Za sanaciju triju bivših državnih škverova otišlo 2,7 milijardi kuna, novih brodova malo
Naša brodogradilišta sve više kao tekstilci rade 'lohn poslove' i grade 'rohbau brodove'. Tu nema posla za specijalizirane i skuplje projektante i radnike, za to ne trebaju fakulteti, instituti ni prateća industrija koja zapravo brodogradnji pridaje nacionalni smisao
Komentari 4
bezvezno trosenje drzavnog novca po nalogu EU- to je to,,a druga je stvar sta se taj "bezvezno ulozen novac" ionako obezvrijedi po zeljama novog kupca koji na kraju bude zadovoljan napravljenim a oni koji su to "postigli" od njegove suu strane "nagradeni"..pa u slucaju uljanik, zna se ko je glavni u puli i ko je poznat po "velebnom "kruznom toku koji nemoze dobit uporabnu dozvolu..ko po dva il tri puta "renovira pa raskopa pa renovira, ceste po gradu,, nije problem vidit kolja firma koliko tu zaradi,,.. da se vratim na uljanik,,umjesto da se stara uprava zatvori u istrazni dok se ne vidi kako je trosen novac,zasto se gubici stvaraju,,i koliko je ko od te uprave nabavio nove imovine,,itd itd
Dvije stvari su problem:isporuke nisu nikada u roku i loše brendiranje,znači managment instaliran po političkoj liniji
Ma ovaj Ostojić je čisti mutnjakuš, stalno zagovara gradnju brodova po principu Uljanika. Sami HBJ je naglašavao da je Uljanik najbolje brodogradilište godinama jer imaju knjigu narudžbi, ali nitko nije provjerio je li to stvarno DOBRO!? Evo ga opet on prati "makro pokazatelje" koji su izašli iz komunizma...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Koliko sam shvatio politički moment svojedobno - Vlada nije htjela riskirati gušenjem brodogradnje kad smo bili na pragu EU jer bi to izazvalo strahovit protestni val u obalnim gradovima nego se krenulo lukavije, tj. nećemo vas mi utapati nego plivajte još malo sami pa ćete onda potonuti i mi (Vlada) nećemo više biti pikado meta gnjeva oko brodogradnje... I tako i bi!