Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

'Čolak izmišlja, tada je vikao: Što sam učinio, ubit će me tata!'

– Vozio sam u desnom traku. Hrvoje nas je prešao lijevim. Kad smo kod Bosiljeva došli u zavoj, Čolak je iz lijevog traka uletio ispred mene. Udario je u moj prednji lijevi dio svojom stražnjom desnom stranom – rekao nam je Opačak.
20. studenoga 2010. u 21:00 94 komentara 2076 prikaza
\'20.11..2010 , Zagreb-Dalibor Opacak, vozac koji je sudjelovao u prometnoj nesreci s Mrinom Colakom u kojoj je poginula AnaIvana Obad. Photo: Boris Scitar/PIXSELL\'
Foto: \'Boris Šćitar/PIXSELL\'
Pogledajte galeriju 1/4

– Bog mi je svjedok da nisam ništa kriv. Ja mirno spavam. A to što sad Čolak priča da je zbog mene poginula Ivana, vjerojatno čini pod utjecajem svog oca. Neki su mi ljudi kazali da će tako biti, da će sve pokušati svaliti na mene. Da je svjestan, ne bi tako govorio. Ipak, ne krivim ga. Tko sam ja da mu sudim? – zapitao se 33-godišnji Dalibor Opačak pošto ga je, sada vjerojatno bivši, prijatelj Marin Čolak javno prozvao kao odgovornog za pogibiju Ivane Obad na autocesti A6.

I dok ponavlja kako sam nikada ne bi svaljivao krivicu na drugog, jer s tim ne bi mogao živjeti, Opačak priča da su se tog 5. studenog on i njegov suvozač Damir Nakić s Čolakom našli na crpki iza Lučkog oko 11.30 sati:

Na crpki upoznao Ivanu

– Tu sam upoznao Ivanu. Bio je na crpki još Hrvoje Petrović sa svojim Focusom, i Slovenac (Sven Šalković, op. a.) sa suvozačem (Dino Mišković) s Ultimom GTR. Nikakva govora o utrci autocestom nije bilo! Krenuli smo na Grobnik na kojem se staza otvarala u 13 sati. Na crpki smo natočili, kupili vode i otišli dalje. Mi smo bili prvi. Prije Karlovca ostale nisam vidio iza sebe. Kojom sam brzinom vozio, ne znam, ali sigurno nisam jurcao, vozio u zaustavnom traku, blicao. Pa, drukčije vozim sad kad imam dvoje djece nego prije, kad mi je bilo 20 godina – kaže Opačak.

Na tom dijelu ceste, prisjeća se, Nakić se dohvatio telefona pa je smanjio brzinu i tu su ga sustigli ostali:

– Vozio sam u desnom traku. Hrvoje nas je prešao lijevim. Kad smo kod Bosiljeva došli u zavoj, Čolak je iz lijevog traka uletio ispred mene. Udario je u moj prednji lijevi dio svojom stražnjom desnom stranom. Ne znam jesam li mu bio u mrtvom kutu. Eh, da sam barem mogao kočiti – rekao nam je Opačak.

Iz Nissana su poslije sudara izletjeli, nastavlja, on i Nakić. Čolakov Ferrari bio je u plamenu kad je netko poviknuo da se malo dalje nešto miče:

– Bio je to Čolak. Okrenuli smo ga na bok, krv mu je išla iz usta. Poslije petnaestak sekunda uspio je reći: "Što se to dogodilo, što sam napravio? Ubit će me tata. Je li netko bio sa mnom u autu? Pozvali smo hitnu, Hrvoje, koji nije ni vidio što se dogodilo, zvao je Marinova oca – dodaje Opačak.

Bio sam u bolnici

Poslije nesreće njegov je automobil zaplijenila policija. Četiri dana potom uhitili su ga, no poslije 24 sata i pustili. Dok Opačak u nazočnosti svog odvjetnika Mate Matića govori kako u ovom slučaju ima status svjedoka, na Županijskom sudu u Karlovcu doneseno je rješenje o provođenju istrage protiv Čolaka, oduzeta mu je vozačka, no sud je odbio da ga se pritvori. Dalibor Opačak kaže da je Čolaka posjetio u karlovačkoj bolnici, dva dana poslije nesreće

 – Ne znam je li znao da je Ivana mrtva. Pružio mi je ruku i gotovo zaplakao. Pitao sam ga kako je, htio ga vidjeti. Mislio sam da će mu to nešto značiti, a on sad kaže da ga uopće nisam posjetio u bolnici... Baš sam i Hrvoja neki dan pitao kad se može k Marinu – kazao je Opačak.

Vjeruje da će svjedok Nakić ispričati kako se dogodila nesreća u kojoj je stradala 20-godišnja Ivana:
– Kazao mi je da je dobar i s njim sa mnom i da ne želi ni jednoga imati na savjesti – istakao je Opačak, inače privatni poduzetnik.

 Vještak: Nissan je bio tehn

 Vještak: Nissan je bio tehnički neispravan i opasan za vozača  
 
– U automobil su bile ugrađene kamere koje su mogle snimati i što se događa iza ili sa strane, a ne samo ispred automobila. No kako je kartica izvađena, nismo mogli ni uz pomoć računalnih stručnjaka dobiti nove informacije o nesreći – rekao je prometni vještak Alojz Vodnik.

U njegovu vještačenju Opačkova Nissana navedeno je da je u motor ugrađena nova elektronika kojom se znatno povećava snaga, a time i maksimalna brzina. Gume montirane na automobil specijalne su trkaće i znatno odudaraju od propisana standarda. Prednji ovjes posve je promijenjen.

– Ugrađeni su amortizeri kojima se auto mogao dizati i spuštati. Auto je bio toliko nisko da je umalo grebao po asfaltu. Izveo sam zaključak da je Nissan apsolutno tehnički neispravan te za vozača i putnike iznimno opasan – kaže Vodnik. (zb/vlm)

Od 1. veljače za plaćanje cestarine u Sloveniji vrijedi samo e-vinjeta
vozači oprez
HAK upozorava sve koji idu u Sloveniju: Ovo nikako nemojte raditi
Borba protiv umora
Borba protiv umora
Osjećate umor i teško vam se motivirati? Evo nekoliko savjeta da promijenite svoju svakodnevicu
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • caruga001:

    Jbg, hoće to....\"TATINE SINOVE\".....:P

  • nooopay:

    Prometni vještak Alojz Vodnik Maaaa,,, koji kur.. se uopce trudim nesto napisati !

  • nooopay:

    @ damir.pribanic Ne kuzim tvoje pravilo desne strane . Ako je on iz lijeve trake skrenuo pred ovoga u desnoj znaci da on iz desne ima pravo izletiti pred ovoga u lijevoj ??