Facebook, najjača svjetska društvena mreža, polako, ali sigurno gubi popularnost među najmlađima. Generacija Z, pokazuju podaci istraživanje Pew Research Centera, gotovo više uopće ne mari za Facebook. Tinejdžeri u dobi od 13 do 17 godina još prije sedam godina u velikom su postotku pristupali Facebooku. Bilo ih je, tada, 2015. godine, čak 71 posto. No Facebook nije uspio zadržati takvu naklonost mladih ljudi koji tek biraju svoju društvenu platformu. Novostasali tinejdžeri danas nisu više skloni Facebooku, tek je 32 posto onih koji upravo ovoj globalnoj društvenoj mreži daju svoje povjerenje, pokazuju podaci Pewa.
Instagram nije loš
Facebook dramatično gubi poklonike: Generacija Z najviše koristi YouTube
Premda je Pew istraživanje proveo u Sjedinjenim Državama te se podaci i odnose na američke korisnike, poznato je da se trendovi koji tamo započnu uglavnom naposljetku preliju na ostatak svijeta.
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.