Da je Česima dosta skupog Jadrana, jasno su nam dali do znanja još lani. Po povraku s ljetovanja na Jadranu, svojim su se medijima požalili da su cijene u Hrvatskoj doslovno odletjele u nebo i da je sve postalo preskupo; od cijene smještaja, hrane u restoranina, do proizvoda koje kupuju u trgovinama.
– Hrvati naplaćuju i korištenje tuša na plažama. To je suludo, toga nema niti u boljim destinacijama Mediterana. Više nećemo tamo ljetovati – vrištalo je još lani s naslovnica tamošnjih medija. Situacija je ostala ista i ove godine. Česi su jasno dali do znanja, barem dobar dio njih, da su Hrvatsku zamijenili sa bližom Poljskom, odnosno s drugim zemljama na Mediteranu jer imaju, kažu Česi, znatno povoljnije cijene, ali i ljubaznije domaćine i bolju i raznovrsniju ponudu hrane. Ovo će ljeto, barem sudeći po njihovim medijima, radije u susjednu nam Italiju. Već lani ih je bilo čak 30.000 manje u Hrvatskoj, a prošla je godina za Čeha, kaže njihov Državni ured za statistiku, bio rekordan po broju Čeha koji su odmor potražili u inozemstvu. Na put ih je lani krenulo čak 5,7 milijuna, išli su u svoje inače omiljene destinacije na Sredozemlju, no Hrvatsku i Egipat izbjegavali su u širokom luku. Skupoću navode kao najveći problem hrvatskog turizma, pa su im drža nova odredišta bile egzotične zemlje poput Tajlanda, Dominikanske Republike, Zanzibara ili Kenije kamo su uglavnom odlazili povoljnijim last minute angažmanima. Iznos od oko 90 eura po osobi dnevno za ljetovanje u Hrvatskoj u špici sezone, mnogima je preskupo, pa će se gledati i ponude zemalja u okruženju.
Omiljeni hrvatski turisti okrenuli nam leđa: Druge zemlje su im jeftinije i imaju raznovrsniju ponudu
Italiju svaki turist želi obići; zbog najvećeg broja spomenika, muzeja i galerija na svijetu, ali i zato što Italija ima oko 25 posto niže cijene hotela i 35 posto niže cijene apartmana na obali u usporedbi sa Hrvatskom
Komentara 36
sad će da navale na banju, na niš! dosta je tisućeljetne baštine, prekrasne prirode, čarobne ljepote, nezatrovane hrane, sigurne destinacije iz koje se doma vrate za par sati vožnje. ,,turisti su željni,, istinske divljine, jeftine rakijetine, masne prasetine, đevojke za 20 evra
Najlepša hvala za informacije.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pred sezonu i javna glasila uvijek imaju lepezu antipromotivnih članaka o Hrvatskoj. S nestrpljenjem čekam serijal o napadima morskih cucaka i ovogodišnjoj cijeni kuglice sladoleda. Zanimljivo kako u tim naklapanjima uvijek zaobiđu ekipu koja se oglašava. Kako to, kako to?