Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 119
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
prava istina o eu
Povratak na članak

Četiri naše tvrtke smiju proizvesti samo 13 tankera godišnje

Uljanik smije proizvoditi koliko hoće. Ostali su limitirani jer će dobivati državnu potporu. Ne uđu li u brodogradilišta investitori, druge šanse nemaju, najizgledniji im je stečaj

Komentari 19

BO
boeing777
12:15 22.09.2011.

NE u EU. Da mi je vidit budalu koja ce glasat za EU nakon svega ovoga...

VL
JO
jolly
12:26 22.09.2011.

Onoga tko je ovo ispregovarao trebalo bi tužiti za veleizdaju!!!

VL
OB
-obrisani-
12:33 22.09.2011.

@ jolly EU je godinama tupila Sanadera (a kasnije Kosoricu) da brodogradilišta postave na noge kako bi sama zarađivala, a ne da im država stalno mora pomagati. To ni Sanaderu ni Kosorici nije bilo bitno, i eto dočekasmo EU saa brodogradilištima koja nisu u stanju samostalno poslovati. Ne krivi EU, dali su nam godine i godine vremena da to sredimo.

VL
Avatar Niškorist
Niškorist
12:37 22.09.2011.

Evo kako su sjeeee Hrvatska brodogradilišta ,uspiješno ? Kakva je odgovornost ?

VL
UM
Umjereni
12:39 22.09.2011.

\"NE u EU. Da mi je vidit budalu koja ce glasat za EU nakon svega ovoga...\" Ja bih pak volio vidjet onu budalu koja bi se složila s tim da vječno subvencioniramo neprofitne industrijske grane umjesto da novac uložimo uu obrazovanje, školstvo, zdravstvo, izgradnju bolnica, škola, cesta, komunalnu infrastrukturu itd. Stvarno se pitam, hoće li nam na referendumu sudbinu krojiti ljudi s pilećim mozgom. Po kojoj to pravdi brodogradilištu treba subvencija, a nekoj drugoj firmi ne? Brod je proizvod. I mora konkurirat našom kvalitetom na svjetskom tržištu. A ne niskom cijenom jer svi porezni obveznici pokrivaju gubitke. To je osnovno školska matematika. Tko to nije u stanju razumjeti, poradi dobrobiti svih nas, bolje da uopće ne izađe na referendum.

VL
Avatar dovidovic
dovidovic
12:53 22.09.2011.

A jel u tom ugovoru piše zašto francuzi dobivaju poticaje za poljoprivredu pa onda s tako subvencioniranim proizvodima konkuriraju hrvatskom seljaku. Ili talijani za ribarstvo...

VL
PI
PIDOČA
13:02 22.09.2011.

nisu brodogradilišta neprofitabilna,il nekonkurentna triba je usporediti sa svim firmama kojom il je državna il država upravlja,pa će se vidit da ništa kod nas nije profitabilno,.. koliko se šoldi ubacilo u žljeznice,..koliko se diglo kredita za izgradnju autocesta/HAC/,pa afere sasa šumama,vodama,jadrolinija,pa sad transadria ex transjug,pa afere sa velikim firmama od Podravke,Plive,PBZ,Zagrebačka,HT-a pa luksuzni hoteli po našem Jadranu od Umaga-Opatije,SplitaDuborvnika... jel moguće ,,,ono šta naše tj sa čim mi upravljamo je NEprofitabilno i ekonomski skroz beznačajno

VL
IM
Ivica_M
13:06 22.09.2011.

\"Trik je u tome što je Europska komisija odobrila planove restrukturiranja koje nisu napisala brodogradilišta, već investitori ...\" Ako ih investitori ne kupe - idu u stečaj. Znači, EU ide na ruku investitorima tako da jednog dana mogu ucjenjivati Hrvatskuu koja će biti prisiljena prodati im brodogradilišta u bescijenje. Koliko se ovakvih zamki krije u ulasku u EU?

VL
MI
mikesh
13:18 22.09.2011.

Prema javno dostupnim podacima, godišnja proizvodnja od 1985. do 1990. u Hrvatskoj kretala se od 232.000 do 1.033.000 tona (DWT-a). u trulom socijalizmu, polupismene komunjare su znale voditi brodogradilišta, a danas naši vrli menadžeri doveli brodogradilišta u ponor. Za štata smo se mi ratovali?

VL
PI
PIDOČA
13:07 22.09.2011.

brodovi su sadašnost i velika investicija za budućnost,što znači i gradnja brodova,... naše sve brodarske kompanije bankrotirale ...od splitske,dubrvoačke,šibenske,lošinjske riječke,pulske,/jel ima još koja/... jedino ova iz Zadra ,Atlantska...nevjerojatno,

VL
PE
Pegaz
13:13 22.09.2011.

pidoča losinjska plovidba nije bankrotirala, od kuda ti to?

VL
PI
PIDOČA
13:17 22.09.2011.

pegaz@ ok:-)))) nije, al nisam čua o toj firmi ništa u javnosti, pa računam da je i ona o hrid

VL
PA
patuljčica..
13:18 22.09.2011.

Mnogi će odahnuti. Preciznije, odahnut će svi oni koji su govorili da država ne bi smjela davati novac gubitašima.

VL
PI
PIDOČA
13:22 22.09.2011.

a,e Ivica M... trik je u tome da smo mi glup narod,a za šaku ojra skidamo gaće, eo ti sad zadnja optužnica Sanaderu da je za 10 miljuna ojra mita DA na tacnu naše zlato,INU.... to ne spada u krminal,...to spada u VELEIZDAJU,... nema EU trikova,sve lipo piše,...oš-neš

VL
PL
pluton
13:22 22.09.2011.

Najlipse mi je vidit ove komentare ne EU ili koja budala ce glasat za EU. Normalno da bi volija da smo samostalni i van EU-u ali to mogu rec samo ako imam drzavni posal, caca mirovinu ili sta vec olii po narodnu ZIVIM NA DRZAVNOJ SISI. Svi mi koji smo na trzistu dosta smo limitirani tim sta nismo u EU jer ti je proizvod skuplji, onda nemozes dobit razne dozvole itd... Tako prvo pogledajte sebi u oci i onda recite dali da ili ne za EU.

VL
PE
Pegaz
13:39 22.09.2011.

Pidoča, kako ne, ima Losinjska nekoliko brodova, radi im remontno brodogradiliste (nije li tamo Marko Polo bio kada se uspentrao na Sit?:)))....

VL
Avatar puky
puky
13:50 22.09.2011.

... eh ... kamo sreće da napravimo jedan godišnje i na njemu zaradimo ... ovako sreća nam je ako ne gradimo ništa ... 13 tankera ? ... pa jel ste vi normalni ? ... strava ...

VL
DU
Deleted user
08:05 23.09.2011.

E daj Boze da gradimo 13 tankera godisnje......

VL
DZ
dzukaficuka
14:42 24.09.2011.

Sta nesmijete obijaviti komentare tu nema lazi to je istina da je EU ista kao SRBOSLAVIJA samo oni i posllje njih opet oni i onda dugo dugo nista pa poet oni.Dojcland Italija Francuska onda godisnje nebi smili proizvesti vise od 30 auta.A Zslovenci bi smili samo proizvesti toliko koliko Mali Losinj na godinu

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.