Berba s Milanovićem: Kohorst nosio značku F-16, švedska veleposlanica poručila 'naši Gripeni ne trebaju reklamu'
"Mislimo da je to odličan avion od velike vrijednosti za Hrvatsku i nadamo se da će proces ići u našu korist", rekao je Kohorst, dodavši kako u Europi ima više od tisuću primjeraka tog zrakoplova, pa će Hrvatska postati "dio europskog kluba"
Komentari 20
A naša kreatura od predsjednika nosio je žig MIG-a na skrivenom mjestu, kao i proviziju koju je dobio sa kortonmanovićem, a institucije šute i nema probijanja informacija.
rafale i sa tehnickog,ako je istina da se prodaju za milihardu onda i financijskog a i strateskog značaja.Treba podupirati i graditi sto bolje unutar europske partnere
Nekima još nije jasno ,da polovno nije novo. F16 block 70 + puni paket je najbolji izbor za Hrvatsku.
Neka prvo veleposlanik kaže dali je gotova tvornica za F-16V i kada počinje proizvodnja jer pritisli su tako i Slovačku i Bugarsku da se predomisli od Gripena i praktički im prodali zrakoplove, a di je tvornica. F-16V je ustvari po novoj tehnologiji testiran u osnovi no još nije usvojen niti u jedan borbeni sastav koji bi u prvih pet godina pokazao pravi broj nedostataka to jest bebi bolesti. LockheedMartin zahtjeva polog od 50 miliona po zrakoplovu prije proizvodnje tako da prava cjena bi bila za F-16V oko 208 miliona dolara po paketu i 208x12 =?. Što ne kaže Kohorst koliko F-16 je izgubljeno u nesrećama u Europi. Oni sami do sada su izgubili oko 385 komada, a u cijelom svijetu skoro je izgubljeno u raznim nesrećama 690 komada, a uskladišteno je oko 600 komada. Izrael je čak izgubio 36 komada poglavitotu C/D veriju Block30/40 Barak. Ujedno ovaj tjedan Izraelci su ugasili 117 squadron Baraka. Jedino Francuzi i Šveđani mogu isporučiti u najkraćem roku zrakoplove. Francuzi su Indijcima novi Rafale prodali po paketu za 219 miliona dolara, što bi moglo oko 100 miliona da bude polovni tko zna. No Gripen je najjeftiniji i podatke koje iznosi g. Jan nitko u svjetskim vojnim glasilima ne iznosi i nitko ne pljuje po Gripenu kao on, kao što je i uzdizao izraubanom Baraka među zvijezde. Čak zadnji članak što se može naći od umirovljenog Marinca Veterana govori o Gripenu kao odličnom malom zrakoplovu koji ima odlične performanse i dobar omjer za dobiveno plaćeno.
Rafale je daleko najbolji avion, izvan svake konkurencije od ponuđenih, na žalost kad bismo ih dobil ii u pola cijene , njihovo održavanje je opet skupo, ali to bi bio najbolji posao, naravno još kad bi se našli i stručni,ni, disciplinirnai vojnici koji bi o njemu vodili brigu i odgovorno ga koristili. Gripen nije potpuno švedski , moglo bi se reći da je pola aviona "američko" , više smeta podlo reklamiranje od strane šveđana, f16 /70 je skup ua ono što se donija, pitanje je koliko bi nam amerikanci olakšali održavanje istog ili bi ga masno naplaćivali (opet pitnaje i stručnjaka bezanih uz tehnologiju) Kao i prijapšnjih godina, avion sam po sebi jest znatna prevaga ali bez potrebne "zemljane" potpore i PZO sustava i navođenja, neće pokazat svoju vrijednost. Avion kao aviojn nie problem, problem kojem bi se trebali posvetiti, u štp si,mka, lpd većine, jest što se dobija uz njega , koje streljivo, koji radar, koji senzori, održavanje, obuka , infrastruktura... sve to košta više od samog aviona.
Mislim za nas puno bolji izbor je Francuski Rafaele. F 16 nije se iskaza cak u Afganistanu ili Jemenu gdje su ih Huti obarali starim PVO.Najbolje bi bilo Ruski SU 35 ali nesmimo ni pitat
To je sve predobro i preskupo za hrvatske potrebe. Da su MIG-ovi mlađi 20 godina ovakve bi rasprave bile nepotrebne, ali očito netko treba uzeti postotak.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
F16 normalno a swedi i Carl Bilt neka mami prodaju svoje sranje