SLIČAN JAZAVCIMA

Na Madagaskaru otkriven fosil 'Lude zvijeri': Ovo čudo živjelo je prije 66 milijuna godina

Foto: Screenshot/YouTube
29.04.2020.

Arheolozi su proteklih dana na Madagaskaru došli do zapanjujućeg otkrića. Naime, pronašli su tragove sisavca koji je živio u vrijeme dinosaura. Znanstvenici i istraživači sa Sveučilišta Stony Brook nazvali su ga "Luda zvijer".

Foto: Screenshot/YouTube

Veliko stopalo tog sisavca težilo je sedam kolograma, imao je tri ogromna zakrivljena očnjaka, neobično kratak rep te rupičasto lice, a to je stvorenje, piše Daily Mail, živjelo prije 66 milijuna godina

Pronađene kosti, odnosno fosil, upućuju da se radi o sisavcu sličnom jazavcu pod imenom Adalatherium, a koji je živio među dinosaurima i krokodilima. No, iako je vanjštinom nalikovao na jazavca, njegova je sličnost s tom životinjom samo tvrda koža, navode znanstvenici tvrdeći kako je riječ o koži koja "krši pravila evolucije".

Istraživači vjeruju da je ovaj potomak porodice Adalatherium nastradao u klizištu, a što je i omogućilo da njegovi ostaci budu kako tako prepoznatljivi i relevantni za znanstvena istraživanja. Jedan od istraživača, profesor David Krause, rekao je da je teško zamisliti kako se sisavac poput Adalatheriuma mogao razvijati među toliko mesoždera i grabežljivaca.

Avatar ElizabethAV75