Tko je Slovenac koji spaja Hrvatsku: 'Gledao sam Malostonski zaljev u zoru i sinula mi je ideja za most'
Slovenski inženjer Marjan Pipenbaher projektirao je na desetke mostova diljem svijeta
Komentari 41
Radi diljem svijeta jer u Sloveniji ne može a i da ga napravi ulaz bi bio u Italiji a izlaz u Austriji.
ako se taj most ikada izgradi ne bude se dugo divilo rasvjeti, pokrast će ju do zadnje žićice i prodati u otpad (Domovinski most zagreb)
koja gomila gluposti ovog piskarala, da je marjan imao viziju kad je stao na obalu - tukci jedni neuki prvi je ideju mosta iznio pokojni zupan Ivan Šprlje, unatoc pripadnosti partiji prvenstveno dobar covjek i domoljub a sad se ovakvi ljubavni tekstovi sklepaju o liku koji je dosao direktnom pogodbom. pljuc.
U svakom slučaju rješenje je autocesta kraj Neuma ili tunel ispod.
Nama vu Zagorju bi trebal jen most napraviti ,prek Slovenije do Austrije i dalje.... P.S.Zbogom Hrvatska odo mi za Njemačku!
hvalite me, usta moja "Pogledajte kakva je mirnoća u njemu, kakva čistoća i jednostavnost, kaže, a vrhunac arhitekture je kad čovjek doseže potpunost, kao u „Malom princu“ Antoinea de Saint-Exuperyja, kad strukturi više ništa ne može ni dodati ni oduzeti, kad se s manje postiže više."
Koliko će koštati godišnje održavanje mosta? I tko će to platit?
Neka struka uradi svoje a i za Piranski zaljev tribalo bi nekakav "most " napraviti !
Tito, partizani i ustaše to je glavni smisao postojanja većine medija u Hr. Nema druge nego čekat da izumrete ko dinosauri pa da možemo napokon krenut naprijed mi koje ta sr... ne zanimaju ni crno ispod nokta. Nema dana, a da ne spominjete te komuniste, partizane i ustaše.
Kako lijepo sročen i to pjesnički uređen tekst. Čak ima malo i Ive Andrića kojeg je pokojni Jure Radić volio citirati, naročito u svojim u uvodnim predavanjima na predmetima na fakultetu. Ali most nije projektirao ni Jure ni Marjan nego netko tko radi, a ne potpisuje se kao projektant - to potpisuju "glavešine". Ispred sebe sam imao nacrte Pelješkog mosta pa znam o čemu pričam.
Postoji li već, na svijetu, most koji spaja dva mjesta koja su već spojena kopnom i to tako da je put kopnom kraći?
Kamo sreće da se taj čovjek prihvatio ranijih Radićevih mostova....
ali na mo sto vima se mo že spre miti vi še no vca u pri va tni dž ep....pa je pri mamlji vi ji
Ja vas ne kuzim ali za normalne u svim varijantama bude brze i jeftinije doci u Dubrovnik preko Neuma nego naokolo preko mosta. Ako nisam u pravu molim da me ispravite.
a kad o de re do bra zi mska bu ra (što je u tim kra je vima sta ndard)....da mi je vi dje ti Tar za na ko ji će smje ti vo ziti po mo stu čak i kad se da do zvo la za pro laz....
Treba ga izgradiyi kad ne budemo imali VECIH problema....
Odlicno ulozen novac, srecom pa nemamo drugih problema u drzavi.
A gdi je državotvorni jure,stručnjak za sve rupe?
po pri ro di st vari sva ki mo st de be lo i du bo ko od stu pa od oko lne pri ro de, ljudski pro ma trano mo sto vi su danas samo spo me ni ci in ži nje rstvu, umje šno sti u po ko ra vanju pri ro dnih op stru kci ja,lje po te tu ne ma, ni mrvu, tu nel je jed ino rje šenje....jefti niji, si gu rniji, ne za di re u pri ro du, la kše ga je održavati, du go tra jniji je.....za ra zliku od mo sta....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Puno jednostavnije i jeftinije bilo bi Neum pripojiti Hrvatskoj... i prirodnije.