Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 6
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Šopingmanija

Arena centar – za novi iPod u redu od tri ujutro

\'05.11.2010., Arena Centar ,Zagreb -   Ovorenje novog trgovackog  ARENA CENTRA na Lanistu. Prvi dan otvaranja nisu obiljezile velike guzve. Najposjeceniji su ducani sa jeftinijom  odjecom. Ana Nadove
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
1/4
05.11.2010.
u 22:10

Šestero mladih Dubrovčana potrošilo u novom centru u prosjeku oko 2500 kuna svaki

Prva posjetiteljica Arena centra, vjerovali ili ne, stigla je već u 3 sata ujutro i time sigurno oborila sve rekorde čekanja na otvaranje neke trgovine u povijesti hrvatskog šopinga.

- Imali smo ponudu za prvih 100 posjetitelja iPod touch s 8 GB memorije upola cijene, pa je bila navala. Inače stoji 1840 kuna, a na akciji je bio 919 kuna. Bila je naša prva mušterija i čekala je sama do 3.30 ujutro, kad joj se pridružila i prijateljica,  kaže prodavač Denis Biškup iz novotvorene trgovine I style u Arena centru.

Rastrošni Dubrovčani

Možda je oborila sve rekorde čekanja, ali ne i potrošnje. Nova šoping-meka svečano je otvorena, a prvog dana očekivalo se od 80 do 100 tisuća posjetitelja! Koliko duboke novčanike imaju među prvima su pokazali mladi Dubrovčani koji su stigli na koncert Lady Gage, a svaki od njih šestero potrošio je oko 2500 kuna.

- Inače smo studenti koji rade preko ljeta. Nismo nikamo bili pa smo si sad dali malo oduška. Ono što nam nedostaje u centru jest signal za mobitel i ormarići za odlaganje stvari, a mogli bi iznajmljivati i neke momke da nam nose vrećice, kroza smijeh je objasnilo dobro raspoloženo društvo.

Majke s djecom, trudnice, umirovljenici i studenti našli su se među prvim posjetiteljima na velebnom otvaranju novog centra koji je već ukrašen božićnim ukrasima i tako nesvjesno zove na blagdansku potrošnju.

Ako zanemarimo trgovine koje se tek trebaju otvoriti poput Replaya, Naturina, Adidasa, Kamene duge, glavne zvijezde prvog dana rada centra bile su Gap, Zara Home, C&A, Jeans Club...

- Velike su gužve, veće nego što sam očekivao. Rade nam sve tri blagajne, a najbolje se prodaju dječje stvari, i to ljudi dolaze s pet ili šest komada odjeće na blagajnu, te jeans koji je snižen 20 posto, objasnio je Alen Begović, djelatnik Gapa.

Cijena je dječjih traperica u Gapu od 200 do 500 kuna, majice s logom su od 200 do 400 kuna, a dječje jakne od 500 do 700 kuna. Iako cijene i nisu "očaravajuće", mnogi su prvi dan došli samo zbog popusta i otvaranja Gapa. Veselo damsko društvo na koje smo naletjeli Arena centru je zamjerilo što im omiljeni dućani, poput Manga i Zare Home, nisu mrvicu veći, a došle su, naravno, zbog Gapa.

Traženo je najjeftinije

- Jako nam se sviđa novi centar, ali nedostaje nam plan centra, pa se malo teško snalazimo. Gap je vani malo jeftiniji, primjerice, traperice su vani oko 500 kuna, a tu 700 kuna, ali jedva čekamo da dođe H&M, iskrene su bile posjetiteljice Silvija Rotim, Nina Matejčić i Ana Rotim. Poslijepodnevni šoping bio je rezerviran za još veće gužve kako zbog koncerta popularne Lady Gage tako i zbog dolaska ljudi koji rade preko dana.

- Ima posla, super smo zadovoljni. Najviše se prodaje ono najjeftinije, ali i jeans te zimska odjeća, a do nedjelje imamo i 20 posto popusta na cijeli asortiman, kaže prodavačica u C&A Ivana Molnar.

Pristupačne cijene u toj trgovini doslovno su kupce oborile s nogu. Majice za 49 kuna, veste za 99 kuna i dodatnih 20 posto popusta još jednom se pokazalo kao pun pogodak za osvajanje novčanika Hrvata. Tako su se i najveće gužve jučer stvarale u trgovinama koje imaju najpovoljnije cijene te popuste do čak 30 posto. Jedna od njih je i mađarski brend Jeans Club. Prva takva trgovina u Hrvatskoj planira osvojiti tržište kvalitetnom i jeftinom robom. Primjerice, veste su po 90 kuna, traperice muške 200 kuna, a ženske već od 150 kuna. Umirovljenice Nadu Drakulić i Mariju Blažević zatekli smo s punim kolicima, svaka je potrošila oko 500 kuna, a oduševio ih je Interspar na 10.000 kvadrata.

– Inače idemo u šoping petkom, pa smo sad ovdje obavile sve što nam je trebalo. Super nam se sviđa, doći ćemo opet. Banane smo uzele za samo 3,99 kuna, a četiri kremšnite za samo 12 kuna – rekle su uzbuđeno.

Popusti i brojna iznenađenja nastavljaju se i danas te sutra, a očekuju se i velike gužve.

 

Odlazite li u šoping-centre? vecernji.hr

Ključne riječi

Komentara 22

Avatar archiebald
archiebald
11:10 06.11.2010.

Kretenizam, idiotizam ili debilizam? Nisam sigurna koji pojam je najprikladniji.... Ah, ne, konzumerizam! Stvarno ne vidim svrhu kupovanja stvari koje su \"must have\" \"zatokej ih svi imajuuuu, kužiiiš nee!\"

Avatar bakunjin
bakunjin
22:26 05.11.2010.

baš je ljepo vidjeti ovu nasmijanu hrvatsku mladost i budućnost sa najlon vrečicama u rukama, ha ha .ebo te pas :) potegli iz dubrovnika, svaki sa 2 zapeta 5 tisuća kuna pa svak na svoj način doprinosi posrnulom gospodarstvu. budi svoj! ha ha

DU
Deleted user
08:18 06.11.2010.

Nisam niti znao da je kriza prosla! Hvala novinarima i ovim sposobnim mladim ljudima iz Dubrovnika sto su me razuvjerili da je krize iti bilo! Hlace samo 500 kuna, IPod u pola cijene nemalo 1000 kuna...red od 3 sata...Raj na zemlji!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije