, financijsku stabilnost, zašto ta samohrana majka ne bi posvojila?

VL
VA
vatra
15:30 19.01.2011.

na neke stvari se u životu nemože utjecati. nekad se roditelji razbole i umru, nekad stradaju nesretnim slučajem a nekad se jednostavno rastanu svako ko je primio taj blagoslov da ima i odgaja djecu zna da je djetetu potreban i otac i majka. i kćerima i sinovima kad se vratim sa posla doma moja mala dvogodišnja kći dotrći do mene i zagrli me i ponavlja: moj tata, moj tata. s tim da je ono MOJ posebno naglašeno ili kad smo cijeli dan zajedno po nekoliko puta me pita: tata danas nejde na posao? i kad tata kaže da nejde onda je to sreća ponajveća svakom želim da osjeti i doživi tu sreći i zadovoljstvo

VL
VA
vatra
15:40 19.01.2011.

19.01.2011. u 15:19h btw je napisao/la: Ostavite svoje političke stavove po strani, nebitno je kojoj stranci pripada osoba koja posvoji dijete. Država, koju predstavljaju centri za socijalnu skrb, bi trebala odlučivati u najboljem interesu djeteta. Ukoliko je nadležni centar procijenio da je dotična neudata osoba po svim kriterijima dobra buduća majka, da djetetu može pružiti topao dom, ljubav, brigu, financijsku stabilnost, zašto ta samohrana majka ne bi posvojila? naravno da neudana osoba može biti dobar roditelj. međutim broj zainteresiranih za posvajanje je puno veći od broja djece koja se mogu posvojiti. u tom slučaju naravno da je bolje dati djete na posvojenje u obitelj gdje će imati i oca i majku i još jedna stvar me je zasmetala u tvom komentaru. u djelu gdje spominješ financijsku stabilnost. mislim da i siromašni ljudi imaju jednako pravo na djecu kao i oni bogatiji i to se nebi smjelo uzimati u obzir kao i kod rođenja. ne biraš dali će ti roditelji biti bogati ili puka sirotinja. a ako su sirotinja ne znaći da ih manje voliš.vrlo često upravo obrnuto

VL
OB
-obrisani-
15:48 19.01.2011.

Nadam se sa u Hrvatskoj neće biti donešeni takvi propisi i prava da tu nesretnu djecu mogu usvojiti dva peder u braku.

VL
SI
sinaj
16:09 19.01.2011.

h btw je napisao/la: Šiljka, citiraj mi odredbu zakona po kojoj neudate žene nemaju pravo posvojiti. _________________________________________________ Ne da mi se tražiti po internetu pa da citiram, al jedna osoba ne može usvojiti dijete, bila žena ili muškarac. Postoji, međutim,, druga mogućnost. Takvi ljudi mogu udomiti dijete, al to je bitno različita stvar.

VL
ŠI
Šiljka
16:50 19.01.2011.

btw, ne trebam citat, raspitala sam se, prije 6 godina doduše, u domu za djecu i tete su mi lijepo pojasnile da pocedura , ali za parove, traje bar dvije godine... Ako se u međuvremenu što promijenilo, ok, no sumnjamm da i danas jedna osoba može usvajati (osim, dakako, privilegiranih). Srce mi se kidalo dok sam gledala kojekakve spodobe, nemam drugu riječ, na žalost, koje su dolazile obići dijete, možda jednom u pola godine (već su se i tetama smučile), ali koje ih ne žele dati na posvajanje a nisu ni sebi u stanju pomoći i vjerojatno nikada više neće dobiti vlastito dijete iz doma. U redu, majka je majka, ali, istovremeno se pitam, koja to majka štanca djecu i onda ih ostavlja po institucijama? A ima ih, na žalost, sve više. Da, sinaj, udomiteljstvo je nešto sasvim drugo, možda korak ka usvajanju, možda i ne. Sve je to prekomplicirano i predugo, ne uzimaju se u obzir ta dječica i prve godine koje ih formiraju...Biološli roditelj je biološki, no mislim da je pravi, a o čemu svjedoče sva posvojena djeca koju se ikad pitalo, onaj koji im je pružio ljubav i dom.

VL
ZA
Zagorac
16:54 19.01.2011.

To je najveca glupost da pojedinci ne mogu usvojit dijete! Djetetu je potrebna ljubav i nije bitno dal mu to pruzaju dvije il jedna osoba bitno je da je to dijete sretno! to bi se moralo promjenit u zakonu!

VL
BA
baš
18:00 19.01.2011.

Svašta se ovdje može pročitati od teksta do komentara. \"Silenzio\" o kojemu se piše počiva na potpunom neznanju domova i centara kako će što izgledati kroz neko vrijeme. Želja vlasti jest razviti udomiteljstvo ali kada bi moglo biti kako jedno pet puta jeftinije od domova. Dakle, žele kvalitetu, kao npr. u Austriji, malo u Engleskoj, malo u Švedskoj i tko zna gdje sve ne ali za siću kuna. To ne ide. Nije hrvatska eldorado čuda pa da se to u njoj može ostvariti. Litra benzina je približna europskoj, litra mlijeka također, nutela i milka su skuplje, skuplje su i pampersice, zašto i tko misli da bi moglo biti jeftinije skrbiti o djeci u udomiteljskim obiteljima (naravno da budu kvalitetne) a za malo novaca. Tako da se udomitelji potucaju, da važe različita pravila za istu kategoriju? Gospodo odriješite kesu za ovu namjenu i sve će leći na svoje mjesto? Majku mu poljubim, pa i rad i znanje moraju koštati makar približno EU ako je kvaliteta na toj razini. Kome to jeoš nije jasno ili tko je to još toliko bezobrazan i drzak smijati se ljudima u lice i pojašnjavati im kako trebaju biti \"čovjekoljupci\"? Valjda su ostali hrvati (i ini koji žive u RH) čovjekomrsci i djecomrsci? Da, posvajanje je sasvim druga priča, neka nitko ne priča o ničemu dok ne zna kako funkcioniraju institucije i na temelju čega? Kada bi ljudi znali stvarno stanje, iznenadili bi se? Jednom, kada pravna država bude disala svojim plućima i posvajanja će biti brrža i češća. Za državu najjeftinije, za dijete od najboljeg interesa:

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.