Stjepan Dumančić stvorio je brend. Jednostavno nazvan “Volim jabuke!” Mladi Osječanin, naime, s kraljicom voća ušao je u poslovni svijet koji polako pokorava. Na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu u Baranji na četiri hektara zemljišta voćnjaka uzgaja i ubire jabuke, na prodaju ih nudi preko web-stranice, a voće kupcima donosi na kućna vrata.
Uskočio u poljoprivredu
– Iz pravničke obitelji u poljoprivredu! – smije se za prijatelje Stipe koji je voćnjak zasadio 2008., a prvi urod prodao 2009.
Nikad se dotad nije bavio poljoprivredom te je počeo učiti iz prakse. Znanje je, dakako, nadograđivao i teorijom pa pročitao more knjiga o jabukama.
– Ljudi baš i ne znaju puno o jabukama, osim da ima crvenih, zelenih, slatkih i kiselih, i počeo sam prijateljima dijeliti prospekte s podacima o svakoj sorti. Osnovno, gdje je nastala i kako, i primijetio sam da je to pozitivna priča. Preko Facebooka sam se čuo s kolegom Markom Butrakovićem koji se odselio u Zagreb i tako kroz priču “što ima”, kaže on meni “ajmo napravit zezu”. Brzo smo napravili prvu reklamu, u rekordnom roku osmislio sam brend i krenulo je – opisuje Stipe. Internetsku stranicu složili su prošle godine, a odmah je i proglašena najboljom u Hrvatskoj na Vidi web top 100 natjecanju 2011. Iste je godine dao izraditi kutije i pokrenuo marketing. Danas imaju tri sjajne videoreklame, a Stipe je u prodaji jabuka krenuo korak dalje.
Kada iz vlastite fotelje naručite jabuku, Stjepan vam s voćem stiže na vrata, a uz njega i prospekt na kojemu jasno piše kakva je jabuka koju upravo konzumirate. Cijena je više nego prihvatljiva s obzirom na to da dva kilograma stoje 15 kuna, četiri 30, a osam svega 50 kuna! Uz jabuke, Stipe prodaje i prirodni jabučni sok te jabučni ocat.
Razvio dostavu
– Svi čekaju sortu Fuji koja je daleko najbolja jabuka. Nakon što su je probali, jabuku su zavoljeli i oni koji je dotad nisu baš htjeli konzumirati. Stiže za dva tjedna – smije se mladi poduzetnik koji je pred potpisivanjem franšize u Zagrebu za ostatak Hrvatske. Druga bi tvrtka preuzela dostavu u ostatku zemlje, a to bi, dolaskom novih kooperanata, povećalo ponudu. Potražnje za domaćim proizvodom, pokazalo se, ne nedostaje.
– Ne znam bih li se ponovno bavio ovim, ali sad sam u tome i u tome sam idućih 10 godina. Ali, da ponovno idem pokretati nešto, napravio bih slično. To je super zanimljivo, spoj uzgoja, prodaje, marketinga – zaključuje poduzetnik do čijih proizvoda možete klikom na stranicu www.volim-jabuke.com.