

Zanemarena su stručna izvješća Ministarstva i Agencije za istraživanje pomorskih i zrakoplovnih nesreća te je istraga usmjerena isključivo na operativce
Komentara 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Što je čudno u DORH-ovom “zanemarivanju“ izvješća Ministarstva i Agencije i slaganju drukčije optužnice? Ništa. Sve je po Zakonu o zaštiti na radu i ispravno. 1. Odgovorni su neposredni rukovoditelji: kapetan broda i voditelji stroja i palube: a) Kapetan jerer nije organizirao ili proveo izradu pisanih uputa o rukovanju rampom, proveo obuku o rukovanju pomoću ovlaštenih/osposobljenih i imenovanih instruktora b) Voditelj stroja jer nije od kapetana zatražio provođenje obuke o rukovanju, c) Voditelj palube - kao i voditelj stroja. Kapetan je izradu uputa mogao naručiti putem uprave. O njegovoj “stručnosti“ i prisebnosti iz zaštite na radu govori isključivanje hidrauličke pumpe koja rampu “drži“ podignutom, a nije zabravljena! Odgovorna je i uprava, naročito član u čijoj nadležnosti je sigurnost na radu. Član uprave u čijoj nadležnosti je sigurnost na radu je zapovjedno i stvarno odgovoran jer nije provjeravao segment sigurnosti koji mu je povjeren. Što s izvješćima Ministarstva i Agencije? Nisu relevantna,, ali služe za donošenje političkih odluka. To je opasno i sramotno jer su ga napisale nekompetentne osobe. Ministarstvo je svoje izvješće naručilo od “svog čovjeka“ i to nije stručna već neka druga odluka (pa Butkoviću?). Opasno je izvješće Agencije jer se radi o krovnoj strukovnoj organizaciji za nesreće u prometu i koje piše preporuke za budućnost, a ovo je blamaža! Tko to tamo radi i tko je babo, a tko stric?