Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

24sata nagrađena za odlično korištenje Facebooka

Svjetska udruga novinskih izdavača (WAN-IFRA) brend 24sata svrstala je u toj kategoriji između The Guardiana i Le Parisiena.
30. listopada 2012. u 20:30 1 komentara 16 prikaza
24sata (1)
Foto: VL
Pogledajte galeriju 1/3

U Frankfurtu su dodijeljene nagrade XMA Cross Media Svjetske udruge novinskih izdavača (WAN-IFRA). Hrvatski medijski brend 24sata osvojio je drugo mjesto u kategoriji “novine koje najbolje koriste Facebook” te se našao u prestižnom društvu prvoga u toj kategoriji, britanskog The Guardiana, i trećega, francuskog dnevnika Le Parisiena.

Članovi žirija, svjetski stručnjaci iz područja izdavaštva i komunikacija, ocijenili su aktivnost 24sata na Facebooku ovim riječima: “205 ‘lajkova’ i 49 komentara u jedan sat na Facebook post objavljenih u nedjelju, znači da nešto rade kako treba! Facebook je značajan izvor prometa za njihovu web stranicu, a isto tako izaziva komentare i ‘lajkove’. Odličan posao!”

Nagradu su ime 24sata primili community manager Bojan Rodik i voditeljica marketinga digitalnih izdanja Matejka Paladin.

- Facebook je danas nezamjenjiva komunikacijska platforma. Aktivno ga koristimo kako bismo se još više približili našim čitateljima, nudeći im sadržaj koji ih zanima. Trudimo se biti aktualni, brzi i informativni, istaknuti bitna društvena pitanja, ali i zabaviti naše Facebook fanove. Bez ljudi koji nas svakodnevno prate, komentiraju i 'lajkaju' ne bi bilo niti ove nagrade i na tome im od srca zahvaljujemo - rekao je Bojan Rodik.

- Naći se u društvu novinskih velikana The Guardiana i Le Parisiena za nas je velika čast. Ponosni smo na cijeli tim, a ova je nagrada potvrda velikog truda koji smo uložili kako bismo izgradili zajednicu oko 24sata - dodala je Matejka Paladin.

24sata je s aktivnošću na toj društvenoj mreži započeo 2008. osnivanjem prve fan stranice. Od 2010. surađuje sa zagrebačkom agencijom iStudio koja, zajedno s community menadžerom 24sata Bojanom Rodikom, preuzima promociju i administraciju fan stranice te stranica 24sata ubrzo postaje najbrojnija hrvatska komercijalna fan stranica. U proljeće 2012. 24sata preuzimaju vođenje stranice unutar kuće, a aktivnost i broj fanova rastu do gotovo pola milijuna.

Tele2 Arena
BORBA ZA FINALE
Pogledajte gdje će Hrvatska večeras igrati, domaćini napravili nešto dosad neviđeno
Grawe
PRIHVATI IZAZOV
Izazov za sve trkače koji žele pomoći drugima
  • Oger:

    " .........znači da nešto rade kako treba!" Nisu zahtjevni.