Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

'Butković je ovim zakonom preuzeo odgovornost za stanje u ljetnim mjesecima'

Oštro se suprotstavljamo izjavi ministra Butkovića da je gužvi uvijek bilo i da ih se ne treba bojati, kaže Božo Miletić
27. travnja 2018. u 12:57 6 komentara 920 prikaza
Lanjski prosvjed taksista protiv Ubera u Zagrebu
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Hoće li Vlada konačno moći osigurati provođenje zakona koje je sama donijela, pita Božo Miletić, predsjednik Udruženja taksi prijevoznika pri Hrvatskoj obrtničkoj komori (HOK), povodom izglasavanja novog Zakona o cestovnom prometu.

Oleg Butković novi zakon Nikome se ne pogoduje. Nitko nije povlašten u odnosu na drugoga

Miletić u priopćenju danas kaže da taksisti nikad nisu bili protiv liberalizacije ili povećanja broja taksi dozvola kada bi to bilo provedeno u skladu sa strukom, već su se protivili "nezakonitom radu Ubera" i to će, poručuje, i dalje činiti ako će se nastaviti kršiti zakon.

"Državi je trebalo preko dvije godine da Uber odredi kao pružatelja autotaksi prijevoza, za vrijeme čega je Uber kao strana tvrtka neregistrirana u RH jačala svoju tržišnu poziciju kao nelojalna konkurencija. Moramo upozoriti na posljedice neograničenog broja taksija u lokalnim jedinicama koje su svakako trebale zadržati upravljanje prometom na vlastitim cestama. Naime, oštro se suprotstavljamo izjavi ministra Butkovića da je gužvi uvijek bilo i da ih se ne treba bojati – to nije ekološki dopustivo, šteti lokalnom gospodarstvu i građanima, a posebno može negativno utjecati na turizam", kaže Miletić.

Dodaje da je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković ovim zakonom "direktno preuzeo odgovornost" za stanje u ljetnim mjesecima u turističkim središtima jer su ga lokalne samouprave više puta upozorile na tu mogućnost.

"Kada je riječ o liberalizaciji koju ministar iznimno voli spominjati, žao nam je što je država išla na ruku stranoj kompaniji koja izbjegava plaćanje poreza u RH, umjesto da je poticala širenje poslovanja domaćih taksi obrtnika i tvrtki prošire svoje poslovanje. Ono što je ključno naglasiti jest da je ovim Zakonom o cestovnom prometu jasno definirano da svi moraju djelovati pod jednakim uvjetima. U skladu s tim, aplikaciju poput Uberove mogu koristiti samo taksisti s licencijama i dozvolama. Zato postavljam pitanje – hoće li Vlada konačno moći osigurati provođenje Zakona koje je sama donijela?", zaključio je Miletić.

Što će se promijeniti uvođenjem eura i hoće li sve poskupjeti:

Lanjski prosvjed taksista protiv Ubera u Zagrebu
1 / 10
1. Rast će cijene u kafićima, restoranima, rekreaciji...
Vozim turiste po Dubrovniku i zarađujem više nego na ijednom sezonskom poslu PROMO Vozim turiste po Dubrovniku i zarađujem više nego na ijednom sezonskom poslu Ilustracija PRED EUROPSKIM SUDOM Uber izgubio spor protiv Francuske Lanjski prosvjed taksista u Zagrebu Novi zakon Taksisti: Vladin prijedlog gura nas u propast
Zoran Vakula
PROGNOZA ZA HRVATSKU
Vakula otkrio kakva bi trebala biti veljača i koliko će biti oborina
PRIPREMA VOZILA
Doznajte kako kvalitetno pripremiti vozilo za zimsku vožnju i osvojite vrijedne nagrade
  • Oglasivac277:

    Eto odma se uberasi javili. Zasto se ne pohvalite da ste na obali dobili povecanje cijena 25 posto a to je samo pocetak deranja turista i gradjana. Uber je lopovska kompanija a vrijeme ce pokazat da je to istina. Jucer ... prikaži još!r je sud u Becu zabranii rad uberu , sve demokratski uredjene zemlje ga zabranjuju osim naravno korimpiranog HDZ-a

  • Vlaskoulicanec:

    Ha, ha, ha, sada bi mafijaši na ekologiju!!! Za umreti od smeha..... Ak se UBER zabrani, buju manje gužve??? E moji taksisti....

  • Avatar nekakav
    nekakav:

    oni se boje gužvi, jer bi morali raditi više vožnji po niskim cijenama. konkurencija je uvijek dobrodošla, za krajnjeg korisnika. nek se prilagode ili počnu baviti drugim poslom, nema druge. btw. da su gradovi i općine dobro radili ne bi ... prikaži još! trebao ovakav zakon. da nisu ograničavali broj taxista, bilo bi sve bolje. bez konkurencije nema napretka. a oni su ostali u dobu kad su taxisti imali konjske zaprege, pa su morali imati stajališta. taxi nije linijski prijevoz, i ne treba stajalište, ne toliko, nek se voze, kruže gradom, selom, i pokupe stranke. uostalom, nikakve štete od 20.000 novih taxista. veći promet, više registracija, veća potrošnja goriva, veći pdv.. sve više i bolje.