Avionu CA u petak zakazao motor, no sretno sletio u Zagreb
Pilot je očito znao kako se ponašati u toj situaciji, ali ja sam ipak molio Boga, kaže jedan od putnika s leta
Komentari 14
Opet taj prokleti DASH - kad će te ih više sve do zadnjega prodati u staro željezo?
Ti su avioni običan shit.
pa to su avioni s klipnim motorima... zar to uopće vozi na internacionalnim relacijama? moram priznati da bi mi danas bilo nelagodno sjesti u takav avion...
I opet jedan tendenciozni clancic jednog nadobnog novinarcica. A zahvalna publika pusi fore. Kao prvo takve se stvari desavaju SVAKODNEVNO u zracnom prometu u svijetu - i to ne jednom nego vise puta. Kao drugo, da se to dogodilo na mlaznjaku, gasenje jednog motora putnici ne bi niti primijetili. Ovako im je kapetan morao dati informaciju jer bi oni koji sjede pored motora vidjeli da se elisa vise ne vrti pa bi nastala panika. Kao trece: zrakoplov je poceo propadati: nije poceo propadati nego je poceo ponirati za slijetanje u Zagrebu. Kako zna ovaj vrli doktorcic da je avion bio nestabilan? Po cemu je to zakljucio? Uvijek u zraku ima odredjenih turbulencija bez obzira na to koliko motora zrakoplov ima. Ja i dalje rado i bez straha letim DASH-em!
Avioni su pravljeni u Torontskom Dehavilandu. Na tim avionima radi naj jeftinija radna snaga na svjetu. Svi su iz Indije, Bangladeša, i Serdnjeg Istoka. Glavno je da se proda. A ako se šta desi, nikom ništa. Sve je potpisano, a za ostalo je osiguranje. U glavnom, CA nema dovoljno informacija o Dehavilandu.
Sve normalne zrakoplovne kompanije nabavljaju Airbuseve, samo nasi investiraju u rupe bez dna. Ovakvi zrakoplovi do jednog imaju greske i stalno se kvare. Svi ih reklamiraju i vracaju nazad, samo su nasi menadzeri u CA toliko sposobni da ih svi mogu zedne preko vode preveslati. Cas im se vrata ne daju otvarati, pri spustanju imaju problema sa kotacima, a motori svako malo zakazuju; srica pa imaju dva! Ja ne bih rado sjela u ovakav zrakoplov i obavezno pogledam svaki put ako mi je let sa CA koji je tip zrakoplova na toj liniji!
CA se ispričava putnicima zbog eventualnog osjećaja nelagode uoči slijetanja. MAKNITE te stare kante dok se nije pregrijalo ulje na oba motora !!!
opet članak i komentari od ljudi koji o tom području pojma nemaju. Pod br.1 nije klipni nego turboelisni motori, i normalno se koriste u cijelom svijetu na kraćim linijama jer su ekonomičniji od mlaznih. Procedura kod gašenja jednog motora uu letu je de se avion spusti niže mislim na 15000 ft radi veče gustoče zraka da bi se efikasnije koristila samo jedna elisa, a spuštanje s jednim motorom skoro normalna stvar. P.S. avion se može skoro normalno spustit i bez oba motora
Pitanje za pilota zdravkozim-a Šta znači da se avion bez oba motora može spustiti \"skoro normalno\" ? Jel se može spustiti normalno ili ne? Ili se može spustiti pa zapaliti pa tko živ tko mrtav.
Jurek i slicni, pa zar vam nije neugodno tako lupetat ili ste zeljni paznje, pa bitno da se nesto kaze??? Dovoljno je utipkat u google i vidjet cete tko sve koristi ovaj turboprop. Evo, ja cu vam dati par imena: Austria Airlines, Lufthansa, ANA, Malev, Air Canada, JAL, Quantas, United, Air Berlin... Sto se tice novinara: Bravo, wikipedia i c/p... Oooodlican posao \"kolega\" Radi takvih se sramim rec da sam novinar kad dodjem doma... Znam sto je pritisak sefa redakcije itd. ali ipak, ovo je sramno!
WW007 - Austrijanci ne koriste DASH-eve nego Fokkere, Malev ne koristi nikakve avione jer je bankrotirao. SAS je koristila DASH-eve, ali ih je izbacila iz flote nakon nekoliko incidenata sa stajnim trapovima, Augsburg Airways (dio Lufthanse) ih koristi, ali naprednije verzije od Croatijinih i sa više dodatne opreme - ali su i njihovi jedno veliko smeće baš kao i Croatijini. I da ne zaboravimo jedan dražestan detalj: DASH-eve proizvodi ista holding korporacija (Bombardier) koja je proizvela i one \"preuspješne\" nagibne vlakove koji su na našim prugama već uzeli nekoliko života. Pitam se je li ta kompanija baš svo smeće koje proizvede mora prodati u Hrvatsku?
@misurakid: zasto pises o stvarima o kojima nemas pojma? Kao prvi, Austrijanci imaju i dalje Dasheve. SAS je druga prica: DASH-evi su se kvarili zbog loseg odrzavanja. Augsburg Airways ih koristi i SVI njihovi su stariji od Croatijinih i nisu niposto \"naprednije\" verzije od nasih te nemaju vecih problema sa njima. I secer na kraju: kakve veze ima kvaliteta Bombardier vlaka sa nesrecom u Rudinama? Da si stavio Rols Royce na uljem namazane tracnice, taj se isto ne bi mogao zaustaviti. Osim toga ti vlakovi vec godinama pouzdano voze po njemackim prugama. Ne mozes vlak i proizvodjaca kriviti za to sto se ti vlakovi u Hrvatskoj pogresno koriste i sto se tracnice mazu klizavim retardanton!!! Ponavljam jos jednom sto sam vec u prethodnom postu napisao: ja rado i bez ikakvih ogranicenja sjedam u DASH8 (slijedeci puta u petak 04.05. na letu LH 1714 iz Münchena za Zagreb)!!!
29.04.2012. u 22:38h Jurek je napisao/la: Pitanje za pilota zdravkozim-a Šta znači da se avion bez oba motora može spustiti \"skoro normalno\" ? Jel se može spustiti normalno ili ne? Ili se može spustiti pa zapaliti pa tko živ tko mrtav. _________________________ Može se spustiti normalno. Zrakoplovi su konstruirani tako da uslijed \"one engine failure-a\" on nastavi normalno svoj let do alternativnog aerodroma ili odredišnog/polaznog aerodroma. Procedura se zove DDP (Drift Down Procedure). Zrakoplov se spušta na manju visinu, prolazi se procedura za let sa jednim motorom i zrakoplov se normalno spušta i slijeće na USS. Ništa neobično. Piloti i KZP su istrenirani za takve procedure i one se automatski rješavaju.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
29.04.2012. u 18:51h Vlaskoulicanec je napisao/la: ________________ Hvala na informacijama jer preventivno znanje puno vrijedi.