Slogan "Čuvajmo Hrvatsku" arhiviran je, HDZ ima novi, aktualniji – "HDZ je najbolji kad je najteže!". Već se nalazi na plakatima, a u četvrtak i petak, u najgledanijim terminima, oko središnjih informativnih emisija HDZ će emitirati TV-spot u trajanju od 90 sekundi na tri najveće TV-postaje u RH.
U njemu se pojavljuje tek predsjednica stranke Jadranka Kosor. No, nije do kraja personalizirala kampanju jer, nakon dva dana, slijedi šest novih spotova u kojima se pojavljuje 12 odabranih – četrdesetogodišnjak(inj)a – koji simboliziraju suvremeni HDZ. U TV-spotu J. Kosor priznaje da zna što se zbiva.
– U ovu kampanju HDZ ulazi u iznimno teškom okruženju; s otvorenom istragom protiv stranke nakon višemjesečnog neprekidnog medijskog blaćenja kojeg se ne bi posramio ni propagandni aparat bivše države – počinje Kosor i onda nastavlja da se HDZ pokazao najjačim upravo u najtežim situacijama (od, simbola – barake '89., '91., '95., 2009.). Kosor poručuje članstvu i neodlučnim biračima da "sve što u našim redovima nije bilo dobro i nije valjalo mora biti zamijenjeno poštenim i časnim".
Nakon poruke da će institucije beskompromisno u čišćenju od korupcije "zahvatiti i druge", Kosor na kraju poručuje: "Razmislite o ovome kad dajete svoj glas".
kako je kio orahovica ostala duzna 600 milijuna kuna samo 200 je protega dao na molbu mesica