Tomislav Debeljak: Pripremamo poslove za tisuće ljudi vrijedne milijarde eura
U brodogradnji bit će velikih novosti, potpisali smo predugovore za četiri specijalna broda, a nastavljamo i s putničkim programom. Bude li sve u redu, bit će to svjetska senzacija i najveća jahta na svijetu, kaže Debeljak.
Komentari 28
Pokrali su i sad su tu di jesu.Ogromni giganti brodogradnja Uljanik treci ma. Ins Borovo.U osjeku tvornics na tvornici. Dije prvomajska .Borinci kod Vinkovaca najveca plantaza u Europi bila.Elektrane toplane umjetna jezera gradili za elektriku.Bolnice ni jednu ne napravismo zadnji trideset god. Pravi domoljubi i rodoljubi.
Alchemist- konacno netko sa racionalnim komentarom ovdje, raja se “lozi” na jeftino kinesko smece jer smo isprdak eu i teska sirotinja... a Debeljaka bi nam trebalo barem 100-njak ili vise u ovoj truloj drzavici da se konacno nesto promjeni... svakaka cast covjeku, skverani a i Knjinjani budu mu spomenik morali podici... mogel je covjek sve to u Samoboru napravit, ide dalje, gura, stvara, a jalni jadnici gledaju kolko je zaradil? rade za minimalac? pa tak su “ponosni” da radje ne buju radili nego da zarade barem taj minimalac? tak su i Cesi, Poljaci, Slovaci prije 30 let delali za minimalac, a sad su gospoda i smiju nam se, dolaze i kupuju sve kaj im se cefne od “ponosne” balkanske sirotinje koja samo sjedi po kaficima, cibuci, filozofira, renta apartmane... svu srecu i puno volje i upornosti zelim Debeljaku, covjek je cudo!
ej, od kud mjeriš 2 sata do splita(lučko-dugopolje?)
Čuj ti njega on bi u zemlji znanja htio nekakve pogodnosti za prljavu , nepotrebnu proizvodnju u kojoj ne trebaju ni znanje ni rad, za razliku od državnog korita i ugostiteljstva , temelje za razvoj države . Još bi moždada usporedio znaje jednog zavarivača (osposobljenog za najmanje 3 načina zavarivanja )/bravara sa znanjem konobara (koji zna nekoliko jezika) /kuhara, šta on misli? zar je nekome sa državnog korita, koji uredno prima plaću bilo zaduživnajem države ikli prodajom državne imovine , važnije da ga usluži koniobar sa ukusnim jelom, ili da u državi budu tvrtke sa kvalitentim majstorima koji stvaraju vrijednost? zar je važnije da u državi imamo zaposlene inženjere strojarstva/ elektrotehnike koje konstruriaju nekakvu nepotrebnu spravu koja će zagađivati okoliš ili pravnike koji imaju znanja napisati ovrhu, pedagoge i "filozofe!" koji će da dijeliti petice po školama? Zato nke abude sretan što mu država pomaže kako -tako, nego d amu još više dignu namete jer radi o proizvodnji tako nepotrebnoj u državi znanja i rada
ovaj priprema i obećava otkad je zoka bija premijer darova mu naše nofce
Prodavanje magle za male pare Zanimljivo, ovoliki gigant pun posla, brodova, navoza, projekata, a nitko ne piše koliko je otkaza podijelio, koliko Indijaca radi za sitne pare, nema ni slova o Indijcu koji se objesio u škveru, čekanja plaća po mjesec i pol, iznos tih plaća, Nizozemsko brodogradilište koje je kakti kupio je netragom nestalo, kao da nije ni postojalo. Brodove koje mu je država namjestila gradi 4 godine, brodice od 30-ak metara koji mali privatni brodar napravi u mjesec dana. Ali zato bi već trebalo postojati novinarstvo, a ne svaki plaćeni oglas prodavati pod uspješnost
Sto ne pisete kako su pokrali pare preko kojekakvih firmi u inostranstvu i sada ih vracaju ulegalne biznise.Milijarde dolara su pokradene u Jugoslaviji pred sami pocetak rata a u ratu su Tudjman i Milosevic sa svojim kompanjonima nastavili sa plackom.
samo njemu teče med i mlijeko, a ovdje prikazan dobrotvorom
Vrijeme brodogradnje u Hrvatskoj bilo je od 1960. do 1985.godine. Škverovi su, sa kooperantima, zapošljavali po 6.000 ljudi. Brodovi su tonuli (Berge Istra, Berge Vanga), ali je tisuće Splićana, Riječana i Puljana izgradilo kuće, dobili su stanove, na desetke tisuća Bosanaca došlo je u SR Hrvatsku, prihvatili su kulturu, dizali su kredite, školovali djecu. Danas dolaze Afganistanci i Sirijci, Samoborci su direktori, a Uljanika više nema. Tito i Tuđman se okreću u grobu, nemaš gdje espresso popit, hrvatski vitezovi imaju komorbiditete (PTSP + alkoholizam), a Kinezi, koji su 80-tih tada vozili bicikle, dva puta godišnje putuju po svjetskim destinacijama i gaze prema najmoćnijoj svjetskoj sili. Kina je SARS COv - 2 pregazila u tri mjeseca ko plitak potok, a mi se gušimo i nemamo gdje kavu popiti.
Hvalisavo, posebno za željeznički program, a ne mogu završiti EuEprojekt izgradnje drugog kolosijeka Dugo Selo - Križevci.
debeljak -moderni gusar
Ovaj pustim pričama vabi radnike i podizvođače, a kad bude trebalo platiti biće ko i uvjek crknite od gladi vi i vaše obitelji, koga ovaj više može ubjediti u nešto
Lovačke su priče svakom drage....
Na žalost, poznam ovoga lika! A koliko ga znam, ovo se nikad dogodit neće. Daj Bože da se varam.
Tomislav Debeljak- pripremamo poslove vrijedne tisuće milijardi dolara. Nakon što poslovi propadnu gubitke će plaćati hrvatski građani-šifra: Agrokor, Uljanik. Od Obrovca, u Hrvatskoj uvijek imamo filozofije. A nikako da shvatimo da je filozofija bez novca goli kuki.
Tomislav Debeljak: Pripremamo poslove za tisuće balkanskih ljudi na minimalcu vrijedne milijarde eura za domoljubno odabrane vlastnike i domoljubnu balkansku elitu.
Ahahahaa, jadna mala zaostala i najsiromasnija zemala Eu se bori sa kinezima. Ne mogu se boriti Amerika, Britanija, Australija pa iz ocaja izmisljaju sankcije a kini i dalje raste BDP... Evo ti naslov iz jucerasnjeg daily maila pa onda iz ocaja neznaju stoce pa smisljaju neka masovna zagadjenja, rađa intelektualne svojine i profiterstvo..... ... "Chinese kfast-fashion brand you've never heard of sells 30,000 super-cheap items to British girls every day - and is accused of piracy, profiteering and mass pollution"
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zelim puno uspijeha